Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Edit :tak jak je na té první fotce tak můžeš jezdit na mastodontu když máš silniční gumy nebo špatnou trakci po louce,sotoline tkzv řízeným smykem, driftem to jo, ale nemůžeš tak akcelerovat rozbitým terén plným děr vymolu atp, ale říkám každý jezdí po svém
Naposledy editováno 30.10.2018 11:02:06
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: Jinak jízdní pozici si samozřejmě měním podle toho co chci dělat, a možná tak v sede svyram nádrž kolenama jinak sviram boky motorky a to spíš lytkama -botama, ale na mastodontu jezdím jenom cesty, terén sem pustit k vodě
Prosím můžeš mi vysvětlit, jak dokážeš v sedě svírat nádrž kolenama a když postavíš, dokážeš boky svírat lýtkama? Když na běžnou motorku přiložím dovnitř na stupačku pravítko a nahoře ho opírám o nádrž až sedlo, nic mi v tom významně nebrání. Nic z motorky do strany nevyčnívá. Zato když si obléknu motocross boty, mají poměrně širokou podrážku a hlavně výztuhu na vnitřním kotníku. Na kolenou mám chrániče, které jsou i zevnitř kolena. A lýtka mám mírně prohnutá směrem ven. Pokud pravítko opřu o vnitřek boty (kotník) a o koleno (chránič) mám mezi lýtkem a pravítkem docela mezeru. Ty to máš jinak?
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: Prosím můžeš mi vysvětlit, jak dokážeš v sedě svírat nádrž kolenama a když postavíš, dokážeš boky svírat lýtkama? Když na běžnou motorku přiložím dovnitř na stupačku pravítko a nahoře ho opírám o nádrž až sedlo, nic mi v tom významně nebrání. Nic z motorky do strany nevyčnívá. Zato když si obléknu motocross boty, mají poměrně širokou podrážku a hlavně výztuhu na vnitřním kotníku. Na kolenou mám chrániče, které jsou i zevnitř kolena. A lýtka mám mírně prohnutá směrem ven. Pokud pravítko opřu o vnitřek boty (kotník) a o koleno (chránič) mám mezi lýtkem a pravítkem docela mezeru. Ty to máš jinak?
já bych se na to vykašlal příští rok se mužem potkat nebo já už nevím co říctEdit :nemyslel jsem boky nádrže ale boky motorky, aspoň vidíš že psané slovo je kolikrát k hovnu
A ono je taky rozdíl jestli jezdíš se zadkem třeba 10 cm nad sedlem nebo fakt stojíš, pokud nestojís a jen si jakože nazvedly tak to potom ty kolena budeš mít na nádrží
Naposledy editováno 30.10.2018 13:35:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: já bych se na to vykašlal příští rok se mužem potkat nebo já už nevím co říct
Edit :nemyslel jsem boky nádrže ale boky motorky, aspoň vidíš že psané slovo je kolikrát k hovnu
A ono je taky rozdíl jestli jezdíš se zadkem třeba 10 cm nad sedlem nebo fakt stojíš, pokud nestojís a jen si jakože nazvedly tak to potom ty kolena budeš mít na nádrží
Jo necháme toho. Odpovědi se nedočkám Prostě ať se pohybuješ v sedě, ve stoje, polosedě, vždy se opíráš z boku o motorku maximálně ve dvou bodech. Kotník a koleno. Nepočítám nestandardní situaci kdy máš zadek (prdel) daleko mimo podélnou osu motorky. A protože nádrž běžně zasahuje až pod sedlo, Musíš už být prdelí hodně vzadu, aby koleno opustilo konec nádrže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: No ten druhý obrázek je lepší, ten první nevím Teda jak by tak chtěl jet třeba po pooranem poli při akceleraci.
no uplne stejne, jen to predni kolo je pul metru ve vzduchu, tak uz pak ten obrazek vypada lip .... full gas
btw , ja mam kolena do stran, protoze jsem v terenu jezdil jen na kole :D a diky tomu mam fakt hodne divnej styl a vydrzim na draze tak jedno kolo, nez mi umrou ruce
Naposledy editováno 30.10.2018 14:52:33
NemaLbc píše: Jo necháme toho. Odpovědi se nedočkám Prostě ať se pohybuješ v sedě, ve stoje, polosedě, vždy se opíráš z boku o motorku maximálně ve dvou bodech. Kotník a koleno. Nepočítám nestandardní situaci kdy máš zadek (prdel) daleko mimo podélnou osu motorky. A protože nádrž běžně zasahuje až pod sedlo, Musíš už být prdelí hodně vzadu, aby koleno opustilo konec nádrže.
assassin píše: no uplne stejne, jen to predni kolo je pul metru ve vzduchu, tak uz pak ten obrazek vypada lip .... full gas
btw , ja mam kolena do stran, protoze jsem v terenu jezdil jen na kole :D a diky tomu mam fakt hodne divnej styl a vydrzim na draze tak jedno kolo, nez mi umrou ruce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: Dolph-cz> A teď upřímně kolik procent z najetých km máš motor nad 6000 ot/min? Já se přiznám, že mimo asfalt asi nikdy a na asfaltě je to spíš vyjimečně. Spíš se mi líbí, že se dá předjíždět i vyšším kvaltem a nemusíš jako u čtyřválce 600 ccm "tři dolů". Chápu, že to vědomí, že je tam ta rezerva je příjemné. A rčení, že AT nemá koule je asi dané tím, že ten motor má velice jemný a hlavně čitelný zátah. Tím si mě právě získala. GS 800 mě několikrát vyučila třeba na slizkém kruháči. I když jsem plynem nijak zvlášť neotočil, znenadání se zadní kolo protočilo a moc se mu nechtělo se zase chytit. AT 2017 proklouzne, ale ne tolik. Ubráním se to dá snadno ovládat. Kontrola trakce se chová nesmyslně, tak ji pokaždé vypínám.
ano,90% jízdy jedu na 1/4 plynu v otáčkách mezi 3,5-4,5 tis.
ale na zbývajících 10% tam ten výkon prostě je a já ho tam chci.a motorka co ho tam nemá prostě nemá koule.
to stejné je s autem-na co vyrábět silnější auta než cca 70k?stejně se smí jezdit 50/90/130 a to dá dnes každý litr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
proč pokulhává?auto s litrovým motorem taky jede a klidně to bude i příjemné svezení,ale do sedačky tě prostě nezatlačí.
a s tou afrikou je to stejné-jede to,stačí to,ale emoce nevykouzlí......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
to už i jawa 350 se svými 20k spráská z 0-100km/h hromadu běžně vyráběných aut.¨
když nechceš chápat-nepochopíš,už to neřeš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Naposledy editováno 30.10.2018 19:36:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
NemaLbc píše: Dolph-cz> Ale Ty přirovnáváš k sobě věci, které spolu nemají co společného. aby to sedělo, muselo by první auto (bez koulí) mít 250k a druhé s koulema 350k. To by v segmentu cestovních endur odpovídalo AT a KTM. Navíc ještě do 3/4 otáček jedou obě podobně. AT přeci není YUKI 125 s 12k. Sám píšeš, že 90% km používáš jen otáčky, ve kterých to jede podobně. Tak čím Ti v tomto režimu přijde AT slabá? Já Ti určitě nehaním KTM. Ani Tě nechci přesvědčovat o tom, že AT je lepší. Jen je třeba uznat, že někomu víc vyhovuje zběsilost, jinému kultivovaný chod. Víš, že při závodech v Enduru mají stejný čas na daný úsek všechny třídy? Tedy ty co mají sotva cca 35k i ty co mají 60k ? Váhou se zas tolik neliší. Myslím, že motorku jsme si koupili pro radost a používáme ji dle svých potřeb. Důležité je, zvládnout všechny nástrahy okolí a moc si nenatlouct. No a taky aby za vynaložené prostředky jezdila jak jí výrobce dal do vínku.
jejda já píšu o voze a ty o koze.
předně já píšu o 150k motorce-takže né o KTM 1090,ale 1190. A ta jede o dost jinak než afrika i v otáčkách do 6000.
jak už jsem několikrát psal-netvrdím,že afrika nejede,nebo je nějak nepoužitelně slabá,ale prostě když dáš plný a podržíš to,tak si prostě sám pro sebe neřeknu do přilby"kurva,to jede..! "
možná nemám dostatečné vyjadřovací schopnosti,tak si třeba přečti nějaké recenze či testy novinářů,když se poprvé svezli na KTM1190,já je před koupí motorky přečetl snad všechny a výkon motoru tam označovali jako úžasný,brutální,návykový a pod.....,což u afriky nenajdeš.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 5 | 14.8.2024 v 19:26 FrancisR |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |