https://www.metabon...metabond-4T-motocykl
A jestli ano, jaký byl výsledek?
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Vždy mě baví jak všechny recenze pod podobnejma produktama jsou pozitivní... Ani jedna polemika "jestli" nebo o meřitelnosti všech těch "parametrů"...
Já vyzkoušel před 4roky něco s teflonem. Na doporučení kámoše co to lije do auta a motorky. Spotřeby na obou udával z říše snů. Později jsem zjistil, že jeho maximální rychlost na motorce nepřesáhne 97,6km/h a spotřeba 5,3l na Ducati s motorem 992ccm je tedy opodstatněná a reálná. S mým pojetím "projížďky", kdy se doraz plynový rukojeti nebezpečné opotřebovává, to na spotřebu nemá žádnej efekt a zvuky... No co asi uslyším na motoru se suchou spojkou
Vyzkoušel jsem to jak na Monstru tak na SS900...
Tyhle věci chtějí prostě víru.... A pak fungují
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
HornisGSX píše: Kočí72> nemas zac pac kdybys umel pouzivat makovici tak je tu clanku o aditivech hromada!!!!a vice mene se vsechny schoduji na tom ze tato aditiva jsou uppne k hovnu!
Pomineme - li fakt, že to chce lejt do motoru s komp. poměrem 3:1 a maximálníma otáčkama v hladině kde můj motor se začíná sbírat
...
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Naposledy editováno 30.09.2018 12:01:49
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Při použití v převodovce je možné pozorovat zlepšení řazení, případně menší hlučnost od ozubení. Je to dáno tím, že při přesouvání kol po drážkovaných hřídelích, vidliček po osách apod. se překonává polosuché tření.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
Beranidlo píše: Vesměs je to svinstvo určené ke krátkodobému použití, tedy aby bojové vozidlo s dírou v motoru a bez oleje dojelo ještě o kilometr dál, než je definitivně zničeno. Krátkodobě se vytváří třecí vrstva, která po nějakou dobu umožňuje polosuché a suché tření. K tomuto nemůže normálně během chodu motoru dojít, ve všech ložiskách se vytváří za normálních podmínek kapalinné tření a jeho velikost závisí jen na vlastnostech oleje. U moderních motorů není důvod něco takového zkoušet (moderní myslím např. posledních čtyřicet roků, v našich podmínkách minimálně od vyjetí Favorita).
Při použití v převodovce je možné pozorovat zlepšení řazení, případně menší hlučnost od ozubení. Je to dáno tím, že při přesouvání kol po drážkovaných hřídelích, vidliček po osách apod. se překonává polosuché tření.
Jo, jo...A motor Favorita je kontinuálně zlepšovaný(hliník...)motor co byl už ve Spartaku!
Bez ušklíbání! Opravdu vydařený motor!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Rozdiely to nie sú veľké, ale cítiť rozdiel s aditívom a je to o niečo lepšie. Takže za mňa v pohode aditíva, ale musí byť pre mokré spojky, inak bude šmýkať spojka.
Naposledy editováno 30.09.2018 17:48:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
Naposledy editováno 30.09.2018 18:06:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Kdo něco málo, ale i opravdu základy, o konstrukci motorů ví, je mu jasný že žádnej další výkon nejde jen palivem vydolovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
t_freedom píše: Je to úplně to samý jak když se tu vedou diskuse o tom jak na Vervu jede motor znatelně líp, má větší sílu a líp letí do otáček.
Kdo něco málo, ale i opravdu základy, o konstrukci motorů ví, je mu jasný že žádnej další výkon nejde jen palivem vydolovat.
Ani vtedy, keď dám na palivovú hadičku magnet?
Naposledy editováno 01.10.2018 07:58:29
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
Naposledy editováno 01.10.2018 11:34:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva
Mluvit u motocyklové převodovky o "lehčím chodu"... Je podle mě dost... No řekněme subjektivní.