kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja musim, sedim v praci s chripkou :( to bych si to jinak musel jit hodit
Co tam lezeš s chřipkou? Úsudek omezen smrtelnou nemocí chlapů a Pak se mi nevejde telefon na bezkontaktni nabíjení. Šlendriján
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin>... Leda hovno, na Kryplu mě mazal na dromu tak min o 4s na kolo... A krypl neměl takovej spodek a výkonově to bylo nastejno... no...
Tady to koněma není
Když jsem ja hustokrutostrelec dojizdel tak uz dopijeli espresso
Tifone píše: Co tam lezeš s chřipkou? Úsudek omezen smrtelnou nemocí chlapů a Pak se mi nevejde telefon na bezkontaktni nabíjení. Šlendriján
ja mam kancelar doma hele tohle je mexicky auto, to si snad nikdy nekoupis. to bych ti fakt nepral...
freedom: hodiny uz jsem napsal, ted potrebuju nejak dohnat tu praci... ale to je prave to co mi nejde... navic, najdi reseni, kdyz neexistuje. Konstrukce jednoho interieru rozstrkana po castech po celem svete a ono to prekvapive do sebe nepasuje. Kdo tohle vymyslel, by mel dostat metal
ze kone nesmazou rozdil mezi pilotama uz jsem taky zjistil
Naposledy editováno 18.12.2018 20:23:29
t_freedom píše: Petta> což je v důsledku pravda...
Na druhou stranu, myslím že zrovna Attima ten podvozek nelimituje natolik abych byl třeba já rychlejší
Tak vykon neprechcijes. Na vyjezdech a na rovinkach, byt kratsich, se tvuj Monster SD rovnat nemuze.
A jiste je, ze o tolik ten podvozek taky horsi nebude. Ale nenastavitelny predpeti je nahovno, to limituje dost..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.12.2018 22:07:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Já furt nemohl dohonit předek na TLS bez tlumiče řízení, ať jsem ty vidle nalil jakýmkoliv olejem, šteloval snad všechny různé kombinace tak furt na jednom stejném úseku na výjezdu pod plynem se rozkmitaly řidítka, pak jsem dal vidle z R1 a dal stejnou trasu a nic, tak jsem si je zrepasoval i se všema futrama a doladil na můj pocit, že tak to má bejt a kmitání řidítek neznám a na tlumič řízení prdím... Nejspíš je to jinou geo podvozku, vidle jsou o něco kratší, o dost modernější a kolo z R1 taky o něco lehčí a kotouče mám taky menší a lehčí, prostě to teď funguje.
Me to ted taky nedela problemy, ale rekl bych ze je to tim, ze jezdim pomaleji nez driv :D
t_freedom píše: S tím foukáním to je jářku věda.... Celej život jezdím kolem 2b na předku a 2,2-2,4b na zadním... Na Duckně max tak 2,2...na drom spíš 1,9-2...a světě div se, žiju.
Já foukám všechny dvě pneu na moto na 2.4bar celoročně a přežívám...
assassin píše: Me to ted taky nedela problemy, ale rekl bych ze je to tim, ze jezdim pomaleji nez driv :D
To mě zas příjde, že jezdím rychlejš než dřív, nevím... Dle mě z 50% pomohlo to lehčí přední kolo a zbytek je geo a lepší tlumiče a jiná pozice posezu díky jiným řidítkám....dejf. píše: chapu, a taky to netvrdim a pisu ze to myslim v nadsazce, stejne jako tys psal ze: " je to vlastně svlečený RSV a nikoli naked od začátku" coz beru taky jako "v uvozovkách"
Svěcený RSV platilo jen u všech V2. U V4 je to už jinak jak psal Atimm
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: zmulin> Tuono se i pohybuje v podobných rychlostech jako RSV4 (aniž by člověk chtěl)
Ono to u toho SD bude dost podobny
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tak ku.va kdy se tady konecne bude aktualizovat nazev na MILOVNICI RAKOUSKYCH KRASEK..uz to vidim..KTM HYPER MOTARD 990 jinak si panove uzivejte svatku co prijdou
Co hulíš? To musí být hrozně kvalitní matroš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: GeorgePanek> konečně bys tam měl spolehlivej motor
ten tam ted mam...1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Docela pěkná za ty prachy www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-999/ducati-999-1381770.html
Jako z pohádky... 120 tCZK... uloženka 22tkm... Vyšperkovaná lepší vidlí a bůhví čím... Kéž by to byla pravda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja by som mal možno záujem...