Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
gugo píše: assassin> a jak se na ten narizenej prisun elektrovozitek divaj v automotive ?
me osobne je jedno jestli delam interier do spalovaku nebo do elektriky :D u tech spalovacich aut uz je tak nejak "vse vymysleny" poslednich par let se v podstate delaji jen facelifty. rekl bych, ze automotive uz bod zvratu minul - jednoho krasnyho dne se to dostane do obrovskyho pruseru. ted se jen oddaluje ten okamzik a ceka se jestli nekdo nevymysli jak z toho ven ... vyrabet porad tisice a tisice novych aut? proc? nejde to delat do nekonecna, ale pritom to drzi hospodarstvi spousty zemi... kdyz se kouknes kolem sebe, skoro vse co neco vyrabi, tak vyrabi pro automotive :( tohle nemuze dopadnout dobre.
Naposledy editováno 17.10.2018 15:18:03
Jako rodina bydlící těsně vedle Prahy najedenme autem cca 5 - 7 tisíc km za rok, z toho do centra města zavítáme autem tak jednou za měsíc??? Naše eko či CO2 stopa je naprosto marginální oprot tomu, kdybychom museli koupit a provozovat elektroauto.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
...ovsem vzhledem k vecne touze lidstva aplikovat do praxe drahe a nesmyslne picoviny (spatna reseni a slepe ulicky), mam skoro strach ze se toho dozijes
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: kerut: hele ono jde spis o to jakou praci dat tem milionum lidi v automotive....
Já bych jim rozdal kladiva, aby mohli rozbíjet chemické vazby ve vyřazených aku blocích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
vilemx píše: Já bych jim rozdal kladiva, aby mohli rozbíjet chemické vazby ve vyřazených aku blocích.
a muzu se zeptat co delas ty? ono kdyz by najednou statisice lid nemely praci, dost mozna by nebyl ani kdo by kupoval to co produkujes ty...
Naposledy editováno 17.10.2018 15:41:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: kerut: hele ono jde spis o to jakou praci dat tem milionum lidi v automotive....
Do michelinky tahat pneumatiky
Edit: a proc myslis ze dojde k nejakemu velkemu utlumu vyroby?
Naposledy editováno 17.10.2018 15:42:45
Výroba energie - jádro (podle mě nej výroba energie) se nikomu nelíbí, poblblý Němci to ruší a kupujou s Rakušákama od nás, ale nějak se ty vysavače nabít musí. Jen vítr a sluníčko to nazachrání.
Jak už tady padlo - pořád se řeší a utahujou šrouby v silniční dopravě, ale lodě a letadla co toho sajrajtu vypustí, to asi nikoho nes.re. To mě docela sere - jedna loď za jednu cestu = tisíc aut, možná víc násobně víc?
Smysl těch aut bych hlavně viděl v městským a příměstským provozu.
Hybridy tak nějak beru, čistej baterkáč už moc ne.
Naposledy editováno 17.10.2018 15:42:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
zatr píše: Kdyby v,, cr s eu "někdo chtěl s vážností řešit ekologii tak už dávno je splavné Labe ! dálkové přeložené kamiony by posadili na trat ta už je pod elektrikou nekolik let ale to asi nevědi a jiné drobné kraviny ale to se radej zabívaj blbou igelitkou z teska a to že mě dneska přišel balik kde ta věc byla obsipaná pytliky napuštěný vzduchem a když du koupit kartu do telefonu tak je zatavená v plastu 20*20 .....Tak ted važně ono někomu važně de o ekologii nebo o buzeraci a kšeft
Tak nikomu samozrejme o ni nejde, proc vubec tak rozsahlou kamionovou prepravu a prevazet prasata z jednoho konce zemekoule na druhy. Jen proto ze to jedna zeme zadotuje vic a druha mene ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: Do michelinky tahat pneumatiky
Edit: a proc myslis ze dojde k nejakemu velkemu utlumu vyroby?
tak hned nedojde, protoze na to prave ta vase EU (a dalsi tlaci) davaji lidem duvod proc auta vymenit...
Assassin> to chapu, a mnohem vetsi pruser je pro ne ze je to loby jak krava (nejaci potencialne nezamestnani vyvojari a zamestnanci jsou jim reklbych v celku u prdele ) ale uznej ze chytry to proste neni.. individualni jezdeni pomeste a okoli jasny, ale kdyz pojedes treba do bruselu, je hovadina cesou 40x nabijet, je hovadina i cestou 3x tankovat.. auto, i maly elektricky se da pujcit, nebo dokoce nalozit na ten vlak (i tezce nepokrokovy cesky drahy uz to umej), a co vic, elektromobil by se dal cestou dokonce i nabit (kdyby to nekoho napadlo a chtel skutecne setrit energiema a nikoliv rejzovat v automotive)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: kdyby slo o ekologii jako takovou, tak by se neco muselo dit v namorni doprave, takovej motor velky lode co zere mazut a za den tam toho protece jak malym mestem vyprodukuje tolik bordelu ze si votom muzeme nechat zdat. Ale to je panum z EU u zadele. Me to pripomina hledani aluminioveho klicku po lampou protoze je tam vic videt.
Ty jsi stejne vyborny komik To uz je druha ,,moudrost,, kterou jsem kdesi v jinem vlakne rekl ja a ty jsi vyvracel jako picovinu
e : jo a mej se tedy.
Naposledy editováno 17.10.2018 15:48:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
4 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
mara.k píše: zatr> Tohle je taky na palici - k nám se tahá maso z Polska, vejce z Litvy nebo odkud jsem to viděl, a naše jede taky do pryč. Podle mě by státy měly bejt soběstačný, a dovážet jen to, čeho je nedostatek nebo nemožnost pěstování/chovu.
no a pak tady ctes na foru, ze si prece nekdo nebude kupovat predrazenej ukazatel kvaltu z madarska, kdyz v cine je to za tretinu :)
ono je to tak trosku o lidech co chteji kupovat a kolik za to zaplatit. problem je, ze chceme veci kupovat za ceny za ktere je sami neumime vyrobit... tak co s tim?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: a muzu se zeptat co delas ty? ono kdyz by najednou statisice lid nemely praci, dost mozna by nebyl ani kdo by kupoval to co produkujes ty...
Snažím o snížení jevu označovaného jako privatizace zisků a socializace ztrát.
Příspěvek nebyl myšlen pohrdavě či přezíravě vůči lidem v automotive, právě naopak! Lidé budou mít pracovní náplň, která se vynoří jako důsledek nových technologií. Výroba elektroauta je řádově stejně náročná jako se spalovacím motorem. Jestli člobrda u PC nebo u pásu řeší hrdlo nádrže nebo zásuvku na dobíjení je ve výsledku +- jedno jak tobě u toho PC, tak dělníkovi u linky. Navíc bude nutné najmout lidi na výstavbu infrastruktury. Pokud se automobilky vydají cestou Tesly a aku bloky si vezmou pod sebe, tak na jejich výrobu a likvidaci je potřeba fůra rukou i mozků.
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
wiki: emma maersk:
She is powered by a Wärtsilä-Sulzer 14RTFLEX96-C engine, the world's largest single diesel unit, weighing 2,300 tonnes and capable of 81 MW (109,000 hp) when burning 14,000 litres (3,600 US gal)[31] of heavy fuel oil per hour. At economical speed, fuel consumption is 0.260 bs/hp·hour (1,660 gal/hour).[32] She has features to lower environmental damage, including exhaust heat recovery and cogeneration.[33] Some of the exhaust gases are returned to the engine to improve economy and lower emissions,[34] and some are passed through a steam generator which then powers a Peter Brotherhood steam turbine and electrical generators. This creates an electrical output of 8.5 MW,[35] equivalent to about 12% of the main engine power output. Some of this steam is used directly as shipboard heat.[36] Five diesel generators together produce 20.8 MW,[35] giving a total electric output of 29 MW.[26] Two 9 MW electric motors augment the power on the main propeller shaft.[35]
Mě teda 14 tisíc (nebo 6 na ekoprovoz) litrů mazutu za hodinu přijde skoro dost
vilemx píše: Snažím o snížení jevu označovaného jako privatizace zisků a socializace ztrát.
Příspěvek nebyl myšlen pohrdavě či přezíravě vůči lidem v automotive, právě naopak! Lidé budou mít pracovní náplň, která se vynoří jako důsledek nových technologií. Výroba elektroauta je řádově stejně náročná jako se spalovacím motorem. Jestli člobrda u PC nebo u pásu řeší hrdlo nádrže nebo zásuvku na dobíjení je ve výsledku +- jedno jak tobě u toho PC, tak dělníkovi u linky. Navíc bude nutné najmout lidi na výstavbu infrastruktury. Pokud se automobilky vydají cestou Tesly a aku bloky si vezmou pod sebe, tak na jejich výrobu a likvidaci je potřeba fůra rukou i mozků.
neboj, ja to nebral jako utok, ani osobne... ja vim, ze vytvaret nova a nova auta je proti prirode a zdravemu rozumu...
proto pisu, ze ta vyroba elektromobilu neni tak o setreni prirody, ale o tom najit te spouste lidi do budoucna praci. ta ekologie atd, to uz je jen marketing....
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
volkswagen píše: assassin>
wiki: emma maersk:
She is powered by a Wärtsilä-Sulzer 14RTFLEX96-C engine, the world's largest single diesel unit, weighing 2,300 tonnes and capable of 81 MW (109,000 hp) when burning 14,000 litres (3,600 US gal)[31] of heavy fuel oil per hour. At economical speed, fuel consumption is 0.260 bs/hp·hour (1,660 gal/hour).[32] She has features to lower environmental damage, including exhaust heat recovery and cogeneration.[33] Some of the exhaust gases are returned to the engine to improve economy and lower emissions,[34] and some are passed through a steam generator which then powers a Peter Brotherhood steam turbine and electrical generators. This creates an electrical output of 8.5 MW,[35] equivalent to about 12% of the main engine power output. Some of this steam is used directly as shipboard heat.[36] Five diesel generators together produce 20.8 MW,[35] giving a total electric output of 29 MW.[26] Two 9 MW electric motors augment the power on the main propeller shaft.[35]
Mě teda 14 tisíc (nebo 6 na ekoprovoz) litrů mazutu za hodinu přijde skoro dost
tak spocti kolik sezerou auta kdyz prevezou to same zbozi na tu samou vzdalenost .... evidentne se snazi z toho dieselu vytriskat kazde procento ucinnosti ktere tam je. tohle auta nemaji. a to nemluvim o tom jakym zpusobem jsou ta auta vyuzivana... 1clovek na jedno kombi... pochybuju, ze ta lod jezdi prazdna sem a tam...