kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ptát se tu na nějaký technický věci nemá moc smysl, co
klidně se ptej jen ti třeba nikdo neodpoví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nebude to riditkama? Ze jsou sirsi a je to vic nestabilni? Tam se nemohlo nic zmenit..
To taky, furt mi to utíká po předním, myslel jsem že je to tím že je ten předek moc odlehčenej, čekal jsem že když bude víc váhy na předku, že to zmizí.
Ale není to to co myslím, přišlo mi že už ten plyn celkem zvládám, dalo se jet plynule, teď je to zase takový hop skok on off.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Johnny83> Prosím tě Huberte nebuď tak roztěkaný a pořádně čti - měnil řidítka a sundaval a nandaval ten el.plyn
JO
Ani nevím na jakým principu to vůbec funguje, jestli je možný aby se to nějak rozkalibrovalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Johnny83> Neblbni, vždyť skrz to bylo vidět až k Humpolci S motorem jsem nedělal nic. Ani s ničím jiným. Ještě zkusím vyměnit řetězovku, už je taky úplně v mindže.
Mně to jednou začalo taky z ničeho nic škubat, nedalo se jet konstantní rychlostí, což u toho vzducháče nejde moc ani tak, ale tohle byl fakt extrém, při zrychlování to ale jelo normálně. No a byl natáhlej jeden článek na řetězovce, kterej přeskakoval na rozetě... Řetěz jinak ok, tak nevim jak se to mohlo stát, jestli se něco dostalo mezi zub rozety a článek? Šutr by to snad neudělal, těžko říct
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Frennky> Já čtu, ale hovno tomu rozumim
Tak jsme na tom stejně
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Johny: jedu jen treninky, kdyz me nehecnou.... ja jsem marnej v terenu (ne ze by to na asfaltu bylo lepsi), ty dva dvojaky neskocim ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo, a zdechlo mi čidlo spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Potenciometr je v domečku plynové rukojeti a do motorky vede jen kabel. Povolil jsem to a utáhl, nahoře byla větší škvírka než dole, teď už jsou stejný a přestalo to cukat. Ale měnil jsem včera řetězovku. Řetěz už chrastil a byl vyrezlej, takže to tipuju spíš na ten řetěz. Co je ovšem fascinující je, jakou povrchovou úpravu má ital na kolečkách - ty co jsem z nich stáhnul řetěz jsou úplně nový. Přiližím kolečko na kolečko a rozetu na rozetu, a sedí to jedna k jedný, ani nejsou omačkaný nic.
Jo, a zdechlo mi čidlo spojky
Tak bych dal jen řetěz, protože ty nový kola budou bláto.