AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Béďa17 píše: Kafi> Když to vezmeš logicky,tak žádné motocykly nebudou mít stejnou životnost.A když to vezmu z jiné strany,tak jsou už přeci vyzkoušené cestovní motocykly ať se to týká jízdních vlastností,váhy třeba skrz zvednutí padlé,nosnosti,nebo výdrže a opravy techniky.Řekl bych,že v tomhle nemá moc smysl experimentovat.
Ale je pravda,že já nejsem cestovatel a tak jen teoretizuji a zkouším to brát prakticky a logicky.Každopádně přeji šťastnou ruku při výběru.
Což o to, cestovat se nechá na všem, Suchoš, Milan a další jsou toho příklad...ale pravdou je, že další životní cestu si už chci užít se vším všudy tj. nejet krokem v Andách, nežrát to jako z tanku, nebát se že motor nevydrží, pohodlí atd....
Ale jasně jsou tu vyzkoušené motorky:
XJ, Africa, XT, BMW atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
P.S. a vovovo tom tom tom toto je.
Naposledy editováno 05.11.2018 19:09:27
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Vlasťák> taky možnost
Dá se tam dat 250ka, ale jednoválec, ne dvouválec FMN či jak se ten typ menuje.
Motory 250 a 125 si sů tak podobné, že je od sebe rozezná jen opravdu zasvěcený člověk. Tu motorku sem viděl a peláší to pěkně. Akorát mě sralo to malé kolo vzadu...
Navíc ten motor 250 se dá vylepšit - převrtat (sadou Big Bore, jakou se dělají ze 125tek 150ky...). Teda tohle stopro nevím, ale na všelijaké Chunlany, Jingchengy a podobnou havěť sem cosi na internetu zahlídl...
Yamahu XT se vzduchovým motorem bych vyřadil.
V tomto motoru je totiž taková malá technická pastička, kerá može zapříčinit jeho totální destrukci. Kór když má motor neco za sebou.
Viděl sem a docela mě zatrnulo, cože si tam dovolili použít.
Jasně, može se stat a nemusí, ale tohle (vyvažovací hřídel - jeho pohon) je udělané opravdu špatně.
Opravdu, když už jednoválec, tak Honda se systémem RFVC.
V tomto motoru je v hlavě všecko na jehlách (vahadla, vačka), takže se prakticky nedá přidřít, když sebou jezdec někde plácne a motor vrčí několik vteřin hore nohama.
I když jsou na trhu všelijaké jiné podobné motory, ať už chlazené vzduchem nebo vodou, tento motor je opravdu úplně někde jinde...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Po tech 50 tis. km zase seridis ventily, vymenis retezovku a jedes dal...pokud mas XJ doma, vubec nic bych nevymyslel. Pojedes za 4 - 4,5l/100km, da se na tom natocit 700km kazde den a nic te z toho neboli a servisni interval oleje 10 tis. km u tak stare motorky je taky super. Jedine nahradni dil pro sichr bych doporucil jednu indukcni civku. Jinak se tam nema co pokazit.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Koudy01 píše: Kdyz das na XJ malo jete zadni central z XJ6 (cca 2500kc), vymenis priruby mezi motorem a karburatorama, zkontrolujes membrany, seridis ventily, vymenis rozvodak, udelas predni vidle a das kvalitni retezovku, si v tom max za 15000 - 20000 i s gumama a 50 tis. km das jen s vymenou oleje (staci kazdych 10 tis. km). Olej 20W50, ten to vetsinou nezere.
Po tech 50 tis. km zase seridis ventily, vymenis retezovku a jedes dal...pokud mas XJ doma, vubec nic bych nevymyslel. Pojedes za 4 - 4,5l/100km, da se na tom natocit 700km kazde den a nic te z toho neboli a servisni interval oleje 10 tis. km u tak stare motorky je taky super. Jedine nahradni dil pro sichr bych doporucil jednu indukcni civku. Jinak se tam nema co pokazit.
Díky za názor :) Co spojka, zadní kyvka, ložiska v kolech? Ventily nemusíš seřizovat dřív?
Naposledy editováno 05.11.2018 20:20:56
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Samozrejme nevim, v jake je tvoje XJ kondici, ale XJ jako takovy, nebude na cestu kolem sveta vubec spatna volba.
e: V cem bych mozna videt trosku problem je kapota. Kdyz ti to spadne na sutr, tak se rozlomi. Lepsi nez padat, je rizene to polozit. Tak to delam ja a zatim to vzdy odnesl jen blinkr V tomhle ohledu jsou urcite odolnejsi masiny. O tom, ze ti motorka za celou dobu nekolikrat nespadne si iluze nedam, Ale to budes sam znat moc dobre nejspis.
Naposledy editováno 05.11.2018 20:50:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Spojka vydrzi veky. Otis, taky je tu na foru, ma na spojce 150 000. Staci vymenit jen pruziny. Lamely muzes premerit, ale pravdepodobne budou jako novy. Zadni kyvka u roku 1992 praska v miste uchyceni centralu. Musi se vystuzit (nevim, co mas za rok). Novejsi modely sou v pohode. Loziska kyvky zatim nikdo neresil - nebylo potreba. Loziska v kolech sem poprve menil ve 100tis. km a to jen pro sichr. Lozisko v rozete ale "uz" bylo na vymenu. Kdyz se meni jednou za cas gufero, vydrzi i to lozisko bambilion. Kdyz se gufero nemeni, tece do nej voda a pak vyrezne (ale to se deje na vic motorkach). Ventily se maji kontrolovat co 20000km. Ale z vlastni zkusenosti se za tech 20tis. km nerozhodi nebo jen minimalne. Napr. ze vule neni 0,1, ale 0,09. S tim jde normalne jezdit.
Samozrejme nevim, v jake je tvoje XJ kondici, ale XJ jako takovy, nebude na cestu kolem sveta vubec spatna volba.
e: V cem bych mozna videt trosku problem je kapota. Kdyz ti to spadne na sutr, tak se rozlomi. Lepsi nez padat, je rizene to polozit. Tak to delam ja a zatim to vzdy odnesl jen blinkr V tomhle ohledu jsou urcite odolnejsi masiny. O tom, ze ti motorka za celou dobu nekolikrat nespadne si iluze nedam, Ale to budes sam znat moc dobre nejspis.
Mám rv. 97 a kapotu sundanou. Tak super, to jsi mě potěšil..:) ložiska v kolech, v unašeči rozety není problém povyměňovat, stejně jako pružiny a lamely na spojce pro sychr. Díky moc za info
Jo spadneš mockrát, ale když s tim člověk počítá tak to jde
Ondrero píše: Ono ja bych toho pava z Letnan chtel ciste jen do sbirky, uzivatelsky je urcite prijemnejsi odpruzeni pres gumove dorazy a viko na pantech. Tzn od Páva 40/b po 41
Není. Lepší pro jízdu je odpérovaný pružinami. Tahám ho 40 000Km a brácha má s gumovými dorazy. Ten je méně klidný a hodně odskakuje. Máme to vypozorovaný.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Jojo, na druhou stranu sametovější jízda...ale uvažuji stejně
XJ motory jsou neobyčejně trvanlivé... Pokud občas někdo vyměnil olej a svíčky, není pro ně problém nahrkat hrubě přes 150kkm.
takže si srovnej ty problémy na podvozku a bude to....
Pokud jsi ale schopen pustit kilo, kup si Transalpa a nevymýšlej... Dvouválec, sametovej, v terénu to zvládne hodně a spolehlivost
neprůstřelná, protože Honda a 30 let evoluce motoru, který se osvědčil v mnoha strojích a mnoha modifikacích, jako kapánek
slabý (proti Supertenéré třeba ), ale neobyčejně trvanlivý a uživatelsky příjemný pohon...
Sema píše: No, těch pár drobných je tak 50-60 tisíc. A má to být náhrada Jawy, která nebude kouřit a podobně. Okolí ta oblaka dýmu nevidí moc rádo. Maloobjemový japonec je pro mě nesmysl. To už bych přihodil dalších pár drobných a koupil třeba Stroma apod. To je sice taky ošizená rozpočtovka, ale s dospělým výkonem a velikostí.
Za tyhle peníze si kup CBFko s motorem dle výkonu co potřebuješ... Motory osvědčené, v rámci svojí kategorie i výkonné a podvozek moderní, stabilní. Půllitr 60 koní, šestka 80 koní, litrová má 100koní...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: ... (proti Supertenéré třeba )...
Ta SuperTenere taky nebude k zahozeni 250 000 km. V "hodnoceni" ma i rozepsanou veskerou udrzbu. Problem by ale asi mohl byt sehnat nejake slusne kousek.
Naposledy editováno 05.11.2018 21:59:35
Deyva píše: Stačí dat nerezový pístky, nový gumky do čtyřpístku a při skládání to máznout ATE Bremszylinderpaste... Zadní náprava je afaik stejná jako u eMka... S 742.136 motorem to asi je trošku horší. A komplikovaný na tom není snad nic... Žádný ABS, žádná elektronika, žádná řídící jednotka... A když se dá bezkontakt zapalko z Fáva, tak ani se zapalováním nejsou problémy (ale je to pak takový línější).
je vidět, že máš zásadní neznalosti. Náprava není stejná jako u eMka, je to náprava která vychází z nápravy co mělo Garde a zkoušela se původně v eReSe...
To co píšeš o brzdách je funkční řešení aby to fungovalo když se to bude používat (ty 4písty jsou problémové celkově), Navíc je to zapojené tak, že jdou do každého z brzdičů oba okruhy - z bezpečnostního hlediska super nápad, ale o to jim nešlo - udělali to proto, aby to vůbec tak nějak utáhl HBV. Se zapalováním problémy nikdy nebyly ani v původním provedení.
Zde:
Vlevo je zadní nápraav klasické škondůry - ja ouzké, tak eMka, liší se jen délka poloos.
Vpravo je zadní náprava pro Garde, Rapid a sedany 130/135/136
Na té zadní nápravě pro rapid ani není jediný stejný díl.
Konkrétně: Odlišná převodovka, jiné poloosy, jiná (zesílená) ramena podélná, příčka pod převodovkou je
taky jiná, protože je zesílená a má úchyty pro ramena příčná, delší pera a tlumiče s integorvaným dorazem,
jiné náboje, jiné bubny, jiné štefty na kola, jiné silentbloky...
Nic z toho se nové v originální kvalitě koupit nedá... Koupíš už leda matku na konec poloosy, ložiska do náboje
a brzdové pakny....
Škondůr je pro denní provoz zbyteně komplikovaný pro nedostupnost dílů, když už něco seženeš, nemáš na výběr v kvalitě
a díly na tyhle werky už nejsou ani po vrakovištích... Tam už nenajdeš ani následníky v podobě Favorita a Felicie, na vrakovištích
už jsou dneska první serie Fábií co stihly za těch 20 let objet 5x zeměkouli a shnít na tabák....
a ač jsou stotřicítky jízdě o třídu lepší, lépe sedí díky jinému podvozku, méně hlučí, slušně jedou - je to pro denní provoz komplikovaný
a vrtošivý werk který nedává v každodenním provoz sebemenšího smyslu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |