kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tecko je zas na druhou stranu drahy jako prase...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Co třeba Scudo,nebo Trafic?Teď přibyl Ford Custom a vlastně všechny automobilky už dělaj menší civilnější mikrobusy a z MPV udělali SUV jako u Peugeotu 5008
Uplne srovnatelné to neni - scudo/jumpy je mensi - transit/turneo custom je zas hodne znat ze je z uzitkovyho auta, porad neni tak vychytanej jako multak. A to z mého pohledu viano/v-klasse je jeste o level dal
NP píše: Neco vetsiho delala i Toyota, uz nevim jak se to jmenovalo, v USA takovych jezdilo docela hodne, takovy mikrobus
Toyota je stejna jako scudo/jumpy
Pro americkej a asijskej trh maji teda i vetsi vany, ale to ma i treba honda... Na evropském trhu ale multak/V nemají moc konkurenci
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.12.2018 13:24:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: a Traveler v plny palbe jde pres mega takze i tady pochybuju o tom co pises
E2: stale se bavime o srovnatelne vybavě
Naposledy editováno 28.12.2018 13:42:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Problem je, ze v tomhle segmentu (dodavka použitelná jako osobak) neni tolik na vyber - je vw a mercedes a pak ti ostatni
Jo, ale průser je to všechno... Když ne T5, tak viano... ale komu to řeknu, ten se chytá za hlavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: zmulin> jo teď uz vyber je. Ale nechces mi tvrdit ze Fiat je lepsi nez VW
No kromě toho,že vlastně jedinou velkou slávu udělali s turbodieselem co od Fiatu koupili.Vlastně teda do tý doby,než ho začali vylepšovat,tak ani ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Uplne srovnatelné to neni - scudo/jumpy je mensi - transit/turneo custom je zas hodne znat ze je z uzitkovyho auta, porad neni tak vychytanej jako multak. A to z mého pohledu viano/v-klasse je jeste o level dal
Srovnávej s Transportérem,max Caravelou.Twoe vybavenej Multivan už dneska stojí snad 2 mega
E: to Scudo má taky delší/kratší verze a je max trochu nižší,jinak stejný
Trafic ze stejný doby co má Tifáč,tak s 2,5kou běžně najezdí 500kkm s jednou výměnou turba,jinak nic.Kámoši je tu maj.Teda už sou to taky rumpály,ale na to co musely vydržet furt dobrý..
Naposledy editováno 28.12.2018 14:29:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: hele zase luxusní/složitý auto jako x5 bude mit svoje mouchy z principu - pochybuju, ze treba levante tyhle mouchy nema
To je možný,ale nevim.Jedno u nás na návsi týpek má,ale zatím si nestěžoval.Zas ale vim,že kámošův šéf má novou Q7 asi půl roku a už jel 3x na podvalu.Už to má myslim taky tu 48V síť a vono se jim to nějak děsně sere.Ten kámoš zas nafasoval novýho Superba naloženýho,kde se mu začala trhat bílá kožená sedačka z boku,takže to ani nemohl udělat on.Navíc váží půlku co já a s reklamací na něj sere Škodovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No kromě toho,že vlastně jedinou velkou slávu udělali s turbodieselem co od Fiatu koupili.Vlastně teda do tý doby,než ho začali vylepšovat,tak ani ne
No vidis jak jsou sikovny. Fiat si prodal neco na cem mohl udelat terno. No holt Italove
zmulin píše: Srovnávej s Transportérem,max Caravelou.Twoe vybavenej Multivan už dneska stojí snad 2 mega
E: to Scudo má taky delší/kratší verze a je max trochu nižší,jinak stejný
Trafic ze stejný doby co má Tifáč,tak s 2,5kou běžně najezdí 500kkm s jednou výměnou turba,jinak nic.Kámoši je tu maj.Teda už sou to taky rumpály,ale na to co musely vydržet furt dobrý..
Trafika bych spis dal do doby T4. A ta taky vydrzela. Ty novejsi uz jsou taky mrdky srovnatelne sT5
E. Cim mladsi rocnik tim vetsi spotrebak za vetsi a vetsi prachy a to plati o vsech znackach
Naposledy editováno 28.12.2018 14:51:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S tim spotřebákem máš pravdu
Trafik se vyrábí zhruba s T5
Naposledy editováno 28.12.2018 14:59:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Nechce někdo za levno Ducati ?
https://www.motorkar...1383335.html [/quote]
Možná ten náš VLAKOVLÁDCE