kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nedela to nekdo u vas?
VikousS4 píše: Pěkná, kotouče z 998..... k tý 999s, byly nějaký přechodový modely, nevím jestli přímo Sko, ale už jsem viděl ze závěru roku 04 modely 05 ještě se starou menší kapotou, a dost lidí to i měnilo, protože se jim stará kapota líbila víc, to by asi nebyl problém...ale ty ostatní věci by mi vadily, hlavně erkovej štítek s číslem....samo to vůbec nemusí znamenat, že se jedná o válendu, jsou podívini, který takhle záměrně tuní. Jen pro mě by měl kouzlo právě ten originál...
jj jeste bych na to dal znak "véeres" :D1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Hoši, děláte taky nějakou údržbu brzd, třmenů atd? Čištění?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já mám brzdy a desky brembo na všem a nemám problém...
Hoši, děláte taky nějakou údržbu brzd, třmenů atd? Čištění?
Ne, jsem úplnej debil a tohle mě nikdy nenapadlo
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stačí otočit pravou rukou a poslat ručičku otáčkoměru za desítku a držet plnej, pak se toho člověk sotva drží a pomalu nedosáhne na spojku aby přeřadil.
A ten Arrow se svodama krásně chrochtá...kurva ten italskej syndrom mě dostal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: 5.40
Oni tam pořád nedávají pádové čidlo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ne, jsem úplnej debil a tohle mě nikdy nenapadlo
No tak s tím začni a bude to dobrý
Hele, nechápu proč mě tady berou za chytlavýho, když ty startuješ ja dobře seštelovaná třinda.
No nic, já mám troje brzdy brembo. Na Monsteru začaly kopat kolem 50tkm...až výměna kotoučů pomohla. Oboje ostatní jsou bez problémů, já s brembem problémy nemám.
Připadá mi, že ty vaše uloženky asi nebudou mít těch 15-30tkm
t_freedom píše: No tak s tím začni a bude to dobrý
Hele, nechápu proč mě tady berou za chytlavýho
Na jednu stranu je to pochopitelny, takovej znalec jako ty se zepta na takovou debilni otazku
Abych nebyl za kokota, odpovim - pri kazdy vymene desticek poctive ocistim pistky kartackem a vse kolem, abych z toho dostal ten prach. Jde to blbe, ale aspoň castecne to jde. S kazdym mazanim retezu to prostrikam cisticem brzd.
Parker1> To je divny, ze nikdo nechce zajice na lajne koksu po pepovi. Svet uz neni co bejval...
Jinak ta tvoje agata luxusni! At slouzi.
ve svém životě jsem si pro svoji povahu nadělal spostu nepřátel. Někdy i zbytečně když to hodnotím zpětně. Ale co naděláš starýho čokla novejm pořádkům nenaučíš [/quote
Jedinej následek , kterej můžeš nést bude , že si zasereš ruce od krve .
A nebo hubu - až ho sežereš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Už se mi začíná projevovat prokletí všech mejch motorek - začínají kopat přední brzdy Zkusím rozhejbat nejty na kotoučích, přijdou mi trochu zatuhlý, ale dost mi začaly pískat destičky. To jsem je utavil nebo co? Jsou tam z výroby bremba (mrdka k zblití, kde jsem měl bremba, tam jsem brečel )
Joo je to napiču, nejvíc problémů s kotouči řeším převážně u bremba, většinou jsou zkroucený nebo místama probržděný. Asi na prd desky nebo matroš kotouče. Zajímavý je, že je to u strojů od 2007+ po cca 35-50tkm...dewwil píše: Joo je to napiču, nejvíc problémů s kotouči řeším převážně u bremba, většinou jsou zkroucený nebo místama probržděný. Asi na prd desky nebo matroš kotouče. Zajímavý je, že je to u strojů od 2007+ po cca 35-50tkm...
2007 včetně... Monster je rv. 2007