Nyní jsem vlastníkem R1150RT/04, a mám v plánu výměnu za GTL, nebo RT1200.
S boxerem jsem spokojen až až, jen chci něco novějšího a cestám mimo asfalt se moc nevěnuju, tak proč ne GTL.
Poradíte mi někdo na co dávat při výběru pozor?
Co se obvykle vyměňuje atd, však víte oč jde.
Na RT jsem veškerou údržbu a ,, svolávací akce" dělal sám. Ale u GTL tomu už nevěřím, tak i info o dobrém servisu se hodí.
Su od Brna.
Už se těším na další cestu do Řecka.
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1600 GTL na co dát pozor
3 reakcí na tento příspěvek BMW K1600 GTL na co dát pozor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1600 GTL na co dát pozor
baks píše: GTL nižší posez, baťůžek sedí výš, delší řídítka k řidiči, širší stupačky, jiné plexi. GT je více sportovnější.
Dík za info tak trochu mimo hlavní téma. Ještě jsem nekde četl, ze GTL má větší nádrž. Je to tak?
Svez se na tom, máš li možnost. Motor je oproti boxeru zcela jinej a motorky je větší kus. Nemusí ti to vyhovovat.
Naposledy editováno 30.09.2018 16:56:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1600 GTL na co dát pozor
StB píše: Dík za info tak trochu mimo hlavní téma. Ještě jsem nekde četl, ze GTL má větší nádrž. Je to tak?
Pokud jsem dobře četl, tak jsi se ptal na rozdíly mezi GTL a GT, .
BožíJezdec : Ty ovladače zlobily díky teplotě, stačilo polejt vodou, ale bylo to řešní na krátlou dobu, teď už by to mělo být vyřešený.
Jinak se u toho nic nepo....při výměně svíček musí jít dolu chladič ( kapoty atd.) vzduchový filtr - dolů nádrž tudíž opět kapoty, dělat toto najednou. Při výměně oleje dva výpušťáky.
Ano, TADY je srovnání mezi GTL a GT a u každého je jiný obsah nádrže. Věřím víc údaji 26,5 u obou modelů, ale pod kapoty nevidím.
Za kvalifikované odpovědi díky všem.
Naposledy editováno 30.09.2018 18:04:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1600 GTL na co dát pozor
S jakým Tondou máte kdo jaký zkušenosti, a popř. Kontakt?
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1600 GTL na co dát pozor
Po tomto rozhovoru jsem se vrátil k vyhledávání R1200RT.
Nebudu nic rozebírat, je prostě platí staré dobré přísloví, kdo chce opičku, musí mít na banány.
Tak už aspoň vím co chci, a všem díky.
Greko píše: Toš, ještě jsem dnes hodil pokec s jedním z majitelů GTL.
Po tomto rozhovoru jsem se vrátil k vyhledávání R1200RT.
Nebudu nic rozebírat, je prostě platí staré dobré přísloví, kdo chce opičku, musí mít na banány.
Tak už aspoň vím co chci, a všem díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1600 GTL na co dát pozor
No tak číslo na Tondu jsem sehnal, a hned po prvním telefonátu smazal.
Tolik neochoty jsem zažil jen párkrát.
Prosit někoho abych mu cpal peníze nebudu.
Tolik informace pro ty kdo by měli zájem zkoušet Tondu.
Tím neříkám že není profík v servisu, ale buran v jednání.
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1600 GTL na co dát pozor
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1600 GTL na co dát pozor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyhřívání sedla BMW K 1600 GTL | Radek-XVS-1100 | 9 | 22.8.2024 v 16:55 JoeKTM |
Navigace BMW Navigator 4,5,6 BMW K 1600 GTL, BMW K 1600 GT | MičBjukenen | 11 | 26.6.2024 v 10:50 radimXVZ |
Tekuté stěrače BMW K 1600 GTL | BožíJezdec | 9 | 25.6.2024 v 16:11 pepe100 |
BMW K 1600 kódovanie prístrojov BMW K 1600 GTL | hladany | 2 | 23.8.2022 v 09:04 FrancisR |
Spojka BMW K 1600 GTL | aggie | 7 | 25.2.2022 v 12:20 Strider |