Otázka:
Wilber nebo K tech??
Stačí vyměnit jenom pružiny nebo jedině i s přepouštěcími pístky??
Slibuji si od toho delší výdrž pneu a lepší držení stopy v náklonu.
Naposledy editováno 03.01.2019 17:32:33
pokud u wilbers myslis progresivni pruzinu tak to je pro okruhove pouziti podle me blbost.
nutnost menit i tlumeni (ventily) teoreticky existuje - ale prakticky to nutne neni. zalezi co od toho ocekavas a kolik do toho chces dat penez.
jinak si nemyslim ze vselijak "spatne" sjeta pneu je vec pruziny. obvykle za to muze tlumic, ale muze to byt i dost jinejch veci (geo, tlak)
na te vidlici nejde stelovat nic jineho nez predpeti? v jakem je stavu?
1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers
Třeba u K-techu jsem našel jen 2 varianty. Označení 9N a 9.5N.
neznamiScoterD - když je volná trat tak pod 2:30 a top mám 2.25.4 Moto je téměř sériová ZX6R takže žádné rychlořazení apod. A foukám dle výrobce. za studena to je myslím 1.6 vzadu a 1.9 v předu. Po zahřátí to je 1.8 vzadu a 2.1 v předu cca .
1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers
Kazdopadne v serii je tam tusim 0.82 (tzn 8,2N/mm) a na moji hmotnost (95kg) by tam mela byt 1.0 - 10N/mm
Zhruba, zalezi na stylu a mnoha dalsich vecech, treba na trakci za konkretnich podminek (profici treba na mokro davaji mekci pruzinu)
toť vše.
samozřejmě je potřeba přizpůsobit progresivitu vzhledem ke zdvihu a zaměření tlumiče atd.,ale to co udržuje chování tlumiče je především hydraulika.
takže jestli chceš změnu,nech si upravit tlumení a k tomu použij i optimální pružinu,ale měnit jen pružinu je nesmysl.
ještě bych plynule přešel k té tvé oskákané pneumatice-věřím,že tam problém máš,ale myslíš si,že máš správně nastavený odskok a tlumení?třeba já mám teorii celkem zmáknutou,ale v praxi si moc jistý nejsem-něco tam naklikám,cítím rozdíl,ale dlouho pak přemýšlím,jestli je to lepší,jestli to akorát,nebo je to málo,nebo moc....
2 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers
A taky je mozny ze tvuj styl jizdy pretezuje predek, ta sc2 dovoli jit na tyhle casy a jina guma by te tak daleko vubec nepustila. To uz je ale jenom spekulace jako namet k zamysleni ...
Jinak myslim ze pokud by problem mohla vyresit pruzina tak upgrade ventilu by treba nebyl, kawa mela tyhle veci docela slusny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K-tech vs Wilbers
Stev píše:
A taky je mozny ze tvuj styl jizdy pretezuje predek, ta sc2 dovoli jit na tyhle casy a jina guma by te tak daleko vubec nepustila. To uz je ale jenom spekulace jako namet k zamysleni ...
.
Na tom stylu jízdy něco bude, ale nevím jak ulehčit předku. A s tím dalším jsi mě moc neuklidnil. Ta moto by teoreticky měla umět i 2:20 a možná trochu pod. Na novějším modelu tam jezdily i 2:13. Takže moto by to měla umět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K-tech vs Wilbers
Odskok muzes zkusit uplne povolit jestli neco nepoznas. Obecna (trochu neuchopitelna) rada pro nastaveni odskoku je ho povolit a pritahovat dokud za jizdy nemas pocit kontroly. Nevim ale nakolik ma vliv toceni stelovatek na tyhle kawe, jestli to je vubec poznat nebo jestli jsi toho schopen.
Taky je otazka jak dobre je udelana repase tech vidli, jestli je tam spravnej olej ve spravnym mnozstvi.
Jinak cas 2:25 na silnicni sestce je peknej, ale stejne mi prijde smysluplnejsi zkoumat jestli nemas rezervy v technice jizdy. Kolikrat gumy pomalejsich lidi vypadaj hur nez tech co jezdej rychlejs.
Stev píše: Gumik> pri 65 kilech mi ty pruziny pripadaj zbytecny. Pokud nejsou nejak extra unaveny mely by bejt pro tebe ok. Na zaklade ceho jsi pritahoval predpeti?
Odskok muzes zkusit uplne povolit jestli neco nepoznas. Obecna (trochu neuchopitelna) rada pro nastaveni odskoku je ho povolit a pritahovat dokud za jizdy nemas pocit kontroly. Nevim ale nakolik ma vliv toceni stelovatek na tyhle kawe, jestli to je vubec poznat nebo jestli jsi toho schopen.
Taky je otazka jak dobre je udelana repase tech vidli, jestli je tam spravnej olej ve spravnym mnozstvi.
Jinak cas 2:25 na silnicni sestce je peknej, ale stejne mi prijde smysluplnejsi zkoumat jestli nemas rezervy v technice jizdy. Kolikrat gumy pomalejsich lidi vypadaj hur nez tech co jezdej rychlejs.
pod to bych se podepsal, jen doplnim:
98-99 by mela mit pruziny 0,82 a 00-02 ma pruziny 0,87 (info z racetech - tzn US motorky, evropsky verze se muzou lisit)
pro tvoji hmotnost doporucuje racetech pruzinu 0,9 - tzn jak pise stev, pruzinu mas v podstate ok, nehledal bych problem v ni.
1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers
Gumik píše: Assasin- stav je ok a samo že myslím lineární pružiny. Ale dik, ty ventilky se mi moc měnit nechtějí. Jak moc se mění pružiny podle hmotnosti jezdce? Resp. jaká je škála.
Třeba u K-techu jsem našel jen 2 varianty. Označení 9N a 9.5N.
neznamiScoterD - když je volná trat tak pod 2:30 a top mám 2.25.4 Moto je téměř sériová ZX6R takže žádné rychlořazení apod. A foukám dle výrobce. za studena to je myslím 1.6 vzadu a 1.9 v předu.Po zahřátí to je 1.8 vzadu a 2.1 v předu cca .
na SC2 je to malo, ohrata pred vyjezdem na drahu predek 2,4 pri teplote drahy do 25-40 st celsia, zadek 1,8 viz obrazek nize
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki zx6r Kawasaki ZX-6R Ninja | kut | 4 | 1.10.2024 v 18:59 Pixik09 |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 13 | 28.9.2024 v 12:21 Kohlstein |
ZX-6R 1999 žere olej Kawasaki ZX-6R Ninja | Farabrim | 4 | 25.9.2024 v 16:27 nevo7 |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |