Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Gasonline-4ever píše: sorry, nejde to smazat
Jde
... jinak cena dobrá, jsem nalomenej, akorát už mě to odhodlání zas opustilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Jde
... jinak cena dobrá, jsem nalomenej, akorát už mě to odhodlání zas opustilo
Kup to, ať nad tím nehloubám já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
DRN. píše: Kup to, ať nad tím nehloubám já.
Taky jseš úplně načatá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Kdyby se toho pak dalo zbavit aniž by člověk prosral majlant...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Všichni akorát slintáme
Kdyby se toho pak dalo zbavit aniž by člověk prosral majlant...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Tak, tohle je pro člověka, kterej si to už ponechá a ne že to bude za rok-dva prodávat dál, prostě to mít, občas projet a utopit v tom nějaký peníz, poleštit, pokochat a normálně lítat na Japonci, jako jedinou moto to nemá smysl, jako investice do budoucna už jo...
Investice? Pochybuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
BlackSabbath píše: Tady o tom motoru se zde myslím píše už pěkných pár let, ne? Kdyby to byla taková bomba, proč to pořád někdo prodává? To není ani tak rýpání, jako seriózní otázka...
Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...dewwil píše: Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...
Nemusí, to spíš proč si držet exota co zvenku vypadá jako obyč tuctová motorka, když je na trhu spousta motorek co jedou už v sérii a za půl peněz. To je fakt pro totál srdcaře. Kdybych neměl agátu tak neváhám, ale já se v ní docela našel, čili amanna bych bral na kšeft, poskládat pojezdit a poslat dál, kdybych byl ve výsledku na nule tak bych byl happy, ale bojím se že už by mi zůstal nafurt, když si vezmu jak dlouho jsem prodával vymazlenou ninju
dewwil píše: Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...
Tak dá se předpokládat už předem závodní projev a s tím spojené větší servisní nároky. A RSV žere hodně už v sérii a rozštípat se můžeš na všem. Takže spíše jen pro sběratele ten pocit mít něco závodního...Naposledy editováno 03.12.2018 20:19:09
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: Anebo si to poridis protoze ti rsv prijde jako optimalni balik..znama anlroverena technika na kter se ti dobre jezdi a ty chces ten vlastne legendarni motor...a chces s tim na okruh a chces aby te ctyrvalce predjizdeli trochu min hulvatsky...
To by jsi musel honit na max. a potom bych se bál životnosti...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |