1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
assassin píše: dokazu si predstavit, ze pri cestovani kolem sveta se hodi, zvlast pokud jede clovek sam. ale to je male procento uzivatelu. me treba nechybi na zadne z mych motorek. na jedne nemam stojan vubec :D vzdy to jde nekde oprit ... v Myte to opiram na benzince o stojan :D
souhlas. kdybych nejezdil to, co jezdim, tak ho dokupovat nebudu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: souhlas. kdybych nejezdil to, co jezdim, tak ho dokupovat nebudu.
jako rozhodne nehodlam hajit obchodni manyry prodejcu motorek - priplatkova vybava je dobrej kseft a mala cena zakladniho modelu je zpusob jak zakaznika nalakat. kdyz uz vi ze motorku potrebuje, tak vysazi na stul balik za vybavu co mela byt v zakladu...
...ale zrovna ten hlavni stojan je vec kterou potrebuje jen cast lidi a tu "volitelnost" chapu.
je teda fakt, ze afrika je z principu motorka na to zdolavani dalek... ale stejne ji vetsina lidi bude pouzivat jako GS ... na jizdu po Praze, v lete, do prace, v plne polni :D
assassin píše: jako rozhodne nehodlam hajit obchodni manyry prodejcu motorek - priplatkova vybava je dobrej kseft a mala cena zakladniho modelu je zpusob jak zakaznika nalakat. kdyz uz vi ze motorku potrebuje, tak vysazi na stul balik za vybavu co mela byt v zakladu...
...ale zrovna ten hlavni stojan je vec kterou potrebuje jen cast lidi a tu "volitelnost" chapu.
je teda fakt, ze afrika je z principu motorka na to zdolavani dalek... ale stejne ji vetsina lidi bude pouzivat jako GS ... na jizdu po Praze, v lete, do prace, v plne polni :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 12.12.2018 12:49:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: vilemx> tak nastesti mam porad jeste kluky, kteri tohle na STK neresi. ale verim, ze za chvilku to bude horsi a horsi.
Když jsem ještě vozil motorky, tak to na dovozových TK byla vyloženě pozvánka na "problém". V Hondě i u Pokorného na MD jsem proto párkrát vyřizoval zapsání výjimky - holt (tehdejší) česká legislativa, kterou do puntíku z motorek splňovala snad jen Jawa 350, kdežto fungl nová "západní" motorka byla bez vyběhání výjimek technicky nezpůsobilá Absene druhého stojánku nad 130 kg pohotovostní hmotnosti patřilo mezi ty špeky...
Naposledy editováno 12.12.2018 13:02:07
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
na motorce,která jezdí kolem komína parkuje jen u hospody na asfaltu-no OK,ta stojan nepotřebuje,ale právě afrika,která si hraje na expediční motorku je to podle mně absolutní nutnost.
to je jako dnešní SUV auta,co mají jen přední náhon.
prostě stroje pro pozéry........
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: na motorce,která jezdí kolem komína parkuje jen u hospody na asfaltu-no OK,ta stojan nepotřebuje,ale právě afrika,která si hraje na expediční motorku je to podle mně absolutní nutnost.
to je jako dnešní SUV auta,co mají jen přední náhon.
prostě stroje pro pozéry........
Já teda jako nikde moc daleko nebyl, natož za hranicema evropy, kor letos, ale co takhle koukam na cestopisy a videa z cestopisů, tak na africe lidi docela jezdí na zajímavý místa a nebo dost divokej terén. Jak se pozná, že je motorka "expediční" a že si na ní jen hraje?
Hele třeba ta moje - mam jí skoro rok mam tak nějak dojem, že jsem si líp vybrat nemohl (na výběr jsem vymýšlel f800gs, xt660tenere, tigra 800xc a nebo crf250rally). Je asi považovaná za top teréní enduro. Ale stojánek jsem musel přendat na extra kus plechu, aby se jím náhodou nepoškodil blok motoru. Na vzducháč jsem si teď musel koupit další kus plechu, aby se k němu dalo dostat o trochu rychleji. Dojezd má mizerný/průměrný do 300km. Příprava pro montáž navigace né úpně nula,ale taky docela šílenej bazmek místo připravený univerzální hrazdy. Když jí chci nastartovat přes kabely, tak musím vyndat nářadí a povolit 2 šrouby místo sundání sedla na klíč. V létě nechutně topí. Když jsem jí sháněl, tak jsem viděl jednu dovezenou z Londýna a byla jako liška.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
karf píše: Já teda jako nikde moc daleko nebyl, natož za hranicema evropy, kor letos, ale co takhle koukam na cestopisy a videa z cestopisů, tak na africe lidi docela jezdí na zajímavý místa a nebo dost divokej terén. Jak se pozná, že je motorka "expediční" a že si na ní jen hraje?
Hele třeba ta moje - mam jí skoro rok mam tak nějak dojem, že jsem si líp vybrat nemohl (na výběr jsem vymýšlel f800gs, xt660tenere, tigra 800xc a nebo crf250rally). Je asi považovaná za top teréní enduro. Ale stojánek jsem musel přendat na extra kus plechu, aby se jím náhodou nepoškodil blok motoru. Na vzducháč jsem si teď musel koupit další kus plechu, aby se k němu dalo dostat o trochu rychleji. Dojezd má mizerný/průměrný do 300km. Příprava pro montáž navigace né úpně nula,ale taky docela šílenej bazmek místo připravený univerzální hrazdy. Když jí chci nastartovat přes kabely, tak musím vyndat nářadí a povolit 2 šrouby místo sundání sedla na klíč. V létě nechutně topí. Když jsem jí sháněl, tak jsem viděl jednu dovezenou z Londýna a byla jako liška.
jo,jenže tvoje motorka je vývojově o minimálně 10let starší....,tak proč se pořád opakují stejné problémy,to mi vysvětli....
3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz> Když tu motorku chceš, tak není co řešit. Vnitřně si omluvíš nějaký konstrukční nedostatek nebo jej samo-domo upravíš a jsi lapen. V tu chvíli PR oddělení dokázalo rozpočtářům, konstruktérům a testerům, že se fakt nemusí bát nedotahovat věci do konce, protože zákazník když něco chce, tak to prostě chce. Proto je nejdůležitější přesvědčit jej, že tu motorku prostě potřebuje.
Naposledy editováno 14.12.2018 08:54:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
vilemx píše: kafr> Při cestách to těch různých Kotárů člověk získá fůru zkušeností, postřehů, znalostí, strach z neznámého nahradí respektem, takže se vlastně dá říct, že to je expedicí či vědeckou výpravou do sebe samotného
Dolph-cz> Když tu motorku chceš, tak není co řešit. Vnitřně si omluvíš nějaký konstrukční nedostatek nebo jej samo-domo upravíš a jsi lapen. V tu chvíli PR oddělení dokázalo rozpočtářům, konstruktérům a testerům, že se fakt nemusí bát nedotahovat věci do konce, protože zákazník když něco chce, tak to prostě chce. Proto je nejdůležitější přesvědčit jej, že tu motorku prostě potřebuje.
ano,tohle přesně je výsledek vychcaných špekulantů-udržují zákazníka přesně na hranici co ještě zkousne a doplatí..... a mají to statisticky vypočtené(alespoň si to myslí),že se jim tahle strategie vyplatí více,než 100% spokojený zákazník.
karf píše: Hele a blbá otázka. Máte na motorce všechno 100% fabrický základ? Nebo tam máte něco dokoupený a nebo dokonce kutilsky upravený?
Proč blbá otázka? Jo, jsou tam nějaké dodělávky, ať už dokoupené nebo dobastlené. Ale moc toho není, nic zásadního. I to je jeden z důvodů, proč jsem do CRF zatím nešel. Čekala by mě na ní asi nějaká práce nad rámec padáků či alu bástrů - nejspíš komplet kapotáž od nádrže dopředu vč. světlometu, protože vím, co je za neštěstí takhle řešená kapotáž plná krytek a držáčků jen na zacvaknutí. Nebo bych to risknul s tím, že se nic nestane? Jenže to bych skončil u toho nalhávání si, co jsem psal o pár příspěvků výše.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
assassin píše: Jestli tomu dobre rozumim tak bez tech ramu by byly zniceny bocni poasty vic, ale ted jsou i tak na vymenu a k tomu jsou na vymenu i ty ramy :) jo to dava smysl
Je to reklama, kdyby řekl něco negativního, dostane chudák za uši .
https://www.motorkar...ca-twin-1388271.html
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |