Dily na batbike





Téma: Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte
21.12.2018 v 23:44
Loni v zimě jsem se začetl do teorie startovacích akumulátorů. Donutila mě zkušenost po nabíjení mé Yuasa YTX14-BS.

Nabíjel jsem ji klasickou inteligentní nabíječkou Bosch C3, která nahlásila, že je nabito a druhý den multimetr hlásil lehce přes 12,40 V, což je nabití zhruba na necelých 50%. Zkusil jsem jinou nabíječku Güde, což je vpodstatě to samé jak Bosh a výsledek stejný. Ani jedna akumulátor nenabila na víc jak polovinu. Naivně jsem dle reklamních keců věřil, že udržují i po nabití baterii plně nabitou, což se ukázalo jako nesmysl.

Dal jsem ji nabít pomocí mé 20let staré nabíječky H-Tronic AL 300 která je určená pro nabíjení jen olověných akumulátorů a spíše klasických u kterých dokáže spustit proces desulfatace. Tato nabíječka signalizuje nabíjení pomocí zelené LED, která po nabití akumulátoru pohasíná až zhasne. Se svými 300 mA při 13,7 V je sice pomalá, jelikož výše uvedené nabíjí 800 mA na 14,2 V (AGM technologie by měla bezproblémů i v teple zvládat nabíjení i vyšším napětím a obě inteligentní nabíječky nabíjejí AGM tuším 14,7V, ale dostupné jen při 3A). Po pár dnech neustálého připojení se zhasnutou LED akumulátor hlásil druhý den po odpojení 12,8V.

Myslel jsem si, že 12,8 V je konečné cílové napětí. Letos jsem synovi k vánocům koupil dětskou elektro motorku, kde je akumulátor Yuasa sw280, té klasické koncepce pro záložní zdroje. Pokud se nepletu, tak uzavřené akumulátory od Yuasa jsou vše AGM a tato měla 12,9V a to byla ještě studená ze sklepa a po ohřátí doma je už na 12,98V.

Zkusím tu moji (již více jak 4 roky starou) nechat nabíjet v pokojové teplotě klidně týden. Bohužel neumím změřit jaký dává proud nabíječka po vypnutí LED, ale napětí 13,7V by ani při velmi dlouhém nabíjení nemělo akumulátoru vadit.

Mám dvě otázky.
1. zajímalo by mě kolik V mají nové akumulátory Yuasa (je to těch 13V)
2. jak je to u AGM akumulátorů se sulfatací a desulfatací?

V podstatě jde o prd, já se o tu moji začal pořádně starat po 3 letech a to ještě celé léto trpí tím, že najezdím jen pár set km a nějak ji na jaře, v létě a na podzim zapomínám alespoň jednou za pár měsíců dobít. Baterie i tak vydrží spoustu let a při té ceně mě trápit nemusí. Spíš mě ta teorie baví. Každopádně spoléhat na inteligentní nabíječky Bosh a různé obdoby (Lidl, Güde aj.), tak myslím, že těch 5 let možná ani nedá..

Naposledy editováno 21.12.2018 23:45:02
Předchozí
1 2
Následující

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 00:55 | Nahoru | #1
O nabíjeni AGM jsme si psali. Praděpodobně nabíjíš příliš nízkým napětím, 13,7V je spíš udržovací.
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9621119

Ohledně napětí v nabitém stavu kolují po internetu různé údaje. Nejvíc bych věřil následující tabulce, bude záležet na stáří baterky a na konkrétním provedení. Napětí je bez zátěže.


Naposledy editováno 22.12.2018 10:14:30

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 05:26 | Nahoru | #2
Nejde jen o provedení AGM. Výrobci to základní olovo různě legují vápníkem, stříbrem a kdo ví čím a i to o desetinky V mění napětí. Takže dopátrat se, jaký přesně na 0,1 V má mít daná baterie napětí je asi nemožný. A u různě starý baterie s různou mírou degradace desek bude to napětí zas trošku jiný - takže srovnání funglovky a jinýho staršího modelu, byť obě od stejnýho výrobce a AGM je na prd.

Kdybys chtěl být jo přesnej, tak bys musel baterii asi nabít na 100% zdrojem s regulací nabíjecího proudu a následně po stabilizaci změřit napětí daný baterky.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 07:47 | Nahoru | #3
Me teda lidl nabijecka,coz je kopie bosch c 3 nabije aku tak,ze po nekolika dnech po odpojeni ma aku 12,8 V.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 10:09 | Nahoru | #4
Já agm baterie nabíjím nabíječkami ctek. Po nabití má baterka kolem 14v.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 10:33 | Nahoru | #5
Beranidlo - diskusi pročtu. Ještě jsem si po zkušenostech s tou udržovací H-tronic koupil v akci v Luisu za 20€ tuto

Já nabíjel tou Bosh C3, při 14.2V a 800mA a jakmile zahlásila nabito, tak jsem ji píchnul na tu 13.7V, což jak jsem se dočetl by mělo být ideální pro desulfataci. Ta Bosh mě ale opravdu zklamala. Začala mi dovolená, tak zkusím ještě proměřit kolik a jak nabíjí ta druhá H-tronic. Tu z Lidlu jsem nezkoušel, chtěl jsem ji objednat, protože mi Bosh nejde přepnout z režimu pro motorky, ale nakonec jsem z Lidlu vzal tu Güde a ta ji také nenabije.

Jo a víte někdo jak je to u AGM sulfatací a desulfatací?

Naposledy editováno 22.12.2018 10:36:09

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 12:41 | Nahoru | #6
hodnotit nabijecky podle toho jaky napětí ma baterka po nabíjení druhej den, mi neprijde uplne šťastný. Zmer napětí pri nabíjení a pokud to nabijí 14,1 cca tak to nabijí ok a neni v tom problem.

Nevim k cemu vy bylo dobry, ze to nabijecka uvaří 14,7V kdyz to pak das do motorky kde to stejne nabijí 14,1....

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 13:40 | Nahoru | #7
Já psal všechny hodnoty při nabíjení a to i proud. AGM nevadí ani těch 14,7V. Mě nabíjí nabíječka 13,7V což je dobré pro dlouhodobé nabíjení a udržování nabití na 100% (ale spíše je to vhodné pro klasickou koncepci) a další nabíjí při 14,2V. A druhý den se doporučuje měřit nezapojený akumulátor, protože se to napětí ustálí.

Jinak také nejsem zastáncem rychlého nabíjení vysokým proudem při vysokém napětí. Proto nedám dopustit na tu malou nabíječku za 300,-- která sice nabíjí několik dní, ale velmi šetrně a díky jejím parametrům se při nudržování rozpouští krystaly síranu olovnatého (proces desulfatace). Nevím ale jak toto funguje u AGM.

Jinak tu moji už nabíjím asi 30 hodin a od rána je odpojená a nyní jsem na 12,77 V při pokojové teplotě. Jsem zvědav na kolik se dostanu. Každopádně když ji teď napojím na Güde či Bosh nabíječku, tak za pár vteřin po testu zahlásí nabito a konec. Jen ta malá lavná trafonabíječka vesele nabíjí dál. Možná to vyzní jako reklama, ale ty nabíječky H-tronic jsou obě perfektní a ty "inteligentní" už i u auta používám jen pro rychlejší nabití a pak dobíjím i tou druhou H-tronic. Opět zkušenost kdy kopie Bosh od Güde odpoledna nahlásila u auta nabito a H-tronic až do večerního odpojení dobíjel ještě ampérou.

1 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 21:28 | Nahoru | #8
AGM baterii nevadí nabijeci napětí 14,7V může tam jít i 15V,ald dosahuje těchto hodnot i alternátor motocyklu? Pokud nabijeci parametry motorky nejsou v úrovni vhodné pro nabíjení AGM nebo gel baterie je téměř jisté, že jste baterii provozem a používáním poškodil. Pokud baterii od počátku nenabijite správně, tedy režimem nabijeni AGM, baterie vám kapacitně zdegenerovala. Pak ji už ani sebelepším nabíječem nenabijite na 100%kapacitu.
Prostě není baterie jako baterie. AGM technologie není stará 20let a je třeba je správně nabíjet a instalovat je do stroje, který je na tuto baterii nastavený.
Gelová baterie potřebuje zase nižší nabijeci hodnoty než nabíjení AGM baterií nebo klasické elektrolytové. Gelové baterie se nabíjí jen na hodnotu 2,45V/článek aby baterie nezačala plynovat, jinak by gel vyschl a baterie by se zničila.
Pokud je tedy Vaše motorka nastavena výrobcem na GEL baterii, nemůžete tam dát AGM ani elektrolytové baterii. Baterii motorka podbiji a za pár měsíců máte na baterii místo teoretické kapacity 100% praktickych třeba jen 80%.V téhle úrovni se to chvíli udrží, ale baterie stejně tak do 2 let odejde.
Jinak mám firmu zabývající se akumulátory 10let a s aku pracuji v oblasti průmyslu 15let tak o tom něco vím.

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 21:55 | Nahoru | #9
Novebaterie>

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 22:34 | Nahoru | #10
V cem spočívá nastaveni motocyklu na gel baterii a proc tam pak nemuzu dat agm ani elektrolytovou?

1 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

22.12.2018 v 23:26 | Nahoru | #11
Na co tak muze bejt nastavena motorka z 1999? Ja jen, ze s tou agm baterkou jsem to 2012 koupil a furt nikam neodchazi.

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

23.12.2018 v 00:20 | Nahoru | #12
DRN.>
Tak kdyz ti to funguje tak řešíš něco co není potřeba. To jaké napětí je po ustáleni pocca 2h na svorkach baterie není informace vypovídající o kapacitě akumulátoru, zásadní je test při zátěži a naměřené hodnoty pak. Na baterii bez kapacity můžete mít klidně 12,8V a po startu spadne třeba na 10V.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

23.12.2018 v 11:36 | Nahoru | #13
Kdyz je den pred Vanocema tak si dovolim konstatovat, ze VJEDU lze delat z cehokoli, i z tak prosteho ukonu jako dobYti baterky na nabijecce .
Jestli je tedy autor vlakna VJEDEC, mel by zacit metrologickym navazanim voltmetru -> Jestli meri multimetrem z OBI za stovku, tak jeden Volt neni obcas zadna mire.... pokracovat by potom autor mohl zdrojem konstantniho proudu a metrologicky navazanym merenim nabijecich parametru [joj cigan, taky zadna chechtacka] a po nabiti zkontrolovat kapacitu NE zatezakem, ale merenim doby vybiti dle TP vyrobce baterku

Naposledy editováno 23.12.2018 11:36:26

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

23.12.2018 v 23:35 | Nahoru | #14
Plné nabití akumulátoru měřím zátěžákem. Napětí může být zavádějící. K čemu ti je 12V a třeba jen 50A? Nejdůležitější parametr na baterce je proud který dává, napětí bez proudu je k ničemu.

Naposledy editováno 23.12.2018 23:35:54

2 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

24.12.2018 v 23:52 | Nahoru | #15
Napětí bez zátěže měřím a je mi k tomu, abych věděl, jestli jsem akumulátor dobil na 100%. Díky tomu jsem zjistil, že inteligentní nabíječky jej nanabijí a pokud bych se spoléhal jen na ně, tak jde max za 4 roky do kopru. Je mi jasné, že i 10 let starý akumulátor můžu nabít na 12.9 V, byť jeho kapacita z původních 12Ah je třeba na 2Ah což může stěží stačit na jeden studený start s rozsvícenými světly.

Nemůžeš napsat, že měření napětí je k ničemu. To je jako u mobilního telefonu. Starý akumulátor také drží napětí, ale po jednom hovoru padne a vypne se. U veškeré elektroniky vidíš také jen na kolik procent je akumátor nabitý dle napětí. Nikdo nedělá zátěžové testy u fotoaparátu, jestli zvládne 200 fotek s bleskem, nebo jen 50. Prostě to postupem času vysleduješ a stejně tak na motorce. Jestli 4x do roka nabiju AGM Yuasu na 100% (což zjistím změřením napětí), tak mi klidně vydrží 10 let a jelikož mi motorka chytá na první protočení, tak prostě poznám časem včas, že už startér netočí jako dříve, ačkoli akumulátor jsem nedávno nabil doplna.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 08:11 | Nahoru | #16
Někdo tu zmiňoval LIDL nabíječku. Mám ji, doma dva AGM akumulátory a v návodu se jasně píše, že AGM a gelové se mají nabíjet režimem pro nabíjení v chladu (ta sněhová vločka), protože dává na tento režim vyšší napětí. Jinak motorka na to bude nebo nebude připravena z hlediska nabíjecího napětí. Do KLE 1993 mám AGM předepsanou a nabíjecí napětí mám 14,5 - 14,7V.

Takže proštuduj jestli tvoje inteligentní nabíječka nemá víc módů.

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 09:50 | Nahoru | #17
LuckyGhost> Muzu se zeptat na zaklade ceho baterie rychle odejde pokud ji 4x do roka nenabiješ na plno?

Nez jsem přešel na lifepo4 baterky tak se mi na te agm nikdy nic takoveho nestalo a to jsem ji nenabijel temer snad nikdy.

Dadanek: ja mam agm ve vsem od výroby a nabijí mi vsechny moto kolem 14,1V

Naposledy editováno 25.12.2018 09:50:55

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 10:48 | Nahoru | #18
LuckyGhost> Komu není rady, tomu není pomoci.
Srovnávat baterku z mobilu s baterkou z motorky je trochu mimo. Navíc se jedná o naprosto rozdílné baterky.

1 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 10:48 | Nahoru | #19
Dadanek1999 - On ten režim vločky je pro klasické elektrolitové baterie v chladu a pro AGM i za běžných teplot.Právě nabíjí o 0,5 V vyšším napětím, což je fajn, ale dává proud 3A, přičemž normální motorkovej režim dává při 14,2V 0,8A. Moje 14Ah baterie jistě nabíjení 3A zvládne, dokonce je na ní psána možnost rychlého nabíjení 6A 1 hodinu nabíjení. Jinak ale ideální je nabíjet proudem rovnajícím se 1/10 kapacity (v mém případě 1,4A). Asi tu vločku příště zkusím.

Assassin - já když manželce ve skůtru nenabiju klasickou baterii několikrát do roka, tak vydrží vždy lehce přez 2 roky. AGM třeba od Yuasy mají podstatně nižší samovybíjení, takže určitě vydrží déle, ale stejně si myslím, že 4-5 let by mohl být strop. Problém je, že jsem poslední roky pracovně a rodině tak vytížen, že na motorce se svezu za sezonu jen párkrát a najedu cca 500km. Proto baterii v motorce nikdy provozem nedobiju a pokud bych nedobíjel, tak je brzy po ní. Nevím kolik má motorka a skůtr odběr bez klíčku a kolik dobíjí, ale předpokládám, že to je v pořádku. Problém je, že ani motorka, ani skůtr nejezdí často. Stejně jsem to měl v autě, které jezdilo do 2000 km ročně po městě, tam byl strop 3 roky a další auto co jezdí 25 000 ročně aktuálně drží 7 rok.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 10:50 | Nahoru | #20
Mám taky Lidl nabíječku a nemohu si stěžovat ba naopak, ona nejprve dostanu baterii na požadované napětí (u špatné baterie, to ale neznamená že je baterie nabitá i když signalizace ukazuje nabito, tak přepne na další fázi a dál nabíjí 0,1A neboli taky udržovací režim a tam funguje od sulfatovani desek) věř že to tak skutečně funguje.
Moje baterka do skutra totálně vybitá, kontrolka hlásí nabito během pár minut ale neotočí ani startérem, zapnu světla během pár vteřin zhasnou.
Znova, nechal jsem baterku dál zapojenou po ukončení nabíjení asi 14dní než jsem opět přijel na chalupu a baterka skoro jako nová, takže asi tak. A pokud toto nepomůže tak je už špatná a zralá na vyhazov.
Nabíjecí schéma

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 10:51 | Nahoru | #21
Dave-lister, ale oběma klesá kapacita a přitom si drží napětí. Já to nesrovnávám, jen jsem na tom příkladu vyvracel tvůj komentář, že měřit napětí je nesmysl. Smysl to má.

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 17:50 | Nahoru | #22
LuckyGhost> Jo takhle, pokud ten stroj nejezdi a vybiji aku tak dobíjení smysl ma, ale jestli to nabijes na 12,6V nebo 12,8V je podle me uplne jedno.

A nabíjení 3A vs 0,8A - to zrovna u tech olověných baterek je celkem fuk, protoze tam nakej větší proud tece jen chvili a jen pokud je hodne vybita - jinak diky malému rozdilu napětí a pomerne velkému vnitřnímu odporu tam ty 3A ani téct nemohou.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 18:27 | Nahoru | #23
Cituju jeden článek k nabíjení -

Při dosažení 12,6V je akumulátor v zásadě 100% nabit, ale nebyl zcela
ukončen proces desulfatace, chtělo to ještě chvilku nabíjet. Měření
provádíme po více než 2 hodinách od posledního nabíjení nebo jízdy vozidla,
nebo raději ještě později (klidně druhý den). Pokud bychom měřili dříve,
můžeme naměřit falešně vyšší hodnoty

Toto je ke klasické koncepci otevřených elektrolitových akumulátorů. Můj hlavní dotaz v tomto tématu byl, jak je to se sulfatací AGM akumulátorů? Můj hodně hrubý a neznalý odhad by mohl být 12,8V nabito 100% ale pokud se ještě dorazí nízkým nabíjecím napětím a proudem na 13V, tak proběhne desulfatace, čímž se zvýší kapacita a prodlouží životnost a akumulátor tím pádem jaksi "omládne".

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 18:46 | Nahoru | #24
Obavam se, ze to co popisujes neni zrovna super metoda na desulfataci elektrod - je na to spousta studijního materialu na netu. Ty chytrý nabijecky maji primo na desulfataci režim - jde o nabíjení proudovými pulzy a pokud možno mezi těmi nabijecimi pulzy připojeni zátěže (tzn proud sem-tam)

A taky se tahle desulfatacni procedura neprovádí pri uplne plne baterky.

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

25.12.2018 v 22:03 | Nahoru | #25

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

26.12.2018 v 06:18 | Nahoru | #26
Desulfatace s nabíječkou, která je určena k nabíjení aku, neproběhne.Pro desulfataci jsou určeny desulfační nabíječky.Ty mají speciální režim desulfatace při vyšším napětí po dobu obvykle dvou dnů, kdy se poté odpojí. Před a po provedenim desulfatace se měří napětí a hustota ellytu(kyselinove) u gelu napětí při zátěži. Po desulfataci jsou očekávany naměřené vyšší hodnoty hustoty ellytu při daném napětí (kyselinove) u gelu vyšší napětí při dané zátěži.
Jinak měření napětí aku samozřejmě smysl má. Je to první indikace stavu aku. Když mám 10,8V , tak jí můžu zkusit nabít,oživit a pak jí sledovat .Obvykle je, ale podle použití, stáří zralá na výměnu. Nabité aku má napětí po nabití typicky 12,6V s časem pak pozvolna klesá. Dobré aku udrží napětí blízké 12V i několik měsíců, ale doporučuju to nezkoušet a nabíjet automatem min. jednou měsíčně.

Naposledy editováno 26.12.2018 07:12:48

1 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

26.12.2018 v 17:56 | Nahoru | #27
A máš, nebo máte někdo zkušenosti s nějakým desulfátorem? Koukal jsem, že se prodávají v cenách od 1000 Kč nahoru. Když vezmu, že máme doma 2 motorky, 2 auta, malej má elektromotorku a elektroautíčko na 24V. Tak něco co prodlouží životnost akumulátorů bych užil. Zejména ty synovo elektrovozítka jsou výhledově likvidátory baterií.

(reakce na) Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

26.12.2018 v 22:56 | Nahoru | #28

LuckyGhost píše: A máš, nebo máte někdo zkušenosti s nějakým desulfátorem? Koukal jsem, že se prodávají v cenách od 1000 Kč nahoru. Když vezmu, že máme doma 2 motorky, 2 auta, malej má elektromotorku a elektroautíčko na 24V. Tak něco co prodlouží životnost akumulátorů bych užil. Zejména ty synovo elektrovozítka jsou výhledově likvidátory baterií.



Me moderni agm baterky stejne obvykle umrely na neco jineho nez na pokles kapacity (sulfatace)

Kde to slo jsem přešel na lifepo4

Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

28.12.2018 v 12:25 | Nahoru | #29
Hele ty gelovky obvykle nemaj takovou výdrž a výkon, jako olověno kyselinové. Jejich hlavní devízou je zapouzdření, takže nehrozí vytečení ellytu při převrácení.
Zkušenosti s trakčními bateriemi a desulfatací
mám, servis manipulační a vysokozdvižné techniky je můj každodenní chleba.
Počítej s tím, že když v těch hračkách pro děti budeš používat gelovky - nedoplatiš se a budeš je furt měnit do zblbnutí.
Nedoplatil by ses ani profi desulfátoru.Jsou to speciál spínané zdroje s nastavitelným napětím a omezením proudu dle kapacity baterie.
Vzpomínám, kdysi v časopise A Rádio byl návod na stavbu desulfatoru pro domácí použití, to by na tyto účely bylo použitelné.Nebo zkus googlit na netu.
Pamatuj, že desulfatací se stav baterie obnoví, ale nikdy ne na 100% původní kapacity. Výsledky bývají dosti kolísavé, záleží na několika okolnostech, stáří baterky nejvíce.U gelovek je vysledek nejistý.
Obvyklá životnost trakčních kys. bat. bývá 5 a více let dle způsobu používání. Nejdůležitější je nabíjení doplna a nepřerušovat jej. V opačném případě se baterka brzo zasulfátuje. Takže si svůj postup nabíjení dle toho zreviduj.
U trakčních gelovek je životnost obvykle rok a kdo mrví nabíjení, tak i méně.

1 reakcí na tento příspěvek Kolik V mají nové AGM akumulátory a jak je nabíjíte

24.2.2023 v 07:28 | Nahoru | #30
3 roky stará baterka AGM 9 Ah ani po nabití nechce startovat. Tak jsem jí vzal domů, nabil modelářskou nabíječkou přepnutou do režimu AGM a dostal jsem do ní jen 3 Ah. Po nabití jsem změřil vnitřní odpor a byl cca 150 miliohmů. Při vybíjení malým proudem 0,9 a se až do 11,5 V vybilo 2,5 Ah.
To moc nevydržela. Průběžně jsem jí nabíjel nabíječkou. Asi je po smrti, již mám koupenou LiFePo, tak už se tím nebudu trápit. Kolik má nová baterka vnitřní odpor?

Naposledy editováno 24.02.2023 07:31:22
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chod motoru u MG V7 Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 26 2.9.2022 v 11:49 killabees
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí s... Moto Guzzi V7 Racer LuckyGhost 16 6.5.2022 v 16:30 Koudy01
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... matesxxx 0 26.2.2020 v 11:00 chibi88
Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno Moto Guzzi V7 Racer john-mcclane 20 13.8.2018 v 19:39 dva_hrnce

TOPlist