kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fotku najdu, jeden trn v ramu, druhej v odlitku..
Znam tu firmu, co delala ty brutale v tom dome. Maji dobry napady..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: A co ducati 999?
a opravdu to chces slyset ? :D
Jasne. Povidej
Kucí,proč ne lamináty?Dyk si může origo někde schovat a jezdit na nich i v provozu.Jenom v nich nechá vsazený ty lampy..
749,848,999...všechno stojí na ty díly podobně a jde jen o to,kolik jich je potřeba.Pajdou bych ho zas nestrašil.Třeba to bude jen 40
No to je taky jedna z vizi. Koupit neco odrbaneho (plasty) a hodit to na laminaty (jsou levnejsi), ale tak aby byla zachovana provozuschopnost na cestach (homologovana cocka nebo tam nejak zapustit origo svetlo, bliknkry, zadni svetlo atd)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: assassin>
Jasne. Povidej
Za prve, nejede, zničeno nic :)
Za druhe, nejede, jakoze ve srovnání treba s gsxr za 1/4-1/2 ceny :)
Za treti, drahy dily, nechces s tim prastit.
Takze na okruh mam SM, do provozu TL a duc je dobra do obyvaku :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Za prve, nejede, zničeno nic :)
Za druhe, nejede, jakoze ve srovnání treba s gsxr za 1/4-1/2 ceny :)
Za treti, drahy dily, nechces s tim prastit.
Takze na okruh mam SM, do provozu TL a duc je dobra do obyvaku :D
Twl, nahlašte ho nějakýmu moderátorovi, nebo adminovi...
Malý okruhy jsou zas něco jinýho, ale ani tam tam duc nedává smysl. To už je lepší pořídit třeba sv650, pokud nechceš rovnou motarda. Ale je fakt že na malým se dobře svezes s čímkoliv.
Naposledy editováno 23.10.2018 20:42:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.10.2018 21:17:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ¨
jó, v principu chápu....ale myslím, že stále existujou lidi co dokážou...
já si nechal udělat ozubený kolo na náhon do SS pro kolmej převod udělat u maníka co z toho nežije a má doma soustruh, děličku a frézku. Udělal ho za litr a podle mě v tom 3h nechal stopro… díl už není k mání
Já podobného šikulu hledám už několik let a pořád nenacházím. Všichni mají akorát plnou hubu keců (teď nemyslím tebe), jak je to easy a za flašku to udělají do té doby, než opravdu něco potřebuješ. Někoho, kdo by mi nabrousil vrtáky hledám už asi 10 let (mezitím jsem našel dva, kteří mi je akorát ...). Nevím jak jinde, ale v Praze najít schopného fachmana je téměř nereálné a když už jo, jsou tam dodací lhůty min. 3 měsíce. A to nemluvím o autoklempíři, kterého jsem hledal snad dva roky a stejně to stálo za ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: U nás na Moravě účtujeme na klasice 280 kč/h s DPH. A to když je soustružníkovi na dílně v zimě moc zima, má dovoleno mít v sobě z rána 2-3 prcky slivovice.....
A maká se vpoho v předepsané přesnosti výrobku.....Kola kapitalismu se točí vesele dál.
Juchu-u
Tak jsem to zažil ještě po škole ve Vítkovicích v ozubárně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Za prve, nejede, zničeno nic :)
Za druhe, nejede, jakoze ve srovnání treba s gsxr za 1/4-1/2 ceny :)
Za treti, drahy dily, nechces s tim prastit.
Takze na okruh mam SM, do provozu TL a duc je dobra do obyvaku :D
Tos to ještě nevyřešil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Za prve, nejede, zničeno nic :)
Za druhe, nejede, jakoze ve srovnání treba s gsxr za 1/4-1/2 ceny :)
Za treti, drahy dily, nechces s tim prastit.
Takze na okruh mam SM, do provozu TL a duc je dobra do obyvaku :D
A není to už i trochu zralý taky na takovej ten druhej pohled,že když tomu bajku dá člověk správnou péči,tak jede a má i ve srovnání s tim gixerem konkurenceschopnou rychlost,když tu motorku pochopí?
FiZzeR píše: Tos to ještě nevyřešil?
Vyresil, poskladal jsem vidlice na TL :)
Zmulin: kdyz ta nalezita pece je prave to o cem se tu pise - dela to ten finanční rozdíl v tom provozovat rejzi a duc. A devitky urcite nebudou nikdy tak rychly jako gsxr a to jsem mel jenom k1 1000
Naposledy editováno 24.10.2018 07:13:37
assassin píše: PetrS: tak mas neco rict, sem tam se mi povede neco i driv nez za rok :D
Já když nemusím, tak kamarády neotravuji. Víš jak to je, já ušetřím na úkor toho, že ty proděláš. Občas se to samozřejmě dá, ale nic se nemá přehánět : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: zmulin> Filozofie Duc je vůbec zajímavá. Na silnici je moc "race" a na okruhu se nechytá
asi tak, ale řekl bych, že nejvíc to "schytala" 999 a 1098/1198, který byly v době rozletu japonskejch litrovejch čtyřválců. lepší podvozkový komponenty byly v provozu tvrdý jak prkno, dvouvál nedal nic zadarmo, ale ani pak se na 180ti koňový japonce prostě nečapal. 916 byla dle mě svýho času možná nejlepší okruhový náčiní, přestože draze zaplacený, a Pani už taky nijak nezaostává... tu navíc konkurence dohnala i cenově
Naposledy editováno 24.10.2018 07:44:48
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sem loni v Mostě viděl takovou tu partička,co v zatáčkách tahaj lokty po zemi a jezděj ho za cca1:40 nizkejch,mezi nima týpek na devitkach a stačil v pohodě.Vubec ale netuším kolik do toho třeba nasypal
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Sem loni v Mostě viděl takovou tu partička,co v zatáčkách tahaj lokty po zemi a jezděj ho za cca1:40 nizkejch,mezi nima týpek na devitkach a stačil v pohodě.Vubec ale netuším kolik do toho třeba nasypal
Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tifone> Jo, ale na takové ceny v Praze zapomeň a stejně pak člověk musí dva měsíce čekat, než se k tomu dotyčný dostane. K tomu tam budu muset za ním min. dvakrát jet (většinou je to někde za Prahou), k tomu musím jet někam pro materiál, protože bez něj mě pokaždé vyhodili, pak to musím oměřit a nějak mu to nakreslit. Ať počítám jak počítám, tak sjet do AB moto a za 10 min. mít trn za 680 Kč mi přijde pořád bezkonkurenčně nejvýhodnější.
Jo v pohodě jen jsi se ptal na ceny tak jsem ti odpověděl. Já funguju na bázi -pošli výkres o zbytek se postarám o dopravu se postará PPL
Mám dost klientů z oblasti "Praha" a jen si cenově mlaskaj
e: jinak od příštího roku, kdy i Ducati pojede ve WSBK čtyřválec, bych zjednodušil úpravy, aby se to víc podobalo motorkám z krámu. při 170kg a 220k to snad musí stačit v dobách 2V x 4V se ty pravidla furt upravovaly, tu se někomu přidalo, tu někomu ubralo, a misky vah se stále převažovaly, ale nikdy to nebyly uplně vyrovnaný závody. To už teď nebude nutný, Kawa by do toho už nemohla tolik sypat a třeba by jí zbylo pár šušňů i na motoGP...
Naposledy editováno 24.10.2018 09:39:41