kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.09.2018 19:34:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.09.2018 19:35:41
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kopaly brzdy, vymenil jsem kotouce. kopou dal uplne stejne. lozisko v ose OK, vule v krku není, vidle netecou. uz mi toho moc nezbyva, pumpa? abs?
jardakovarik píše: až na ten motor, ale na rozdíl od mého posledního Tuona nemá bolesti Itala a to elektroinstalace, potíže s baterkou a ty starty - Zrovna si pamatuji, že před pár lety členové srazu Moto Morini na tomto fóru mi roztlačovali na Orlíku mé černé Tuono a měl jsem štěstí, že po tak velkém obědě měli tak velkou sílu
nemám s Italkou zatím nejmenší problém ani s jednou.Takže milovníci "starých" motorek holt něco musí skousnout
Gonzo píše: chlapi, hodte sem nejaky napady.
kopaly brzdy, vymenil jsem kotouce. kopou dal uplne stejne. lozisko v ose OK, vule v krku není, vidle netecou. uz mi toho moc nezbyva, pumpa? abs?
to tu je jeden a ten má úplně ty samé problémy..... že herr GeorgePanek
si můžete pokecat
strakon píše: dakarista> to je ovšem podstatnej nedostatek, takovejch pěknejch italskejch motorek a on si koupí za půlmíč varhany
Ale zase ty varhany nikdo jiný nemá ... A to jsem ji chtěl dát rýchlo řazení a nikdo tu s tím nemá zkušenost
Otázka, jestli vám budu stíhat, varhany něco váží
jardakovarik píše: U nás na jihu již ne, ale kámoš potřeboval nějaké díly udělat a je to firma
Slévárna Allcast - Profesionální výroba slévárenských modelů, jaderníků a odlitků. Levně.
Arbesova 820, Rokycany
Díky. ono je levně a levně.
V nouzi si model udělám s tím problém nemám jde mi o lití jen několika 1-5 ks odlitků.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.09.2018 08:36:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.09.2018 10:29:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Takhle přímou otázku tady nemůžeš pokládat. Stačí jen ty první dvě věty...a pak se teprve dozvíš odpověď. Možná i s rozborem tvého psychologického profilu osobnosti pro tvůj osobní rozvoj a růst.
Freedom to myslel v jádru dobře, ale v zapomněl na důležitou věc, že je to tvoje motorka, tvoje rozhodnutí a celkově tvůj styl. Dokážu si právě moc dobře představit jak může být odlehčené řízení na Brutalce pod plynem - při rychlém přejezdu horizontu nepříjemné atp, proto je tlumič doporučovaný ve všech recenzích na Brutale víceméně. Mě se tohle děje i na Monstru po delší jízdě ztrácím cit do řídítek a na horizontu pod plynem se rozkmitají řídítka. Brutale je v tomto (prý) ještě víc zákeřnější. Určitě by to chtělo ale správně ten tlumič nastavit, někdo kdo tomu rozumí a má zkušenosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
andy_xx píše: Freedom to myslel v jádru dobře, ale v zapomněl na důležitou věc, že je to tvoje motorka, tvoje rozhodnutí a celkově tvůj styl. Dokážu si právě moc dobře představit jak může být odlehčené řízení na Brutalce pod plynem - při rychlém přejezdu horizontu nepříjemné atp, proto je tlumič doporučovaný ve všech recenzích na Brutale víceméně. Mě se tohle děje i na Monstru po delší jízdě ztrácím cit do řídítek a na horizontu pod plynem se rozkmitají řídítka. Brutale je v tomto (prý) ještě víc zákeřnější. Určitě by to chtělo ale správně ten tlumič nastavit, někdo kdo tomu rozumí a má zkušenosti...
Nemyslels ale spíš nastavit podvozek? Tlumič řízení se nastavuje celkem snadno, nakroutíš si tam tak jak to cítíš nejlíp
Nevím jak to má facelift model, ale u tohohle staršího je ten podvozek fakt divnej. Nebo jestli nemám nějakej vadnej kus Ale řidítkama to mele furt, pod plynem se to má lehkou tendenci rozkmitávat už jen tím že zmáčknu spojku (s QS to samozřejmě nedělá )