zapalovani nebo tak nak....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
2Strokepowerbrapp píše: assassin> ale to by se projevilo asi i jinak ne? auto ma najeto cca 250k a myslim ze by to ta 2.6 mela vydrzet nez se nak hodne vybehaji... Sazim spise na to icm, cidlo teploty a nebo ze to nekde prisava vzduch ale nevim no...
jo projevilo, mensim vykonem, coz nepoznas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
vilemx píše: assassin> Kluk není schopen to před koupí napíchnout ani na základní čínskou diagnostiku, ale podle jeho názoru přece nemůže být ten motor vyběhanej . Vždyť podle fotek z toho auta úplně čiší napadení kutilem, resp. tuzingářem
..tak ja netvrdim, ze to tim je... auta na dalku jeste opravovat neumim ja jen, ze je to jedna z mnoha moznosti. (ta nejdrazsi nejspis)
klidne muze zacit tim modulem, jen pochybuju, ze ho bude kupovat novej... koupi z nejake bouracky a kdyz bude houpat dal, tak stejne nevi, jestli koupil dalsi KO modul, nebo je to neco jineho :D
Naposledy editováno 26.11.2018 16:38:26
2Strokepowerbrapp píše: PetrXX> myslis ze kdybi tam bylo neco z tuho v prdeli, tak to bude delat jen na volnobeh pri zahrati???
A proč ne? Motor v otáčkách slabiny pobere lépe než zahřátý s chudší směsí. Právě volnoběh ti o motoru řekne hodně, elektrikou přes váhu vzduchu po tlaky ve válcích.
Fakt bacha na to, domino efekt je kurva drahej.
Pořád ale máš šanci že rozvody, tlaky a elektrika je cajk a může to být spotřební hovadina typu špatná cívka. Každopádně dokud to neprojde dobrou diagnostikou tak budeš střílet od pasu jako každej tady.
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
2Strokepowerbrapp píše: assassin> ale to by se projevilo asi i jinak ne? auto ma najeto cca 250k a myslim ze by to ta 2.6 mela vydrzet nez se nak hodne vybehaji... Sazim spise na to icm, cidlo teploty a nebo ze to nekde prisava vzduch ale nevim no...
To zálěží taky na přístupu a pokud s tím jezdili "závodníci" a kutilové, tak to klidně může být odrovnané už za 100
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
Naposledy editováno 27.11.2018 10:28:39
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
Taky jsem byl hotovej z Calibry, přitom to je hroznej pelech.
Nebo z jedničkové Okty, po Favoritu neskutečná pecka. Vectra to samý. Je to všechno o aktuální optice
Vzdyck kdyz zacnu mit tyhle nostalgick vzpominky tak me zacnou deti titulovat dedecku
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
2 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
Já teď pořídil jako třetí hrkač nejvyšší nouze Octu I (perfektně zachovalý interiér podotýkám) a narazilo to přesně na to o čem píšu - nostalgické vzpomínky na naprostou bombu se mísí s pocity "kurva to je hroznej pelech"
Každopádně vedle BMW prkačů mám jednoznačně nejspolehlivější auto u kterého nehrozí vypnutí nějakého systému, protože jednoduše žádný systém nemá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
gugo píše: assassin> hele BMWisti... jaka je x5 ? Jeden znamej to chce (tvl nechapu proc)
tak pokud potrebuje SUV ... tak co jineho funguje lip? jen to ma takovy ... no vyssi provozni naklady :D ale jestli na to ma... tak bych vzal RR :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
gugo píše: assassin> hele BMWisti... jaka je x5 ? Jeden znamej to chce (tvl nechapu proc)
Krapet dražší, není problém kilo za rok aby mohl jezdit. IMO padesát ročně zdravé minimum, gumy nepočítám.
Záleží na stavu přirozeně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
Co jsem tak koukal na servisní úkony a intervaly tak to bude podobný.
1 reakcí na tento příspěvek Prosim pomoct, audi a4
treba vzduchovej podvozek... jednou za cas spolkne naky prachy.... atd atd.
D-fens píše: Já se trápil se 105kou, pak bylo každé auto superspeciélní , nejraději jsem měl Peugeota 205 1.9 GTi to jelo a za jakou cenu se dnes prodávají, škoda, že jsem ho tenkrát zbořil
kdyby se jich tenkrát většina nezbořila,nebyly by teď tak drahý tenkját to jelo,ale dneska by si ho dala naftová fabie1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoct, audi a4
gugo píše: PetrXX> Co tam tolik žere prachy ? Když srovnám s jeepem, tak tam naleju tak 30k. Ročně na servis, víc asi ne, ale musel bych počítat.
Co jsem tak koukal na servisní úkony a intervaly tak to bude podobný.
Amerika má konstrukci žebřiňáku, X5 je komplikovaná kam se podíváš.
Vzduch je u full vybavených kusů, výdrž je s otázkou, mě po třech letech odešel přední měch tzn 15 tisíc.
Rády jdou do hajzlu rozvodovky a diferák. U nafty často umře automat. Brzdy počítej každý rok, max dva. Závěsy kol a kosti, protože auto je těžké a v česku je tankodrom. Motor je časovaná bomba pokud není přetěsněn (předpokládám že se bavíme o verzi s motorem, tzn V8). Občas umře nějaká ta jednotka, teď mi třeba odešlo čidlo na řízení a to je 12k v druhovýrobě. Blbne jednotka selfleveling, nová taky 12k.
Kolik za to chce dát?