1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Chlapi no neviem kade jazdíte, ale ja tej mojej dávam riadne na prdel. Mám najazdených 70 000 km a já špice hrdzavé nemám. Teda nie že by som to kontroloval pod lupou. A to ju umývam asi len 2 až 3 krát ročne ako sa podarí a to žádne srání s mladou paní, pekne max Penový raj - aktívna pena - trocha " ošúchať" handričkou - opláchnuť silným prúdom vody a pretrieť suchou handrou, nie moc leštiť, aby si nemyslela že ju chcem predať .
Naposledy editováno 29.11.2018 21:48:51
Tak se ozvěte koho to taky postihlo.
Po patrani na netu mi to pripadalo, ze ta svolavacka je na kazdou Africu, protoze stojany byly montovany az u dealeru dodatecne a neni tudiz uplne presne mozny vysledovat, u ktere motorky je nebo neni.
Naposledy editováno 11.12.2018 12:49:40
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: jak může vyjet taková motorka z fabriky bez stojanu,to fakt nechápu.tohle musel vymyslet nějaký debilní inženýr od stolu
Honda CRF prezentuje jako drsné cestovní náčiní na dálnici i do dun. Pak se není čemu divit, když hlavní stojan není v základu, protože by tam překážel a dělal neplechu
Trochu vážněji, Co mi paměť sahá, tak Honda snad u žádné motorky nedává centrál jako základní výbavu. $$$
A úplně na okraj, protože se motorky snažím využívat tak, jak jsem psal v první větě, tak na žádné motorce (kromě Fichtla a Simsona) jsem centrál neměl a pokud tam byl, tak jsem ho sundal.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Oldag píše: Včera jsem mazal řetěz na Yamaze TZR 50 a překvapilo mě,že taky nemá centrál,což znamená,že to nebude jen výsada Hondy,ale ten stojan mi přijde hodně důležitej.
to,že mašina nemá centrální stojan není výsada značky,ale debilů,co řídí marketing s jediným cílem-vytáhnout ze zákaznika další peníze.
tato politika se mi fakt hnusí,stejně tak jako 60% slevy s vymyšlených cen a podobných vyjebaných obchodních praktik blbečků,kteří si myslí,že jsme tak blbí,jak oni jsou chytří......
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
_zdenda_ píše: Centrál je přeceňovaný....
Asi tak. Když jsem stroma koupil, myslel jsem si, že bez centrálu nejde žít. Za tři roky co na tom rajtuju jsem se ovšem nerozhoupal k jeho pořízení a ono se s tím dá žít. Holt při mazání řetězu to doma hodím na stojan a na cestách do toho třikrát drcnu, při hledání hřebíku v bezdušáku holt taky. A netahám sebou kilo železa navíc.
Jo u dušových gum je to o něčem jiném, to chápu.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: tak zrovna u 990 se central hodi i k tomu, ze se da natankovat o neco vic. v ruznych prdelich sveta se ta trocha benzinu muze rovnat netlaceni masiny. central neni jen k mazani retezu, nebo kvuli pichly pneu. na masine se cokoliv lip dela, kdyz na nem stoji. opet se bavim o opravach nekde v zapadakove. divam se na to stejne, jako Dolph.
Tankovat se dá většinou i v sedě, takže i bez něj jde udělat hladinku po víčko. V zapadákově, když byl problém, tak se vždycky našel šutr, kus dřeva nebo něco podobného, čím se motorka podložila i z druhé strany. On ten centrál není "jen o kilu navíc". Centrál se všemi čepy a pružinami jednak váží podstatně víc, ale také podle uchycení o pár cm snižuje světlost, někdy při drncavější jízdě pruží, až škrtá o zem.
Ale abych nebyl za nelidu, co to tady jen hejtuje, tak centrál používám doma, když potřebuji na motorce udělat něco většího, kvůli čemu musí šusplech nebo plasty dolů a je pohodlnější mít motorku rovně nebo lehce točit řídítky. Než to dávat na špalek, je rychlejší vzít centrál, šoupnout ho na rám jen tak na čep bez pružin, závlaček a podložek a když je hotovo, zase skončí pod ponkem.
Samozřejmě, že drtivá většina lidí centrál uvítá už v základu a fabriky by jej tam měly dávat automaticky. Jenže když je problém vybavit motorku alespoň podle povinné výbavy lékárničkou za šedesát korun…….
Paradoxně fabrice není líto vyhazovat peníze za takové ty drátěné montážní držáčky nádrže, prý když se mění svíčky. Zatím jsem nepotkal člověka, co by to využíval. Přitom to znamená jednak vyrobit ten držáček, potom ale ještě vyřešit jeho umístění na motorce a přidat k tomu malý gumicuk na jeho upevnění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: vilemx> a co myslis, ze se stane, kdyz v sede a se srovnanou masinou natankujes, pak to hodis na bocak a jdes resit placeni? a ze se to obcas protahne...? mohlo by ti to dojit... ty si to resis po svem, ja taky. holt jses jeden z mala, co to resi takhle. proc ne. ja to mam radeji jednodussi.
V tramtáriiích, kde jsem řešil nedostatek benzínek, stojí pupař hned vedle tebe, velice nerad ti svěří pistoli do ruky (občas se stejně tankuje stylem trychtýř a nějaká nádoba, dokud nádrž nepřeteče) a transakce probíhá cash ze sedla motorky. Proto být nucen narvat to po víčko a na čtvrt hodiny odejít řešit platbu je jev značně výjimečný, alepoň tedy jsem dosud tohle řešit nemusel.
Dále se řeší centrál v souvislosti s CRF, která má jedno víčko uprostřed, takže není tak náchylná na počůrávání jako dvouvíčkové LC8. Příspěvky jsem chtěl jen říci, že centrál je sice fajn pomocník, ale dá se bez něj obejít, zvlášť když při určitém způsobu využívání motorky přináší i nějaké ty nevýhody. Píšu je sem proto, aby tu zazněl i pohled s oapčnou zkušeností. Ať si to každý přebere a rozhodne se. Úplně stejně píšu příspěvky na boční kufry, přídavná světla a další doplňky "nezbytné" pro cesty za humna.
Naposledy editováno 12.12.2018 11:55:26
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Oldag píše: Včera jsem mazal řetěz na Yamaze TZR 50 a překvapilo mě,že taky nemá centrál,což znamená,že to nebude jen výsada Hondy,ale ten stojan mi přijde hodně důležitej.
to kazdopadne, vozis sebou x kilo navic, abys mohl mazat retez :D
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |