kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> me rovnal borec kotouce primo na moto....
Nedela to nekdo u vas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Joo je to napiču, nejvíc problémů s kotouči řeším převážně u bremba, většinou jsou zkroucený nebo místama probržděný. Asi na prd desky nebo matroš kotouče. Zajímavý je, že je to u strojů od 2007+ po cca 35-50tkm...
Tohle má 18, kurva... "nová" motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.10.2018 09:55:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Taky mám Brembo a ok.
no jo ale kdyz nejezdis, tak se brzdy neopotrebuji
strakon píše: Kladivem?
Nevidel jsem jak to delal. Ale rikal, ze to nejdriv meri uchylkomerem, kolik to hazi a jestli to vubec pujde. Kdyz je hazivost mala, tak ma nejaky pripravek co se chyta primo na kolo a zacne tlacit (rovnat) kotouc na tech spravnych mistech... asi jebacka,ale furt sance zachranit kotouce... me to pomohlo, na brzdach ve vyssi rychlosti sem citil vibrace... pak uz nic...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.10.2018 13:20:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no jo ale kdyz nejezdis, tak se brzdy neopotrebuji
Ale chlapi... Když už jedu, tak fungují super!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ale chlapi... Když už jedu, tak fungují super!
me zatim funguji bremba na obou moto kde je mam :) a uznam, ze na duc jsou nejlepsi brzdy co jsem kdy na cem mel. ty na KTM jsou skoro az dost jedovaty... ale to asi tezko srovnavat zavodni brzdy vs OEM reseni...
akorat slavna radialni brembo pumpa neprinesla na TL proti seriove pumpe zadne zlepseni, spis mozna naopak.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: PetrS> A kurva čím? Vymrdalo se to u RSV, tam to bylo ještě v kombinaci s blbou gumou, vymrdalo se to u ZX10R a teď se to začíná mrdat i tady. Vždycky v souvislosti s brembo deskama. Žádnou kudlu nejezdím, kotouče fialový nemám, na světlech nehamtám na rozpálený brzdy. V předchozích případech třmeny čistý, nejty rozhejbaný, a na kotoučích žádná měřitelná házivost ani nestejnoměrná tloušťka
Zatím to vypadá, že to bude rukama .... tedy pardon, rukou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> ...klukovi parádně sekla, ale už z ní vyrostl...
No on není sám u vás v rodině... Ale u toho kluka to chápu
Petta píše: Pocitam tak 80 000,- Euro.. Ale je to tedy pecka..
Dejme tomu, že to bude mezi 65 000 - 80 000 €. To je cenově skoro, jako HP4. Ruku na srdce, to je komponenty a koncepcí SBK mnohem dále. Jediné, co chybí, tak je silniční homologace, což u těchto motorek stejně (téměř) nikdo neřeší. Takže jen limitka s přirážkou "exkluzivity".1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: me zatim funguji bremba na obou moto kde je mam :) a uznam, ze na duc jsou nejlepsi brzdy co jsem kdy na cem mel. ty na KTM jsou skoro az dost jedovaty... ale to asi tezko srovnavat zavodni brzdy vs OEM reseni...
akorat slavna radialni brembo pumpa neprinesla na TL proti seriove pumpe zadne zlepseni, spis mozna naopak.
No brzdič máš na KTM dobrej... Hele nedovedu posoudit. Já jsem vyměnil celej předek a brzdí to krásně....