1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Ohledně výšky velkého endura to je krásně vidět u KTM. Ti také u prvních LC8 nasadili podvozek podle toho, komu a kam tahle motorka patří. Jenže typickému kupci to nevyhovovalo - neměl jak dovednosti, tak ani cesty vhodné pro fabrikou předpokládaný set-up, takže každý další model byl nižší a nižší.
Po dvaceti letech u CRF to je podobné - lidé to kupují zejména jako cestovní motorku či do lehkého terénu, kde je výška samozřejmě zbytečná, proto se zdá, že to je motorka pro obry
Můžeme trochu počítat. Světlost mínus zdvih tlumičů a najednou máme jen pár cm rezervu. Aby člověk neměl urvané kotníky či řadičku, potřebuje určitou výšku stupaček vůči terénu i rámu. Správný posez vyžaduje určitou výšku sedla nad stupačkami, takže opět nelze mít sedlo moc nízko, protože jezdit s koleny za ušina nemí praktické.
Když jsem jezdil hodně mimo cesty, tak jsem si motorku přizvednul i za cenu horší manipulace. Nyní,když je ze mě páprda, tak kvůli vysokému těžišti při plné nádržiholt motorku asi vrátím do originálu nebo ještě o fous níž, protože vysší světlost už tolik nevyužiji a snažší manupulace na místě začíná být přednější.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
lopata75 píše: Mám na 2017 originál snížené sedlo. ( měřím 172cm) a je to pro mne mnohem lepší....
Není v posedu znát, že máš pod zadkem méně pružného materiálu - tzn. nesedí se ti méně pohodlně? Možná si někdy k tobě přece jen udělám na kafčo výlet a zkusím si subjektivně změnu posedu, pokud bys mi ho tedy na chvíli půjčil
P.S. - kdybyste někdo věděl o někom, kdo by nižší sedlo pustil výměnou do světa, tak jsem první zájemce
MirSe píše: Není v posedu znát, že máš pod zadkem méně pružného materiálu - tzn. nesedí se ti méně pohodlně? Možná si někdy k tobě přece jen udělám na kafčo výlet a zkusím si subjektivně změnu posedu, pokud bys mi ho tedy na chvíli půjčil
P.S. - kdybyste někdo věděl o někom, kdo by nižší sedlo pustil výměnou do světa, tak jsem první zájemce
Tvrdost je imho v pohodě,ač sedlo AT je všeobecně tvrdší. U nižšího sedla jsi ale v motorce logicky jinak "utopen", to jest sedíš za řídítky jinak.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
ak tak pri kolkych km?
Naposledy editováno 03.10.2018 21:12:40
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Řetězovka kdybych nejel Rumunsko, tak vydrží do 30 000 -, preventivně jsem ji vyměnil v 28700 km -
ČZ 525 SDZZ, X-ring, zlatý, počet článků 124, sekundár -16 zubů, rozeta -42 zubů. - cena 2950,-
Brzdové desky prozatím jen zadní originály Nissniy vydržely 12 000 km, náhrady : jednou 12 000 , nevím co mi tam dali .. a druhé SBS za 715,- najeto 10 000 km .Teď jsem si to už po záruce řešil sám a dal tam Anglické DP 121 za 630,- tak uvidíme ..
Předky při nájezdu 36 000 km jsem ještě neměnil, tak do 50 000 vydrží a to je teda nešetřím.. , náhradu budu řešit asi taky ty DP ..
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
epp píše: menil uz niekto retazovu sadu a brzdove platnicky?
ak tak pri kolkych km?
Mám najeto 37500 km:
Zadní destičky při 32 tis. km a to preventivně. Jel jsem na výlet s předpokládaným nájezdem 5000 km. Ještě nebyly na značce pro výměnu. Originál Nissin.
Přední půjdou vyměnit při zimní údržbě.
Řetězovku mám originální a včera jsem dopínal a kontroloval. Je v polovině životnosti (jak podle měrky na zadním kole, tak i podle kalibrované měrky). Řetez i kola jsou bez vad (nic nechybí). Je ale fakt, že od počátku používám Scottoiler...
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Já 120 kg, jsem naklikal vše - předek o 1 klik do plusu .. útlum, odskok i předpětí , a zadek - útlum 1+ a odskok zadního tlumiče o 3+ ( předpětí zadku řeším operativně podle toho jestli jezdím sám, silnici, terén, nebo ve dvou naložený.
Díky za názory ..
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Boro9 píše: Chlapci, jak máte nastaven podvozek, jezdíte v základním nastavení, nebo máte naklikáno jinak ??
Díky za názory ..
jezdim v základu jak to je nastavený z výroby neb mám těch 75kg a 180cm když vezu ženu tak si přitvrzuju zadek o 5 kliků .. předek nechávám
Eso_Rimmer píše: Boro9- cetl jsem, ze je AT v zakladu nastavena na 70kg vahu. jaky rozsah ma stelovani napr. prednich vidli? diky.
No dle manuálu hafo..
- jojo, to vím že AT je v základu stavěna na průměrného japončíka .. proto se ptám jaké máte zkušenosti..
Já jsem přenastavil a jsem spokojen.. ale třeba někdo má jinak tak bych vyzkoušel ..
Naposledy editováno 15.10.2018 10:58:34
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |