kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No na druhou stranu by moh vzít tuhle a s těma 30ti KKč do motoru by měl aspoň jistotu,bo už se to tu řešilo stejně ne,že když vrčí na levym boku,tak je to většinou chycený
...srazit ho ještě o bůra nebo deset... vzít poslepovánka a čekat kdy to začně ťukat, chytit to včas...udělat si poctivě servis a mít mašinu za 130, jako standardní cenu... nu proč ne? Vezmu-li v úvahu že i opečovávaná mašina si po koupi řekne o 10tCZK na preventivce… asi to má taky logikuMotorku okruh/silnice nenajdeš, vždycky to bude kompromis,nejsi první ani poslední,co toto hledá.
Kdyz uz chces zustat u Ducati, radsi slusnou 749. 4x rocne okruh da a vejdes se do kila i se servisem.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: A co ducati 999?
a opravdu to chces slyset ? :D
Pak jeste bude potreba udelat predni vidle (a snad nejsou hnuty). Ta retezovka... no nevim, asi bych menil, takze taky 6000. A pri tomhle poctu kilometru nejspis i lozisko v krku. A budes v tom za 50.
zelva0007 píše: Mam u tech sestek krapet obavu o pouzitelnost v provozu. Vykon jim chybet nebude, ale pouzitelnost vykonu. Presneji to, ze vykon bude az ve vysokych otackach, coz bude mit za nasledek jezdit neustale 1-3 kvalt
Snad to zprevodovani do sily by mohlo pomoci....
Převod do síly udělá hodně a jinak se na tom dá jezdit od 4000rpm, kdy začne trochu zabírat. Záda na semaforech můžou trochu překvapit. Předsevzetí na kochačku však nevydrží dlouho, je to proti smyslu těch motocyklů. Měl jsem R6 a kdybych měl čas na okruhy (hobby, jako píšeš ty) nezbavoval bych se jí.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
749,848,999...všechno stojí na ty díly podobně a jde jen o to,kolik jich je potřeba.Pajdou bych ho zas nestrašil.Třeba to bude jen 40
zmulin píše: Kucí,proč ne lamináty?Dyk si může origo někde schovat a jezdit na nich i v provozu.Jenom v nich nechá vsazený ty lampy..
749,848,999...všechno stojí na ty díly podobně a jde jen o to,kolik jich je potřeba.Pajdou bych ho zas nestrašil.Třeba to bude jen 40
ja to nemyslel tak, ze mam neco proti laminatum v provozu. Jen, ze mi nedava smysl okruhovka v provozu. Ja se byl na sve okruhovce svezt po okoli a fakt o nicem
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hele, existuje nějakej adaptér na stojan do letmáče z duc na mv? Duc má 25 mm, MV 43...
Už jsem sem jednou dával někomu odkaz. Kupoval jsem ho tady http://www.abmoto.c...-mv-agusta-42mm.html
E: Adapter neni, musíš vyměnit celej trn.
Naposledy editováno 23.10.2018 12:42:49
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin> nechtělo by se ti vytočit mi to ze silonu nebo něčeho takovýho?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Občas by mě zajímalo, kolik si tady kdo účtuje za hodinu, když vám přijde 700 Kč za ten trn hodně
Me se “vyplatí” kdyz ho budu delat mene nez hodinu :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše:
to aspoň okótuj pořádně jestli máš šikmo osu a stěnu pokaždý jinak tlustou btw, nechceš tam nechat taky nějakou vůly i uprostřed?