Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: assassin> do toho auto a motorky nedas by ti zbylo na postel...
no kdyz to ma bejt s motorkama a bydleni pro 4 tak to je L4 H3 a uz je to hrozny hovado no...
https://www.krs.cz/o...sport-line/#tab=tab1
ja si myslim ze motarda bych do L2 H2 dostal, udelat postel vyskove posuvnou a kdyz jedes s motorkou tak spi jen dva pod strechou, coz mi staci a kdyz jedes kempit tak 2 postele nad sebou... ale je to stale ve stadiu badani.. a treba to upadne v zapomneni...
Naposledy editováno 06.01.2019 18:39:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: dakarista> co bys za ni chtel...? Ciste orientacne...
A na co ti budou samotné šály? Jestli se ti to kousne na klice, budeš potřebovat i kliku a ojnici (nebo radši obě). Měnit to preventivně nemá smysl...a taky máš jen 33% šanci, že ti budou na danou kliku rozměrově sedět
Mileek píše: A na co ti budou samotné šály? Jestli se ti to kousne na klice, budeš potřebovat i kliku a ojnici (nebo radši obě). Měnit to preventivně nemá smysl...a taky máš jen 33% šanci, že ti budou na danou kliku rozměrově sedět
Tvl ty mi dCky skazis radost
..zaplatpanbuh za lidi co uz vedi... Ale jasne... Proto by musel rict vasik zda lze ci ne.. Ja bych radej amana..uvidime zda se behem ledna povede..kdyz jo..nejakej repas bude muset bejt... A kdyz ne.. Tak uvidime... Jeatlinje tojak rikas...ono repasovat stavajici motor jen tak z pleziru..to byla az nejaka hodne zadni varianta... A myslim ze Vasik uz naznacil ze to smysl nema... Takze pak asi podlenpotreby...kdyby v tom kejchlo..tak se bude hledat reseni..a v u chvili je fajn vedet ze to nekdo ma doma.. Teda pokud by to pasovalo.
Hele diky moc za tuhle info..a ten tip ze to smysl nema... Ja senod toho aspon oprostim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: kralik: ja bych chtel neco s garazi ... spis pro aktivni dovolenou, kola, motorky... nez luxus u more.... neco jako delaji americti outside van
ale nejdriv to musim vyzkouset, jestli ma smysl se do neceho takoveho poustet ... a hlavne jak velky, co vse to ma a nema mit atd....
Hele, ja sem skoncil u obycejnyho transita custom. Teda na dromy. Odvezu v tom vsechno, sedet tam muze bud sest lidi, nebo 5 lidi a motorka, nebo 3 lidi a 2 motorky, a k tomu vzdycky hromada bordelu. A naprosto jediny, co me na tom krapet stve, ze se tam blbe resi spani + motorka. Tedaaaaa, pro jednoho cajk, ale do Italie na drom se v jednom jede malokdy. Takze by se mi libilo, mit tam 2 bajky plus spani nad tim.
Ale vzdycky kdyz se podivam na alespon L3 H2, spis H3, aby se to dalo udelat, tak na tu kravu chvilku koukam, a pak zustanu u toho ze se dvouma motorkama se tam proste nevyspim a basta. A vzdycky kdyz vidim tydle krasny prestavby, se sprchou, sklapecima postelema, atd, za minimalne mega a pul, spis vic, a uvedomim si ze uplne to samy se sprchou na dromu nebo na benzince mam novy za 600 papouchu, tak taky vychladnu
Naposledy editováno 07.01.2019 11:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 07.01.2019 12:52:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale urezat strechu se mi fakt nechce. Me se tam nechce davat ani na stranu markyzu, i kdyz by se na dromu hodila. Me se na tomdle libi ze je to "absolutne civilni", kdyz sme s tim pak jeli do anglie, a spali treba u tesca na parkovisti, tak nikdo netusil ze v tom nekdo chrape.
Uvidim, treba az zestarnu, a uz ani nebudu jezdit na dromy, tak si koupim neco pojizdnyho vychytanyho pohodlnyho, treba nuggeta nebo konkurenci od mercedesu.
Naposledy editováno 07.01.2019 12:52:42
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
obytnak na dromy - to je strasne mylo vyuzity a paltil bych to cely sam, kdyz by se k tomu pridaly vylety, tak mam spoluinvestora...
spijker: autostan jsem chtel na volvo, ale docela to ovlivni jizdni vlastnosti ... ty kila takhle vysoko neuveritelne ovlivni chovani, na offroady kvuli tomu davaji tuzsi pruziny.
reseni je koupit top of the line karbonovej stan... ten je lehouckej... ale vic jak 100tis....
Naposledy editováno 07.01.2019 13:03:26
možná 220
Naposledy editováno 07.01.2019 13:08:22
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Ozzy_> To musí bejt super, vykládat na dromu motorku se slickama od hnoje
V Moste se me jednou na vratnici borec ptal, jestli sem si to nespletl, ze hippodrom je o kus dal. A kdyz jsem jednou ve Slanym tankoval motorku, tak po operaci "zabehnul s tankovaci pistoli do konovozejku" baba u pokladny vypadala ze zavola Chocholouskovi.
Ozzy_ píše: V Moste se me jednou na vratnici borec ptal, jestli sem si to nespletl, ze hippodrom je o kus dal. A kdyz jsem jednou ve Slanym tankoval motorku, tak po operaci "zabehnul s tankovaci pistoli do konovozejku" baba u pokladny vypadala ze zavola Chocholouskovi.
To je stejne prsel jak se nektery lidi staraj o druhy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Ozzy_> To musí bejt super, vykládat na dromu motorku se slickama od hnoje
Jo a jinak jakyh hnoje vole Dokud sem nemel dodavku, tak jsem vtom spal .... vzdycky peclive vyplachly wapkou : Ale vune domova tam vzdycky citit byla, to zas jo
A ma to i svoje vyhody, treba kdyz se na pannonce tenkrat strhla burina, tak pulka paddocku stala na desti, a drzeli stany pri zemi, a ja spinkal za prijemneho pohupovani vozejku, a scenu s drzenim stanu znam jen proto, ze sem byl na zachode
Naposledy editováno 10.01.2019 21:54:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |