- jak moc je to poznat
- co to přineslo nového
- jak se změnila spotřeba
- co je pro to potřeba ještě vše udělat
Vím, že je potřeba mít nějaké laděné výfuk, nechat seřídit na brzdě a snad nějaký lepší vzduchový filtr?
A druhý dotaz, jestli ste někdo dokupoval plotny pro spolujezdce, jestli jsou nějaký jiný možnosti než Highway Hawk TECH GLIDE
Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
Sonicek píše: BlackSabbath> No já tam mám udělanou mapu, a už se mi do výkonu +1 koník nechce vrážet dalších x tisíc asi to dojezdím s tímto ještě mě čekají jiné úpravy, takže chci investovat trošku do jiných věci
Jak myslíš, jen bacha na převodovku...
Dostala záhul v těch třicítkovejch vedrech, kde záleží hodně na tlaku vzduchu a pod...V ten den se to i ukončilo a další den zas nanovo. Z grafu vidíš že ten výsledek je až při 20 "dvacátym" pokusu. Bylo to na brzdě tři dny. Každý den jsem dostával aktuální zprávy co se dělo. Začalo se na již vytvořený mapě, ale neseděla, takže byla vytvořena zcela nová, kterou si tam uchovali a bude sloužit jako startovní pro další kusy. Měl jsem to laděný i bez ekoucpávek. Tim bych získal ještě o dva koníky navíc, ale moto bylo neklidné, takže se to zpět zazátkovalo. Výsledek je jakej je. Jediný je, že jsem u toho nestál osobně. Když jsem to zkusil dom tak tam dvě kila/h padly jak mrtvej do penálu a to se mi těžko honilo bez comanderu už od 180ti.
takže na závěr : Dynojet powercommander vystřídal pár majitelů aby se nakonec objevil v bazaru za 1190,- Kč !!!
podle toho grafu vidím : 88,6 Hp
tabulkově podle výrobce : 66,3 kW (90 k) při 4750/min
píše maximálku : 200
tabulkově : 202
jak jsem psal výše : když jí po té úpravě člověk krmí tak to jede ... ale klidná jízda na ,, podtočenej motor ,, špatný !!!
proto jsem psal že ta úprava nic nedá !!! jenom problémy ...
u takhle velkého dvouválce koník sem koník tam nikdo nepozná ... 155 - 160 Nm taky ne a kdo na tomhle chce honit maximálky je blázen ... to ať si koupí něco jiného !!!
já mám : Akrapovič + mezisvod s katalyzátorem originál doplněk Yamaha s homologací + originál řídící jednotka + originál papírový filtr a mám tam výkon + - stejný jako PWC a po vyladění na brzdě ... akorát s pár tisícovkama v kapse
tím odpovídám na výše uvedené příspěvky ...
ladit jiné motory se určitě vyplatí a jsou s tím výborné zkušenosti ... nejsem debil abych to nevěděl ... ale MT-01 i XV 1900 je skoro stejný motor a tam se ta investice NEVYPLATÍ !!!
tím odpovídám Kalanisovi na původní dotaz :
Měl bych dotaz, zda někdo máte zkušenosti s Power Commanderem na motorce Yamaha XV 1900 Midnight Star. Zajímalo by mě:
- jak moc je to poznat
- co to přineslo nového
- jak se změnila spotřeba
- co je pro to potřeba ještě vše udělat
Vím, že je potřeba mít nějaké laděné výfuk, nechat seřídit na brzdě a snad nějaký lepší vzduchový filtr?
a na úplný závěr : ty jsi z Jedovnic a já z Drnovic u Lysic - to je 30 km ... kdyby jsi se chtěl na něco zeptat osobně není problém ... měj se
Naposledy editováno 22.11.2018 15:33:28
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
https://www.motorkar...ra-udrzba-31669.html
Naposledy editováno 22.11.2018 16:54:02
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
oni nekteri ladici si s tou mapou na castecne otevreni plynu zas az tolik nehrajou a udelaji to jen pro full gas... a taky ne kazdej ma brzdu s retarderem a bez ni proste ten ustalenej stav naladit nejde....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
jurajda píše: BlackSabbath> ZDE SHRNUTO ASI TAK VŠE CO JSEM PSAL ... NAVÍC + BONUS BEZ HOMOLGACE !!!
https://www.motorkar...ra-udrzba-31669.html
Pokud tam měli po odladění stage 2 nárůst 4 koně na zadním kole, to je zhruba 6 koní na motoru, což je na tomto dvouválu odpovídající hodnota. Stage 3 je kompletní úprava přímo od Yamahy. Zásah je tam docela velkej, takže výsledek už bude zase jinde. Nejen nárůstem výkonu a krouťáku, ale hlavně průběhem. Toto nejsou páčky z Číny, tohle bude mazec. Samozřejmě se předpokládá, že vše ostatní na motorce je v perfektním stavu. Na homologaci se při této úpravě opravdu nehraje... A jak je zřejmé, pro tuning je i v dnešní době hypermoderních strojů prostor, protože motorka z fabriky je vždy nějaký kompromis.
Naposledy editováno 22.11.2018 18:10:33
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
Kalanis píše: jurajda> Díky za obsáhlé příspěvěk a přečetl sem si i článek co si posílal. Je to celkem zajímavý a asi bych to ani nečekal. Nejspíš to nechám jen na laďáku a do PC se cpat nebudu, je fakt že u takové motorky to asi ani nemá smysl, díky
Jak jsem psal výše. Pokud chceš opravdu znatelnou změnu, musíš jít do úpravy typu stage 3 a to bude ranec. Pokud máš jen výfuk, klidně bych to nějakou jednotkou typu commander nechal doladit někým, kdo to umí (nebo nechat upravit originál jednotku). Budeš mít optimální nastavení na danou konfiguraci a vyhladí to křivku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
díky
Naposledy editováno 27.11.2018 22:23:20
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
Naposledy editováno 28.11.2018 10:45:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
Naposledy editováno 28.11.2018 11:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander Yamaha XV 1900 Midnight Star
Dobrý den, tuto motorku jsem na brzdě ještě neměl, tudíž nedokáži ukázat žádné grafy. Každopádně u všech takto velkoobjemových motorů bývá v jednotce omezení výkonu na nižší rychlosti a omezovač rychlosti. Powercommander vyřeší pouze úpravu paliva, což toho mnoho nepřidá. Jednotka v této motorce je Mitsubishi a je programovatelná, tudíž je možné naladit přímo v jednotce a odstranit veškerá omezení. Jelikož vyčtení a zpracování dat není akce na půl dne, potřeboval bych motorku minimálně týden pro kompletní akci.
Naposledy editováno 02.03.2019 20:03:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní nosič yamaha midnight star 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | 77BÁRT | 1 | 28.7.2024 v 22:13 ivako |
Yamaha XV 1900 Raider vs XV 1900 Mi... Yamaha XV 1900 Midnight Star, Yamaha XV 1900 Raider | riderr3 | 3 | 26.7.2024 v 05:05 riderr3 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 1 | 10.6.2024 v 23:39 ja1 |
krytka přední parkovací žárovky Yamaha XV 1900 Midnight Star | jjardas | 0 | 10.6.2024 v 19:36 jjardas |
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | FrantišekSmolíček | 3 | 7.5.2024 v 19:08 Milstar |