po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Na 500V jsem kdysi koukal na youtube, koupil si to nějakej anglán a regulérně s tím lítá po okruhu jak kdyby o nic nešlo.
edit: a už nespamuju
Naposledy editováno 17.09.2018 14:07:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Teď má Cagivu Planet a během dvou třech měsíců se usadil ve světové špičce. Takže by to NSR pro něj mělo maximální smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Ok možná výkon je dvojnásobný, ale je tam až od 9 tisíc a kvalty dlouhé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Věc se má tak, že každá trať je jiná, něco je příšerně utažené, samé rotace, něco je naopak skoro jako motokárová trať. Kolikrát jde o kombinaci.
Planet taky funguje až nahoře, tohle má Michal ve srovnání s mým DRZ horší, je pomalý na akceleraci.
NSR už bylo srovnatelné.
Jinak japonci mají NSR jako velmi oblíbený stroj s parádními výsledky, tak bych řekl, že po nějakých 40 letech už vědí, proč ho používají.
Sám nejsem dvoutakťák, takže tomu tolik nerozumím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
A Kuberg zase má malá kola, na která nejdou dát Supercorsy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
NSR může být dobrá motorka, ale musí být naladěná na jiný průběh než série - tzn jestli na tom japonci jezdí, mají určitě jiné zapalko s jiným předstihem, mají určitě laufy udělané aby to tahalo odspodu a určitě nebudou mít seriovou převodovku, protože ta má jedničku dlouhou jako kšandy. Vzato kolem a kolem peněz potřeba pro takový naladění je hodně.
Myslím že sehnat zadřený motor z Hondy CR250, převrtat na 280, tak tam máš 65 koní jako nic, váží to stejně jako ta NSR, ale výkon budeš mít o dobrý 2 tisíce otáček níž. A když tam pak dáš nějaký lauf od Bills Pipes nebo někoho podobného půjde to z vinglů po prdeli i na trojáka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
v max vykonu vs.hmotnosti jsou naopak 2T daleko napred, ono se zda ze dnesni GP maji brutalni vykon, jenze ty NSR500 vazili 132kg i bez kupy uhliku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Z videí je ale vidět, že to prostě tahají ve vysokých otáčkách a funguje to.
Něco, co si třeba neumím z jezdeckého hlediska vůbec představit a oni na to přišli a naopak to využívají jako plus.
Zase kdybys tu motorku stavěl od šroubku, tak půjdeš rovnou tímto směrem naladit ji dole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
elektromotor kilowatove klidne pulku toho co ma ted benzin, kroutaku z nuly to bude mit i tak mnohem vic a Ty vyuzivas hlavne kroutak - zrychleni
a omlouvam se jsme tu s tim dost OT.. uz mlcim...
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
V pátek dorazila HRC klika pro ty moje kartery. Půjde na repas a budem tam strkat na zakázku vyrobené ojnice aby na to šel posadit 300 cc kit.
Taky dorazil HRC chladič z NSR 250 TT F3. Je cca o 20 % větší, tlustší a má dva vývody ochlazené vody, aby byly obě hlavy chlazené stejně. Normální NSR to má tak že se chladí přední hlava a pak až zadní a pak zpět na čerpadlo. To není ideál pro vysoké výkony. Je na něm dost práce - srovnat, porovnat žebra a trošku oživit.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Naposledy editováno 27.09.2018 00:16:13
Mezitim mam na ceste dalsi dily do motoru vcetne vika spojky a suche spojky samotne. Tim by mel byt spodek komplet. Vrsek snad bude koncem pristiho tydne.
Az prelisujeme kliku na nove ojnice tak bude kompletace, nahazu sem vicero fotek.