Po 30 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 130km/h.Brzdy nic moc,v každém málinko větším náklonu jsem byl na stupačce,řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...
Na dírách je to šílenost,ovladatelnost při rozjezdu je tragédie.
Třeba VTX se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě vzhledu vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?
Naposledy editováno 06.11.2011 21:20:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Kubák píše: Číro1> Zas bych to nedramatizoval-14 na sto v lese,v servisu co 2k km,gumy za 16,to je jeste chroupatelny
Eeeeeeee??? To mluvíte o čtyřkolkách nějaké italské značky, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Číro1 píše: To platí všeobecně o všech!
A ten servis á 2000 km taky?
WildOne píše: Eeeeeeee??? To mluvíte o čtyřkolkách nějaké italské značky, ne?
Cina,Taiwan,Japonsko,Mexico,Usa,to mas fuk..14 mi v lese zralo petikilo,s litrovym v2 jsem na tom ted lip.Pri prakticky stejny vaze ma dvojnasobnej vykon a 83koni preci jen u huby furt nedrzim.Ani nevim,kolik je predepsanej servis,ale vychazi mi to kolem 2k.Moc nejezdim a kdyz,tak poradne.Pullitr jsem po ctyrech letech prodaval se 7k km.Neni to levny,ale je to funny a uzitecny(500kg na kouli)
WildOne píše: A ten servis á 2000 km taky?
Jo minimálně výměna oleje určitě.Za dva roky od nova najeto 9tis.Dvoje gumy,garance po 500-a pak každých 1000km za pouhých 2500kč,v průměru 12,5/100 spotřeba. Ale prdel s tím je.to je fakt.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Nikdy jsem nechápal to hanění ať už značek nebo stylů - každej si pořídí co se mu líbí, vyhovuje, dovolí peníze... Ať jsem seděl na čemkoliv, každá ta motka měla něco do sebe a něčím mě bavila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete Choppery a Cruisery?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Edit: Jo a budou mít při tom plnou hubu svobody.
Naposledy editováno 13.09.2018 11:31:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
WildOne píše: Kalanis> Tady tě budou odsuzovat i za nášivky, za nápis na oblečení nebo za dělání wikistránek o motorkách. A pokud bys náhodou měl nějaký staromódní nebo jinak nepopulární názor na důležité věci, sežerou tě zaživa.
Edit: Jo a budou mít při tom plnou hubu svobody.
the way it should be?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
WildOne píše: Kalanis> Tady tě budou odsuzovat i za nášivky, za nápis na oblečení nebo za dělání wikistránek o motorkách. A pokud bys náhodou měl nějaký staromódní nebo jinak nepopulární názor na důležité věci, sežerou tě zaživa.
Edit: Jo a budou mít při tom plnou hubu svobody.
Jen sem napsal svůj názor na dotaz, buďto se s tím někdo smíří nebo ne :) O nášivkách ať si myslí každé co chce, ale to prostě ke klubu patří. My to máme ale trošku jinak než ostatní kluby (myslím samozřejmě kolečkářské, ale ono je to jedno). Pocit z jízdy na chopperu se prostě musí zažít a prožít. Jak říká kamoš - "nemáš choppera? Tak to ještě nejsi ten správné motorkář a musíš vyrůst. Až to jednou pochopíš, tak zjistíš, proč se na takových motorkách jezdí" :) A znám plno lidí, co jezdili všechno možný a nakonec přešli taky na choppery. Ono je plno střelců, co se musí pořádně vyblbnout a pak na to možná časem přijdou, že motorka není jen o rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Kalanis píše: Jak říká kamoš - "nemáš choppera? Tak to ještě nejsi ten správné motorkář a musíš vyrůst.
A jsme zas u toho posuzování, kdo je ten jedinej pravej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Case píše: A jsme zas u toho posuzování, kdo je ten jedinej pravej...
Né, tos nepochopil, já sem jen říkal, co zase tvrdí jeden můj známé a že znám plno lidí, co přešlo z čehokoliv jinýho na choppera. Neznamená to, že by měli přejít všeci, to sem se asi blbě vyjádřil, každé ať si jezdí na čem chce přece
Naposledy editováno 13.09.2018 12:08:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Choppery jsou v Evropě hlavně o "hraní si na Ameriku" ať už si to majitel připouští nebo ne. Ať už majitel hledá jakoukoliv kombinaci sportu a pohodlí tak na evropský silnice najde vhodnější motorku (na ty americký vlastně taky ale tam je chopper tradice daná historickým vývojem).
Kalanis píše: Pocit z jízdy na chopperu se prostě musí zažít a prožít. Jak říká kamoš - "nemáš choppera? Tak to ještě nejsi ten správné motorkář a musíš vyrůst. Až to jednou pochopíš, tak zjistíš, proč se na takových motorkách jezdí" :)
Přísahám bohu, že jsem mohl mít funglovku Bonneville. Odjakživa se mi líbí styl 60. let. Přes rok jsem o ní snil. Prachy na ni byly. Pak jsem si domluvil testovací jízdu a bylo to trápení stroje i člověka (délka, váha). Myslím, že s libovolným chopperem by to dopadlo podobně. A tak došlo na lehoučké "moderní retro" XSR. Teď končí první sezóna a popravdě nevím o jiné motorce, která by pro mě byla vhodná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Kalanis píše: Pocit z jízdy na chopperu se prostě musí zažít a prožít. Jak říká kamoš - "nemáš choppera? Tak to ještě nejsi ten správné motorkář a musíš vyrůst. Až to jednou pochopíš, tak zjistíš, proč se na takových motorkách jezdí" :)
Mno, tak to asi nikdy nedorostu a nebudu "ten správnej motorkář". a nějak mně to ani nemrzí kdybych se měl zařadit po bok člověka s tímto názorem.
Choppera/cruisera jsem si zkusil, dokonce několik, a uvědomil jsem si to, že mi tahle věc nesmí do baráku.
PS Cože je to vlastně ten "správnej motorkář"? Nějak jsem na pořádnou definici dodnes nenarazil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete Choppery a Cruisery?
Pojmem motorkář či motorkářka (motocyklista či motocyklistka) se nejčastěji rozumí majitel motocyklu a současně člověk, pro kterého je motocykl koníčkem. Často má tento fakt i vliv na životní styl, hodnotový žebříček a postoje, jež jsou pro mnoho motorkářů podobné či společné. Motorkáři jezdí individuálně, i v organizovaných skupinách. Mohou se členit do motorkářských klubů a účasnit se společných srazů a vyjížděk.
Motorkář se většinou ještě ztotožňuje s některým z následujících motorkářských stylů, k němuž se hlásí především vlastnictvím určitého typu motocyklu (a dále třeba motocyklové oblečení):
chopper: příznivci klasických motocyklů Harley Davidson nebo obdobných od jiných značek, oblékající se nejčastěji do černé kůže (ev. s třásněmi a kovovými ozdobami)
silniční: příznivci rychlého kapotovaného motocyklu a projetí se na závodním okruhu
cruiser: příznivci klasických motocyklů. Oblečení černá kůže, třásně, kovové ozdoby. Na rozdíl od chopperů, které jsou „očesané“, odlehčené, cruisery jsou koráby silnic, vyzdobené chromovými doplňky, kožené ocvočkované brašny atd., těžké stroje.
roadster, naháč: příznivce rychlého svižného stroje a vybraného stylu, typicky městské motorkaření
enduro, off-road: jízda mimo kvalitní silnice nebo dokonce přímo v terénu. Cestovní enduro: většinou s mnoha kufry.
cross: prudký terén, většinou v závodním podání
mini: pojízdná zmenšenina motocyklu pro vás nebo pro vaše děti
dragster, plochá dráha, trial, motoskijoring, freestyle: motocyklové závodní disciplíny
skútr: pro jízdu ve městě a proplétání dopravou (doprava do práce), dnes už však i velkoobjemové skútry na cestování
Kalanis píše: Né, tos nepochopil, já sem jen říkal, co zase tvrdí jeden můj známé a že znám plno lidí, co přešlo z čehokoliv jinýho na choppera. Neznamená to, že by měli přejít všeci, to sem se asi blbě vyjádřil, každé ať si jezdí na čem chce přece
Podle mě neexistuje žádný řád. Z čoprovité motorky jsem svou působnost naopak rozšířil na cestovní pseudoenduro a jsem velmi spokojen. A zůstanu u obou, pokud mi to příští rok dovolí zdraví a z toho se odvíjející okolnosti.