Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
DRN. píše: Ozzy_> Mám, Milovice, ale letos už na to dlabu Pokud máš plac, klidně přijedu já.
Ten offroad park, jo?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Na kterejch motokarovejch tratich ses ptal ? ZKusim ty ostatni
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: DRN: A nebo proste az bude hezky, tak hodim do dodavky Cmeldu, ty privezes minibajky, a zablbneme no
Na kterejch motokarovejch tratich ses ptal ? ZKusim ty ostatni
Radotin a motol, tu venkovni, ale je to nejakej patek zpatky.
Zlicin nema cenu zkouset, praga to same, jedine letnany jestli jeste fungujou. Ty motokary tam byly dost v rozkladu....
E: jednu dobu se jezdilo pod kotvou v garazich, po zaviracce nevim jak to bylo domluveny, jezdilo se po zaviracce, ale to je tak 10 let zpet.
Naposledy editováno 08.12.2018 21:05:56
Uvidime.... Mozna bych se svezl...
Ale asi klidne budu pomalej na V2.. Ja si s tou hondou nikdy nejak dobre nepotykal... Nejak jsem mel dycky pocit ze se se mnou pere ta kunda tlusta ctyrvalcova...neochotne to zatacelo...divne se na t sedelo... Samozrejme ego a sebeobvinovani...ze je potreba to ovladnout..privyknout... Na aprilce by to mohla bejt zabava...ale treba jednou dvakrat..trikrat ctyrikrat... Jem se mi nechce kurvitnorigo olasty...ale kdyz koukam za kolik se jety plasty nabizej na bazaru...premejslim ze mozna koupim radej originaly jety nez lamino...zavarovani muze bejt lepsi nez laminovani...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Koukal jsem na motoforzu... Bikesplast to ma taky?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Normalne to projdi klasicky, projed zda je spojka dobra, prevodovka byva docela trvanliva. Vidle at nechcijou, krk at nema hrk..a tak.. Ale necoz tech beznejch zavad bude asi kazda na prodej mit..tezko nekdo udela komplet servis a hned ji proda... Ale to jsou klasicky a za prehledny penys resitelny veci. Dej si pozor jak hodne byla zborena. Zboreny jsou pravdepodobne uplne vsecky v Cechach..ale mozna vyjimka existuje. Dalsi bezny veci a taky resitelny jsou ze praskaj chladice okolo uchyceni, ktery je nejtovany, pokud uz neni varino, taky resitelny... Klasicka vec na kazdy...po urcitem case.. Vetsina takhle starych bude mit pred smrti volnobezku, coz je cca 6500 za reseni od nejakyho slovaka, kterej to cely upravi a zesili, nebo jde koupit levnou volnobezku z bawa a nandat, ale to reseni by melo byt o dost lepsi varianta..Vasik..zakladatel vlakna by to vysvetlil podrobnejc..
Celkove vzato...projed to...zkontroluj vsechno... A podle stavu musi sedet cena. Tzn. za obyc. vybydlenou milku prvni generace kolem 30 v eRku kolem 40 a za hezky od 70 vejs..
Pocitej ze do servisu das min 15 za material bez prace ale spis klidne 35...kdyz natrefis na vybydlenou klasiku, jak to vetsinou bejva..coz je furt OK...udelas co je treba a ona pojede dal..technika je to robustni... Jen kdyz na to nekdo ctyri nebo deset let jebal... Ceka to tebe... No anebo kdybys chtel na servis jebat.. Tak ignoruj reci o servisu a cenach..a kup nejlevnejsi slusnou...ono je to dost robuatni a chvili te to vozit bude. Ekonomicky asi nejlepsi reseni... Zalezi po cem budes hledet.. U tech 2004+ to plati podobne..jen jsou trochu drazsi na porizeni..ale stejnej princip.
E zase...kdyz sednes na deset let zanedbaniu milku..ktera i nakrasne muze vypadat hezky... Zacnou na tebe skakat kostlivci...ale i to je klasika...ktera se nijak nevymyka motorkam jako celku..je tonitalka..ale ma rakousky srdce...takze to se spolehlivosti bejva docela dobry... Principielne...
Proste neni nic specyjalniho na co je treba dat pozor...proste si dej bacha na vsechno..a dobre kup... A budes v pohode..
Naposledy editováno 10.12.2018 17:22:02
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 11.12.2018 04:49:21
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Meelek:
Rsv vidli uz jsem delal fakt hodne, a zkousel i ruzne swapy a nepasuje mezi sebou vubec nic... ani ohlins ani showa spodky. Prehodit to fyzicky jde, ale ax vs. rad maji jine delky trubek a cartrigu, takze ti pak zustanou jedny s cartrigema, co chodi nadoraz a druhe, ktere zas nevyuzivaji cartrige uplne... takze jo, prehodit to jde, ale nebudou spravne fungovat
Mel jsem tu i krive ohlinsy z 1098, ty maji s rsv ohlinsama skoro vsechno stejne, ale spodky neprehodis, pac maji jine stoupani zavitu... proste pokazde se najde nejaky oser
Naposledy editováno 11.12.2018 15:30:54
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
No ale kéž by to tak u Aprilie bylo cílem tady mojím je aby mi obě motorky brzdily stejně abych se na té druhé Na Okruhu prostě cítil stejně jako na té první A co se týče geometrie a ovládání...
Naposledy editováno 12.12.2018 01:02:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |