po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
mito7 píše: Někde se to tu už probíralo, a závěr byl takový, že do vysokootáčkových motorů se volné jehly nehodí.
,Tak sem hoď odkaz na ty závěry a kde se to probíralo. Já vím, že jsem o podobné věci psal u Antiho KLR, ale bylo to v souvislosti s ojničním ložiskem, ne pístním.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Stejne mam v planu koupit ten rozsirovaci modul, ted jsou na ebay za telativne dobry penize.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Tady to mas za 450 dolaru sakum prdum a vazi to tak petinu toho co original. Zadne limity cdi-cka, jen prace s nastavenim a zapojenim.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Nebylo by lepší to koupit hotové??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: Ty jo to bude motorka tak za půl míče
Nebylo by lepší to koupit hotové??
já to psal výše...ranec jako kráva... v tomhle jede Milanos svojí ligu ..fandím .. rád to uvidím...
Naposledy editováno 18.12.2018 07:10:40
Ted to stoji penize ale bude to radost.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> Co to bylo zac? To byla cela udelana z JHA nebo mela jen laufy?
No byl to ten typ před tou tvojí. Měla suchou spojku a laufy JHA. Jestli tam bylo z JHA víc, to nevím. Z fotek to nešlo poznat. Jo a chyběla ji spodní kapota.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Na jednu stranu se NSR válce nejspíš špatně shání, když je zrovna potřebuješ, na druhou stranu stavíš 360ccm motor, protože pro 250ccm, která točí patnáct tisíc, v tom nemáš klikovku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Navic servisni intervaly smrtelne kratke. To jsem jen postnul kam az by se dalo zajit kdyby clovek mel chut a finance. Te neni az tak tezke se dostat k GP vecem.
Milanos píše: Beranidlo> No ja o tom ani moc neuvazuju, protoze penez hromada, pisty k tomu nejsou a valce v neznamem stavu.
Navic servisni intervaly smrtelne kratke. To jsem jen postnul kam az by se dalo zajit kdyby clovek mel chut a finance. Te neni az tak tezke se dostat k GP vecem.
Chtělo by to fotku zevnitř.Aspon kouknout, jak je to udělané
Me se hrozne libi tyhle kapoty ale nemohu sehnat. Respektive ta prdelka by mi stacila.
Tak já už měl koupenou TZR250. Neměl bych to v té době kde mít.
Ty kapoty jsou moc pěkné
Beranidlo píše: Milanos> Hmmm, válce jsou vidět jen z venku, kuchlá přívěra... Ať ti pošle fotky, jak vypadají uvnitř.
Na jednu stranu se NSR válce nejspíš špatně shání, když je zrovna potřebuješ, na druhou stranu stavíš 360ccm motor, protože pro 250ccm, která točí patnáct tisíc, v tom nemáš klikovku.
No pěkný. Ale k čemu. Kdoví , z jakého to je ročníku.
To bych radši koupil něco z nějakého nového motokrosu, co bude minimálně generačně úplně někde jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Beranidlo píše: Milanos> Hmmm, válce jsou vidět jen z venku, kuchlá přívěra... Ať ti pošle fotky, jak vypadají uvnitř.
Na jednu stranu se NSR válce nejspíš špatně shání, když je zrovna potřebuješ, na druhou stranu stavíš 360ccm motor, protože pro 250ccm, která točí patnáct tisíc, v tom nemáš klikovku.
Nevím,jak to sleduješ, ale on v tom má klikovkou z GP 250..pokud se teda nepletu (mimo ojnice a ložiska)
Jinak NSR250 a ani RS250 15000 netočil. A když už, tak zcela zbytečně.