kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: assassin> udelas mi nejaky pekny fotky novy velky brutale? A ty F4 Claudio.. diky
jasny, napisu si to do poznamek :D letos dva dni, minule jsem byl jen jeden a na naky velky foceni nebyl moc cas... jen cvak na mobil...
letos jsme to pekne pohrotili a je z toho velky motocyklovy tyden EICMA, exkurze v TM a skoleni u Andreani suspension budu moct podle zhoupnuti klikat podvozky jak Le Halbich
Naposledy editováno 01.11.2018 17:35:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: dakarista> a co na tom děláš ,vždyť je to JAPONEC
Ale Japonec co má menší mouchy. Odchází tomu vodítka ventilů výfuku na první válci ( někdy i druhem)
První generace na to trpěla, druhá už méně. O třetí a čtvrté info nemám. Docházelo ti kolem 20 000km
Proto jsem se ptal, jestli někdo neví, co to může způsobovat
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jde o motor FJR. Zhruba 145 koní v 8000 , 1300ccm. Standartně motor pracuje do 4000. Ladění žádné, vše série.
Naposledy editováno 01.11.2018 18:32:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nemůže to nějak ovlivnit přisávání vzduchu do výfukových kanálů? Vyústění je mezi vodítky v hlavě
Naposledy editováno 01.11.2018 18:38:00
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ciste teoreticky muze, to bych zaslepil hned :)
Přemýšlím, že bych to u té nové udělal. Ale nevím jestli to má nějakou vazbu na směs a lambdu
Co jsem jediné zjistil, otevírá to do 3500 otáček. Takže v dost používaném spektru
Naposledy editováno 01.11.2018 19:30:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.11.2018 19:28:03
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: drippera>..."precizně vyladěný motor a podvozek ".... že se tohle dá napsat dnes o bicyklu...
Kola uz maji spoustu let slozitejsi a vychytanejsi "podvozky" nez vetsina motorek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: jasny, napisu si to do poznamek :D letos dva dni, minule jsem byl jen jeden a na naky velky foceni nebyl moc cas... jen cvak na mobil...
letos jsme to pekne pohrotili a je z toho velky motocyklovy tyden EICMA, exkurze v TM a skoleni u Andreani suspension budu moct podle zhoupnuti klikat podvozky jak Le Halbich
Jojo, s panama z Andreani jsdm mel tu cest.. jsem zvedavej, s cim se vratis..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: fizzer: ma to presne 340tis km :D
zahada (za bludistkaka) - uz 14dni to rano na d5 (souvisla kolona 80kmh) sem tam cuknulo , na nerovnosti, je to tak 1mm pridano na plynu... tzn jsem si rikal, ze to je proste ta nerovnost. no nebyla. za tepla nic. v nedeli jsem prijel v nouzaku - teda vetsinu cesty - po tom co se auto prohralo, tak to z nej zase samo (bez vypnuti klicku) vypadlo...
origo volvo (cinan klon) diag hlasi O2 senzor. jdu na nej kouknout a kdyz sundavam dekl z beziciho motoru, dotkl jsem se sani a motor zakopl - spadly otacky skoro ke chcipnuti a pak hned vylitly a nasledne se ustalily... to motor udela na temer kazde pohnuti sanim. sani jde od predu od airboxu - kde je vaha - pres motor az dolu za nej, kde je turbo. na viditelne casti zadna netesnost - ikdyz dieselu by to melo byt jedno, ne? to sani je prisroubovane na hlave motoru jednim sroubem m6 - ten chybel. sroub jsem dodal, sani uz se nemuze pohnout, problem zmizel (ale taky je od te doby teplo) - v pondeli jedu do Milana na EICMA a nerad bych aby se auto rozbilo stejne samo, jako se samo opravilo....
co tohle muze zpusobovat nidko nechape - jedinej senzor co je v sani je vaha vzduchu - jenze to by tam musel by dira jako vrata aby se nekde na sezorech objevil rozdil mezi tim co namerila vaha a co je ve vyfuku... dira tam nikde neni. v sani nic krome vahy neni.
Nalomenej kabel k ty váze vzduchu, nebo třeba někde prodrenej.
assassin píše:
Dakarista: jo to je otazka - podle me kdyz to pousti do vyfuku vzduch tak lambda meri blbosti - takze bych rekl, ze ta lambda meri, kdyz je ten ventil zavrenej - tzn ne kontinualne. Pokud to je tak, nemelo by zaslepeni mit vliv. Ale musel bych to nastudovat. Osobne bych eko nesmysl zaslepil a lambdu vyradil :D
Tak lambdu bych nechal. Spíš chci předejít tomu, aby to náhodou nezačalo ťikat. Co vím, tak je tam jeden elektro ventil, který to otevírá
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nerozumim takový drobnosti.Jak můžeš považovat za neakceptovatelnej fakt,že MTS se nepovedla první serie a žrala olej,což už je určitě odstraněný a koupíš si znova motorku,kde se nějakou konstrukční chybou přidíraj ventily..
Já mám poslední generaci, tam už to snad vychytali. ... a u MTS mi neseděl motor, nevěděl co má dělat a moc nefungoval. To ta KTM má lepší motor.
strakon píše: Pěknej kousek, na tom jsem měl tu čest, to tenkrát letělo ukrutně www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-fzr-1000/yamaha-fzr-1000-exup-1367296.html
nebyla by spatna jako druha na obcasny nedelni kafe. Ale shanet na to dneska naky rozumny gumy asi nebude prdel...
Stejne bych radsi naky devadesatkovy gsxr750...nebo 1100!
Naposledy editováno 02.11.2018 08:04:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jojo, s panama z Andreani jsdm mel tu cest.. jsem zvedavej, s cim se vratis..
Povidej, prehanej? Andreani urcite umi, ale asi jako kazdej z oboru ma dost rozdilnej pristup k ruznym "zakaznikum" - bohuzel. Je to docela drahej kurz, tak snad se neco naucim :D