po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Diky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
https://www.motocicl...-luso-stradale-71459
Můžeš se zeptat i na výfuky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Nemluvil jsem o tom s Mattem z Tygy jak vyresil zapalko a instalaci ale normalne to udelat nejde.
Btw tyhle rafky budu vozit i stejnou barvu.
Mimochodem ty rafky jsou z kovaneho leteckeho hliniku frezovane z jednoho kusu.
Vaha predni 3,5 x17 je kolem 2,4 kg a zadek 5,5 x 17 ma 3,2 kg. Je to lehci nez horcikove Marchesini a dokonce lehci i nez karbon. Ovsem karbon je tuzsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Kohlstein píše: Milanos> RS si vozí malou baterku, bez ní to myslím nejde nastartovat, taky aby šly budíky, Power Jet, apod. U RS250 tu baterku snad i přiživuje vinutí generátoru, aby to mělo sílu i pro servomotorky na přívěrách. Takže když RS250 vybavíš Li-ion baterkou namísto původních NI-Cd článků (to bývalo 12V, asi 1000mAh), tak máš dneska 10Ah v baterce velké jako dlaň a LED osvětlení s tím vydrží celý den, i kdyby to nedobíjelo.
RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: RS nemá baterku, ale jen kondenzátor. A nastartovat to jde vpohode rukou za zadní kolo
Myslíš RS125 ? To asi jo, tam by baterka byla jenom zátěž. Ale občas tam někdo navěsí další serepetičky nebo válec s přívěrou a pak to nějakou baterku potřebuje.
Milanos píše: gorkin> No chci odpojit automaticky mazani cerpadlem a michat to do Avgasu. Jestli se ptas na olej tak to netusim. Necham si doporucit anglanama.
Tipuju, že ti doporučí riciňák A747, stejně jako je v návodu třeba té zmíněné RS250. Taky se dívám na ty tvoje krátké svíčky. Možná je to těma rozměrama, ale udržuj je v suchu a čistotě, jinak se ti to od faje prošvihne ein zwei.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Kohlstein píše: Myslíš RS125 ? To asi jo, tam by baterka byla jenom zátěž. Ale občas tam někdo navěsí další serepetičky nebo válec s přívěrou a pak to nějakou baterku potřebuje.
Myslím Hondu RS250. A baterku to nepotřebuje a ba ani nemá. Funguje to na jedničku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Tak a krmitka jsou doma. 😃
Lectrony primo od vyrobce na 360 cc.
V souvislosti s olejem - zeptej se jich, na jakou směs ti to seřizovali. Protože riciňák v poměru 1:20 nebude chtít projít tryskama nastavenýma na syntetiku např. 1:30, budou mu moc malé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
******************************
ja teda nevím jestli to bude muset tryskovat na každý počasí jinak jako na závoďáku když s tím závodit nebude (pokud jsem to dobře pochopil)
tam bude stačit nějaký zlatý střed..spíše bohatší..aby to nerafnul..a hlavně nedělal GO co 1000 km
GPčka jsem vidělladit podle barometru..to už je ulet
Naposledy editováno 02.12.2018 10:19:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: Pak dorazily civky co davaj poradny proudy a fungl nove CDI-cko Zeeltronic i s programovacim modulem.
Už víš, jak to budeš programovat? Doporučím ti následující postup: Nastav konstantní 20° předstih od 0 do maxima, bez omezovače (pokud to má tuto funkci, vyřaď ji). Maximální dosažitelné otáčky jsou dané časováním kanálů a délkou výfuku, takže pokud bude výfuk správně, nemusíš se bát nějakého přetočení. Otestuješ na silnici půběh točivého momentu = zjistíš otáčky, kdy to má největší tah, tedy rezonanční otáčky na jaké je naladěná délka výfuku, a maximální dosažitelné otáčky. Tyto dvoje otáčky by měly být v poměru 1:1,15 . Bude záležet na bohatosti směsi. S chudší směsí to půjde vytočit víc. Pak nastavíš 22° od nuly až po rezonanční otáčky (co se děje od volnoběhu do nějakých 7000rpm tě stejně trápit nebude). Od rezonačních otáček snižuj předstih rovnoměrně na 10° při maximálních otáčkách. Nad maximálními (těmi, které se zjistily s větším předstihem, protože po snížení na 10° to bude mít snahu točit výš) budeš pokračovat ve snižování na 8° a pak to necháš 8°dál, nebo necháš rovnou těch 10°. Žádný limiter nenastavuj, od toho je výfuk.
Ze stránek Zeeltronic vede odkaz sem: http://tzrchronicles.blogspot.com/
Borec píše jak dolaďoval TZR, tak si od něho půjčím jeho graf a dokreslím svoji křivku předstihu pro rezonanční otáčky 10500rpm a maximální 12000rpm. Protože se nebavíme o částečném zatížení nebo spotřebě při nějaké cestovní rychlosti, jde pouze o posouvání této křivky doleva - doprava podle rezonančních otáček. Když ji posuneš nahoru - dolů o 2°, tak je to maximálně pro lepší feeling, na brzdě skoro nic nepoznáš, to už bude mít větší vliv počasí.
Na otázku, proč to tak je, najdeš odpověď zde: https://www.motorka...=clanky&cid=1881