No ale teď k tématu, máme nový rok, a tak jsem si říkal,co bych si tak dál za předsevzetí, no a napadlo mě, že bych si rád zajel někam na tom mém skútru na mototrip, a aby to stálo za to, tak aby to bylo trochu dobrodružnější, takže Bosna, Rumunsko, Ukrajina...?
Nehledám sebou nikoho, jsem trochu samotář, tak že pojedu sám mi nevadí a možná i vyhovuje, nevím, ale uvidím.
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli takhle někdo taky jezdí, např na skútru, betce, nějaké 125, nebo na takové cesty berou všichni jen větší endura? Nebo na malorážkach jezdí jen puboši a chlapíci do roboty, nebo na ryby...a já se jen zbláznil...?
nebo je víc takových jako já, kteří ten stroj mají rádi a neberou jen jako přibližovadlo, jen jim vyhovuje víc než velká motorka...
Popřípadě jestli máte i fotky malorážek z cest, jak jsou nabalene, z různých pěkných míst, tak můžete dát, budu rád
Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
Najel jsem i něco na 650 cenduru a když přijdu do garáže, téměř vždy radši vytáhnu pinďu a velkou mašinu jen když jedu někam dál (500km +) a nebo tam potřebuju být rychle.
Na malorážce si všechno prohlídneš, moc nehrozí, že bys někde překračoval nějaký stupidní limity, z bahna i škarpy to vytáhneš bez pomoci a je to vůbec tak nějak víc na pohodu. Musíš ovšem přetrpět někdy i ten opruz, jako například přesun přes Maďarsko do Rumunska a tak. Ale s tím je třeba počítat,..
Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
https://www.motorkari.cz/tema/?t=208444
Nevím jakého máš číňana, ale já mám Maxona 125 a nedokážu si představit jet na něm někam dál. Jezdí se na něm pěkně a je zatím spolehlivý, ale jeho maximální rychlost když nefouká protivítr je poctivých 85 km/h a toho musím dřít nadoraz.
To znamená že mě každý předjíždí v lepším případě a v horším když za mnou jede ženská nebo důchodce, kteří i přes mé uhejbání se mě bojí předjet, tak dokonale ucpu silnici. To je potom vopruz a né pohodová jízda.
Chce to mít stroj který dokáže držet krok se silničním provozem, tak aby jsi ten jednoválec neuštval
Naposledy editováno 01.01.2019 19:13:59
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
Jawičky bych jako malorážky taky bral
Že delší přesuny budou opruz, s tím počítám, budu se pokoušet jezdit co možná nejvíc po dvojkových, trojkových silnicích, aby byla alespoň trochu zábava a abych nebyl brzdou na hlavních tazích, nebudu si dělat žádný plán, prostě ať si užiju každý km, třeba nakonec projezdím jen Slovensko, nebo ČR, fakt nevím, o to mi nejde, jen si užít 14 dní, ale to Rumunsko by mě třeba fakt lakalo
Jinak mám Yuki fairy a tam je maximalka taky okolo 80 (tacho ukazuje i 100, ale hodně to přeměřuje)
Za kolik se dá půjčit skútr na té Sardinii? Nebo jestli máte zkušenosti z půjčovnami po Evropě, nebo po světě, za kolik se dá kde půjčit třeba na den,tyden na ten skútr?
(reakce na) Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
(reakce na) Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
Motogpmania píše: Nedávno tady bylo podobné téma
https://www.motorkari.cz/tema/?t=208444
Nevím jakého máš číňana, ale já mám Maxona 125 a nedokážu si představit jet na něm někam dál. Jezdí se na něm pěkně a je zatím spolehlivý, ale jeho maximální rychlost když nefouká protivítr je poctivých 85 km/h a toho musím dřít nadoraz.
To znamená že mě každý předjíždí v lepším případě a v horším když za mnou jede ženská nebo důchodce, kteří i přes mé uhejbání se mě bojí předjet, tak dokonale ucpu silnici. To je potom vopruz a né pohodová jízda.
Chce to mít stroj který dokáže držet krok se silničním provozem, tak aby jsi ten jednoválec neuštval
Právě že jízda na malorážkách nebo veteránech je fakt pohoda i na dlouhé vzdálenosti. Když jezdím na kejvajdě, nebo Manetu, tak mám cestovní rychlost 65 - 70 Km/h a zatím jsem nedělal brzdu provozu. Pokud někdo neumí předjet uhýbající motocykl, není brzdou motorka, ale ten co neumí předjet, takže bych si z toho hlavu nedělal. Jinak zásadně jezdím mimo dálnice a snažím se vyhýbat i hlavním tahům (pokud to jde), protože tam je to kvůli silnému provozu na dvoustopém stroji o život a to i pokud jedu na stroji, který dokáže bez problému udržet s provozem krok
1 reakcí na tento příspěvek Cestování na malorážkach (50,125,skutry, mopedy)
Ale třeba jsme jeli 2016 na skútrech 125 jižní Vietnam - 2350 km, 2017 taky na skútrech Kambodžu -1700 km a zrovna jsme už 3 týdny v Barmě - 2200 km s TukTukem.
Svět patří těm co se neposerou!
Ž ij svůj život a dělej to co ti bude dělat radost a na ostatní se vykašli.