zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Rischwon> ja si právě myslím že to crf bude max co pro mě má smysl. Za prvé jsem posera a bojím se nějakých skoků a extrémních enduro záležitostí. Za druhé chci stroj co dovede ujet km po silnici a to legálně. To se na ostré nedá. Možná časem trochu vytunit podvozek. Dneska jsem si dal lehký přejezd jestedskeho hřbetu a na hrbolatych cestách je to trochu nervózní. Asi by to chtělo také upustit pneu, ale cosi tam ještě poklepava, nevím jestli řetěz nebo jestli nějaký horní doraz, ale to se mi nezdá
jo když se jede třeba po kořenech nebo drnech rychlejc, tk to zezadu chrastí jak když vezeš bednu s vercajkem. Možná to dělá ten plastovej chránič centrálu
Rischwon píše: mRKEF> s ostrou na silnici uplně v pohodě,..ale musí byt na značkách nooo,...spíš jde o to že ji u obchodu pořádně nemůžeš nechat,...jinak do terénu si určitě dej pneu max na 1atm, neli 0,8,..poklepávat může cokoliv ale někdy hodně hlasitý bývá v terénu řetěz,..
venda07> krásná fotka, jak může být příroda zajímavá a mimo silnice nikdy nevíš kam tě to zavede
no nevim, jet na ostrý, na tý úzký pryčně 200km trip po asfaltu bych nechtěl, nebo spíš moje prdel Nehledě na to, že i ty čistě off pneu pak na silnici zbytečně odděláš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Btw: jak se tak dívám na ty blastry Acerbis - do pravé strany řídítek se dá s tím uchycením v pohodě dostat? Já mám ještě z Gase blastry s hliníkem od Racetech a co jsem tak prstem šťouchal do pravé strany, zdá se mi tam dost plno a tvrdo.
mRKEF píše:
Btw: jak se tak dívám na ty blastry Acerbis - do pravé strany řídítek se dá s tím uchycením v pohodě dostat? Já mám ještě z Gase blastry s hliníkem od Racetech a co jsem tak prstem šťouchal do pravé strany, zdá se mi tam dost plno a tvrdo.
Jak to myslíš, pravou stranu, šťouchal prstem a kam? Prosím o popis jako strojní inženýr
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Chci také blastry s dvojím uchycením a s vyztuhou, dle mého nejvíc snesou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: DejvGSR> taky mam ještě silniční motorku a je to jak řikáš ty rozdíly, ale jde o to, že to moc nejde porovnávat na stejný trase, každá ta motorka je dělaná na jinej typ vejletování a jinej typ cest, s naháčem vyjedu na vejlet po kvalitních silnicích spíš první a druhý třídy, kdy najedu víc kilometrů a užívám si výkon a rychlost, endurko zas vemu na vejlet po zapadlejch okreskách, kde se uplatní plyšovej podvozek a nízká váha, kdy v utaženejch zatáčkách s tim mlátíš doleva doprava a na hubě rohlík, štěrk a díry neřešíš, pak sjedeš na louku, do lesa, nic tě nelimituje, obojí má svý a nemůžu říct, co mě baví víc
S tím plně souhlasím Proto mám také takovou to kombinaci a jsem nadšený.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taková obyč klasika co mají skoro všude. Mají trochu nevýhodu, že je lze sklopit na obě strany v různých úhlech. Na jednu to jde asi na 90° a na druhou řekněme 75°. Takže jsem je pak přidělal tak, aby do stran šly na těch max 75 a dovnitř (terén) na těch 90. Je to pak ale trochu jako pěst na oko přímo u řídítek, ale poklidit to jde. Teď jsem to i ocenil při parkování do garáže s autem, kdy v mé mini garáži je každý cm dobrý :D.
Narazil jsem ale s blástry co mám z Gase ještě. Vypadá to, že tak blbě vychází úchyty, že to tam možná nedám. Tady je moc kabeláže a lanovodáže :D. Na GG nebylo nic zbytečné .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Cena svodu je 4400,-
Mezisvod bez katalyzatoru = 3000,-
Mezisvod s katalyzatorem = 6600,-
Koncovka Xcone nerez = 10 600,-
K tomu jsem dostal 10 % slevu.
Objednáno u: Jan Ernest, ero.dily@gmail.com
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |