po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> Jestli myslis tu prepazku uprostred vyfukoveho kanalu tak ta tam musi byt. Kdyz se podivas na rozmer tech vyfuku tak to je skoro 50% dokola valce, kdyby tam nebyla tak ma pist tendenci hranou padat do toho vyfuku a nic to nevydrzi, hrozilo by vystipnuti. Takhle to ten pist vede.
Však já vím že tam být musí, ale víc se mě líbí GP Aprilie. To je jiné kafe. Žádná přepážka ve výfuku. Však i Yamaha to tak má.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Takhle má jet pořádna dvepade
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> No jo jenze 110 koni z 250 je sice dobry, ale kdo by to servisoval a ladil.
Já jen tak pro zajímavost. Na tom bych se chtěl jednou svézt. Jde z toho úplně strach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: Nevím,jak to sleduješ, ale on v tom má klikovkou z GP 250..pokud se teda nepletu (mimo ojnice a ložiska)
Jinak NSR250 a ani RS250 15000 netočil. A když už, tak zcela zbytečně.
Vím, co se chystá za klikovku, nevím ale, co přesně za ojnice tam mají být, i když horní oko jsme trošku řešili.
Nikdo mě nepřesvědčí, že když jedeš na titul v GP, tak se spokojíš s maximem otáček 13,5k, jako mají produkční motory. Maximum kolem 15k je standard v motokárách, tak proč by to nemělo být i v GP? Pohled na ty dva hovadsky veliké výfukové kanály tomu nasvědčují. No a protože víme, že vždycky je něco za něco, obávám se, že s těmato GP válcema by se po silnici nedalo vůbec jet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Tady je video z Radvanic s Hondou. Točí to max do 13000.
Naposledy editováno 26.12.2018 21:49:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
13k není problém pro produkční Mita, odkaz na Habrdovo
Naposledy editováno 26.12.2018 22:07:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
NX5 na tom byla lepe a posledni NXA to tocilo jak bejk. Takze posadit NSR 500 valce na NF5 jde ale jak rikam, co to bude mit za vystup a jakou to bude mit trvanlivost je hodne ve hvezdach.
Tyhle valce jsou podle vseho nekde kolem 1999-2000, soudim podle tvaru odlitku a vnejsich aparatu priver, ktere jsou hodne podobne tem z 250 NXA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> Ja mam kliku z NF5 coz bylo 1987 az 1992. A ta vychazi hodne z produkcni NSR. Tam si myslim ze nejake velke otacky nehrozi.
NX5 na tom byla lepe a posledni NXA to tocilo jak bejk. Takze posadit NSR 500 valce na NF5 jde ale jak rikam, co to bude mit za vystup a jakou to bude mit trvanlivost je hodne ve hvezdach.
Tyhle valce jsou podle vseho nekde kolem 1999-2000, soudim podle tvaru odlitku a vnejsich aparatu priver, ktere jsou hodne podobne tem z 250 NXA.
No a na tu kliku nešli koupit Origo GP Honda ložiska?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> A co myslis ze asi mam? Loziska jsou origo ktere tam patri, primo od borcu z Anglie co s nimi i dnes zavodi.
Však nejsou v krabičce Genuine Honda
Ale pokud jim to funguje, tak proč ne
Oni asi stejnak nepůjdou koupit zvlášť jen celá klika....teda pokud půjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Loziska jsou kombinace NTN a Koyo, je to i v navodu. Zadna HRC loziska v krabicce pro NF5 na kliku nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Force má nádherné provedení s plynulou změnou průřezu potrubí, takhle by měl výfuk vypadat.
Force 304 vůbec není dokonalý, nerez se hůř tvaruje, průřez se skokově mění mezi jednotlivými částmi. Zdá se mě o malinko kratší, což může znamenat, že horší výplach válce kompenzují zvýšenými otáčkami.
Seriový výfuk MC28 by byl mnohem lepší, než je, kdyby z něj diletanti pomocní konstruktéři neudělali zkroucenou jitrnici. Za každý takový násilný ohyb se platí ztrátou vyplachovací účinnosti.
Naposledy editováno 27.12.2018 11:09:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Na NX5 jdou koupit ty krajní a 91001-NX5-003 ( na partsdepot za 489kc)
91003-NX5-003 (477)
NX5
Naposledy editováno 27.12.2018 11:34:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Naposledy editováno 27.12.2018 13:57:26