Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Eso_Rimmer píše: .
by mě zajímalo cos chtěl napsat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: by mě zajímalo cos chtěl napsat
radeji nic... vysvetluj to nekomu, kdo na takovych masinach nema dlouhodobejsi zkusenosti a kdo ma proste jine pozadavky. at je klidne ma, ale je usmevny to neustale "presvedcovani", ze jen dotycneho uhel pohledu na vykon masiny je ten spravny2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
4 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Eso_Rimmer píše: kluci, vyhodou motoru 1190 (a pod.) je prave MOZNOST vyuzit jeho vykonu, nikoliv byt s nim neustale na hrane dejte z sebe babovku a bagaz a jedte na 100k masine, nebo na 150k masine. vyjezdy ze zatacek, plynulost pri predjizdeni, rezerva, kdyz se objevi necekana situace a pod. samozrejme nezapomenout u toho pouzivat mozek. panove, opravdu je na tomhle neco k nepochopeni?
sak tak nějak sem to myslel1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: foxdive> Jak jsem napsal, šance klesá se stoupající rychlostí velmi rychle. Modelově si představ tu situaci kterou popisuješ ve třiceti (stojící kolona) a ve stovce. Myslíš že výsledek bude stejný? (Úmyslně jsem uvedl tak vysoký rozdíl)
to je špatný příkladEso_Rimmer píše: kluci, vyhodou motoru 1190 (a pod.) je prave MOZNOST vyuzit jeho vykonu, nikoliv byt s nim neustale na hrane dejte z sebe babovku a bagaz a jedte na 100k masine, nebo na 150k masine. vyjezdy ze zatacek, plynulost pri predjizdeni, rezerva, kdyz se objevi necekana situace a pod. samozrejme nezapomenout u toho pouzivat mozek. panove, opravdu je na tomhle neco k nepochopeni?
Pod tohle se podepisu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: Eso_Rimmer> Jestli mohu, řekl bych k tomu toto: Pokud má v sobě někdo závodního ducha, a koupí si výkonnější motorku (nebo i auto), její výkon ho bude "lákat". Moc to není ani o tom jaký je pilot, nebo kolik mu je let. Prostě začne předjíždět na kratší rovince, dvě auta místo jednoho atd. No a protože šance s tím "něco" udělat klesá se stoupající rychlostí nejméně na kvadrát, stejně tak stoupá možnost, že tu situaci již nevyřeší. A to je ten problém. Udržet své ego na uzdě a nechat si kus "rezervy". Mě se zatím vždy stalo něco, co mě rychle vrátilo do reality. Např. opravená díra v pravotočivé zatáčce asfalt posypaný drobným štěrkem a auto v protisměru. Přitom si nemyslím, že bych se snažil "hledat" limity.
Jezdím už moc dlouho,jezdil na kdečem a tohle co píšeš je prostě pravda..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Jen mi prostě ten výrok že 105 koní je líných přišel úsměvný.Ano,jistě,pokud dotyčný sedlá v podstatě to nejvýkonnější ve své kategorii a náležitě výkonu využívá bude mu o třetinu méně výkonný stroj slabý,ale leností bych to nenazval.
Naposledy editováno 22.10.2018 20:09:39
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: 69šakal> Ahoj, a prosím popíšeš ty pocity?
....no jo...
Anti píše: Je to furt dokola...Někdo to v sobě má,někdo ne.Loni několikaměsíční užívání Diavela a občasné GSXR1000.Přesto se nejlíp cítím na hrozně vydechlém Slonovi který má třetinový výkon...
Jen mi prostě ten výrok že 105 koní je líných přišel úsměvný.Ano,jistě,pokud dotyčný sedlá v podstatě to nejvýkonnější ve své kategorii a náležitě výkonu využívá bude mu o třetinu méně výkonný stroj slabý,ale leností bych to nenazval.
69šakal píše: Konečně se zase něco děje! Protože jsem zakladatelem tohoto vlákna, pojal jsem za povinnost číst všechny příspěvky zde.... Nebudete tomu asi věřit pánové., ale větčina doskuzí se odehrává na téma Výkon!! Hned za ním následuje Ego!!! A úplně na konci je ta pro mne nejlepší věc na ježdění a tím je Pocit!! A to zde probíráme velmi sporadicky...... (pro lidii co neví - jsem majitel Afry v DCT a mooooc mě baví ty pocity kterými mě doslova dostala...)
samozřejmě že je to o pocitech, pocit svobody, rychlosti, adrenalinu zdolání překázky atp,jinak by sme na tom najezdili a každý na tom kde se cítí dobře a naplnujeho to1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
3 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
dydzej píše: apropo vykon .. lital jsem kdysi na 135 vytunenejch konikach a 1300 kubikach a mam z toho jen zlomenou pater a spatny koleno a zaspazmovany lejtko .. proto už mně na výkon neužije .. jsem naprosto spokojenej s afrikou a můžu říct že výkon je až až dostatečnej .. a ve srovnání s CB1300S je ATAS synonymem pro pohodu ve 170kmh ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM SAR 1290 r (2018) - KOLA KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 13 | Dnes v 14:49 Ozzy_ |
KTM SAR 1290 r (2018) KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 23 | 1.11.2024 v 15:14 vDeviant |
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 5 | 14.8.2024 v 19:26 FrancisR |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |