po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Naposledy editováno 29.09.2018 18:02:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Tehdy uz to nebylo jen o vykonu, ale take o kroutaku a vyuzitelnosti toho vykonu, proto se zacalo laborovat s rozevrenim valcu a presazovanim kliky atd.
2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
jinak vyleštěne na 1A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Já jsem za to rád, protože seriová NSR má 60 koní otevřená, já budu, když to všechno klapne, mít o cca 30-40% větší výkon, takže i když to trochu přidá hmotnost, nechci zase dělat motor každý měsíc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf
Naposledy editováno 09.10.2018 17:19:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
je to jen můj pocit...že je to proti tomu co mám nakoukáno tak mě to přijde větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
gorkin píše: Milanos> nebudeš muset kvůli těm větším ojnicím upravovat dno kartrů ? (jestli ti to tam dole nebude šmrdlat ?) a ta váha bude na tuti znát... budeš mít lepší krouťák
o výdrži to je jasný ...více bude zaležet ale na kvalitě ložiska než na pevnosti ojky..
jsem zvědav na graf
Myslíš, že větší váhou dolního ojničního oka stoupne krouťák? Řekl bych, že spíš stoupnou vibrace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Kocandak> Sehnat motor z RD lze - je to vlastně stejné jako Banshee - kartery cca 8-10 tisíc dle stavu, převodovka pasuje z RD - seženeš za dvojku, spojka chce tuningová, aby ti to vydrželo a přeneslo extra výkon. 500 cc válce a stojej deseti tisíce, to jako jo. Ale nejvíc necháš za pořádný karbce, co to nakrměj a výfuky, které to odvedou. V usa se prodávají plnotučný banshee třeba i 620 cc s karburátorama kolem 3000-3500 USD.
Jako jestli chceš stavbu dvoutakta a máš na to 100 tisíc, tak to je nesmysl, to to nikdy nepostavíš. Za 150 možná holátko. GP repliku počítej tak 300 a víc podle toho co vše tam chceš mít GP.
Pokud máš zbytečný milion, dám ti k dispozici motor z YZR 500 o kterém vím, vidlice z Yamahy M1, Tlumák Mupo, karbonový ráfky a podobný ptákoviny.
Dívám se, že máš kontakty na zajímavé díly. Nevíš náhodou o nějakých kit. dílech na GSXR 1000? Stavím si repliku Yoshimury a ještě mně chybí něco málo. Vlastně asi už jen jeden díl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Kazdopadne se tesim na graf.