Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Hrnku, čistě vypnout lambu jde velmi snadno, ale funguje to jak na které motorce, rozuměj některé mapy mají tak mizerně napsanou palivovou tabulku, že vysloveně spoléhají na doladění podle sondy. Ale mám teď k dispozici jednu pečlivě odladěnou, která by u tebe mohla fungovat.
Naposledy editováno 19.12.2018 14:35:20
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Jednotku sem se snazil precist, ale ta nalepka na ni je nejaka rozmocena. Zkusim to jeste prozkoumat pozorneji a neco tam vycist. Guzzidiag mam nastaveny na RC a i to neco ukazovalo
Na Guzze mam najeto jen par stovek km. Funguje. Ale jakmile jedu delsi dobu 50km/h kolem 3000ot/min, jednou za cca 1km jizdy uplne vynecha motor. Rekneme tak na pul sekundy. Diagnostika ukazala chybu cidla tlaku vzduchu, tak nevim, jestli to muze mit spojitost s timto problemem.
Pokud by bylo pro ty Mivvy lepsi mapu upravit, je moznost tuto upravu udelat u tebe? Mapy si asi zmaknu potom prehravat podle toho, jaky koncovky bych nasadil. Ale vytvorit/upravit puvodni na miru Mivvum asi nezmaknu a predpokladam, ze bez brzdy to ani nejde.
Naposledy editováno 19.12.2018 15:07:20
Tu jednotku mám IAW15RC.
Naposledy editováno 23.12.2018 16:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
geloš píše: dva_hrnce> A další co má štěstí ...
Hrnku, čistě vypnout lambu jde velmi snadno, ale funguje to jak na které motorce, rozuměj některé mapy mají tak mizerně napsanou palivovou tabulku, že vysloveně spoléhají na doladění podle sondy. Ale mám teď k dispozici jednu pečlivě odladěnou, která by u tebe mohla fungovat.
Prima, stejně Ti to dovezu (až bude jaro) kvůli té převodovce, tak pokud by se podařilo vrazit do otvoru po lambdě korkovej špunt, vůbec se nebudu zlobit
Mě prostě sere, že můžu funkční lambdu hodit do popelnice kvůli mizernýmu závitu..
Stačí že teď vyteču dvacet litrů za nový světla na plechofku, bo jsou paraboly po 14 letech vyhřátý a křehký jak vánoční ozdobičky..
Takže kvůli kousku posranýho plastu celé světlo, kvůli posranýmu závitu celou lambdu.. Posraná konzumní společnost
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Hele jestli tam bude fachat tohle, tak
I když to je stejně váha navíc, ten špunt bude levnější a víc racing
2 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Jezdím MG Californie III (stříkačka z 1991) 18 let, má najeto 185 000 tisíc (co jen já vím). Dovezená z Italie a také (kupodivu) měla najeto 30 tisíc.
Ventily, na začátku 2x seřizovány, ale od cca 80 tisíc jen kontrola 0,15/0,20. Od 60 tisíc hlučné - každý odborník mě upozorňuje, že mám seřídit ventily.
Ale oni jsou dobré vůle. Kolegové co jezdí déle na MG mě upozornili, že moje Guzzi chce dělat takový rámus, tak at si toho nevšímám. Tak jsem je poslechl.
Oleje v motoru. Výrobce předepsal 20-50 tak ho poslouchám. Olej měním každých 10 tisíc (jako BMW) - dolévám max 0,5 l.
Sice mě bylo doporučeno dávat 10-60 že to je lepší. Možná že mají kolegové pravdu, ale já to své MG neřekl, takže si nestěžuje
Tlaky válců. Odchován ČZ, Jawa, skutr.. při dovezení mě zajímali tlaky ve válcích. Byly 10 + 10 atm.
Nyní po 180 tis maji 11 +11 (stejný tlakoměr, stejné podmínky). Ale proti většině, vše brzdím motorem (krom výjímek). Proto kopce v Alpách klidně sjíždím na jedničku, která to udrží do 3 tisíc otáček. Když tak pomůže dvojka. Takže "za studena" stále leštím píst s válcem. Alespoň to je moje laické vysvětlení. A když se vypne zapalování a brzdí motorem na plný plyn, má to velice zajímavý zvuk. Vyzkoušejte, také se za Vámi budou otáčet (proč to nevím).
A poznámka. MG má duši. Příklad. Začal prolínat olej pod hlavou válce v cca 100 tis. Notně mě to umazalo kalhoty. Takže řešení ? Vynadal jsem MG, spreiem čističem na brzdy jsem válec umyl a MG sdělil, že se nic opravovat nebude. Pochopila, už je čistotná Olej neteče.
To jen pro odlehčení, zima je ještě tady, jaro daleko...
Všechny zdraví JVK
Když měla moje MG cca 120 tisíc, byl jsem varován, že spojka je už sjetá a je ji nutno vyměnit, I poslechl jsem. Rozdělal motor a převodovku (motor na ponk)
udělal si kafe a demontoval spojku. Mám jeden kotouč spojky. Podle výrobce má mýt tlouštku 8 mm a při 6 mm se má vyměnit. Moje šupléra naměřila 7 mm,
takže zbytečná práce. Škoda že to nejde změřit bez demontáže. Skládání ? Vzpoměl jsem na naše dědy. Spojka šrouby jen lehce přichycena, aby se dala menší silou posunovat. Nasazeno na motor (dřevěná palička pomohla) a spojka se vystředila. Poté teprve definitivně utaženo a složeno. Takže vystředit bez přípravku lze.
Moje spojka tedy po 120 tisicích se opotřebola na 50 %. Faktem je, že zbytečně "nespojkuji". Volnoběžné otáčky mají dost síly, aby zvládly většinu situací při rozjezdech.
Takže - zima je dlouhá, jaro přijde A příště zase o něčem jiném. Zdraví JVK
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
V "airboxu" (snad jsem to napsal dobře), prostě krabice se vzduchovým fitrem , je na spodní části otvor, kudy odteče benzin když mašinu přeplavíme ( a také kondenzát a pod). V této krabici je podtlak. Malý ale je. Hadičku od převodovky jsem ukončil na tomto otvoru (je tam továrnou připravený vývod). Takže podtlak udržuje v převodovce olej a problém je vyřešen, do výměny gufera. Nějak se mě zatím nechce motor rozdělávat, protože už gufero neteče. Tož tak. Zdraví JVK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Je normální, že to praská i u těchto novějších ročníků?
Jde pružina sehnat někde u nás nebo musím objednat z ebay nebo tak někde?
To vozíte pořád jednu rezervní nebo jak se k tomu postavit?
Ještě doplnění. Podle toho, kolik tam bylo silikonu a jak je ožvýkaná hlavička toho šroubu uprostřed soudím, že už do toho někdo lezl. Což mě trošku znepokojuje a nabádá k tomu, že se to děje i na těchto novějších ročnících opakovaně.
Naposledy editováno 16.04.2019 20:31:47
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Ale vím, že existují dva průměry toho čepu, na kterým je pružina nasazená. Starší páky mají čep s průměrem 16mm a mladší potom s průměrem 15mm. Průměr se zmenšoval asi proto, aby měla pružina prostor k dotáhnutí oka při napružení. Na tom větším průměru se nemá pružina kam dotáhnout a tak nepruží v oku ale pruží ty volný konce, který potom praskají. Tak sem to pochopil, podle toho, co sem o tom načetl.
Jenže ani 15mm čep očivídně není řešení Pružinu objednám, vyměním a druhou budu vozit pod sedlem.
Je tu ještě někdo další s Ballabiem nebo novějším ročníkem V11ctky (od 2003-2004 cca) komu pružina praskla?
e: Tak sem vyčetl, že to praská i na těch novějších. Objednal jsem v DMotu dvě a budu vozit náhradní.
Naposledy editováno 17.04.2019 09:32:08
Pospík podobně a neměnil ani jednou.A jezdí taky zhruba stejně,.Pročetl jsem hodně, zkoušel různě nastavovat, a stejně nic nevymysle.
Naštěstí, mi praskla jednou skoro před domem , potom někde cca 130 km domů. a nějak se mi tam podařila dostat 4 ka. takže dobrý.
Taky ji vozím náhradní, ale to potřebuješ i imbus a nejlépe i malé kleštičky na segerovky, protože bez těch to ani úplně jednoduše nerozděláš.
Prasklo mi to kousek od baráku a zůstala mi tam jednička. Takže dobrý. Nejlepší je, že vyjížďku před tím sem natočil 350km po Javorníkách a Slovensku. Stát se mi to někde na Kohútce, tak nevím nevím. Štěstí jak něco.
V polních podmínkách bych to totiž v tom stavu, v jakým to bylo, nerozdělal. Šrouby dorvaný na krev a ke spodním se s normálním inbusem, co je v orig. nářadí, člověk nedostane, protože tam zavazí trubka rámu. Tam byl třeba inbus s kuličkou. Pak na ten ožvýkané šroubek s drážkou, co drží plech nad kolama, to chtělo velké kvalitní šroubovák a potom ty segrovky...
No, dám pod sedlo náhradní pružinu, dovybavím nářadí a vyměním šrouby tak, abych se s tím popral i mimo civilizaci.
Po rozdělání jsem si všimnul, že při přeřazování drhl výstupek na páce o kolík (obojí v kroužku na obrázku). Kolík je na excentru a jde s ním otáčet. Pootočil jsem ho teda trochu dál, aby výstupek kolík těsně minul a teď to řadí jako po másle.
Podle mě tam je ten kolík proto, že v tom místě, kde se míjí s výstupkem na páce, je páka v největším tahu. Nebo nejnáchylnější na přeskočení nebo jak bych to řekl. A kolík má zamezit právě tomu, aby páka i přesto, že ji na kolo přitlačuje pružina, přeskočila.
Tak jsem snad zabil zase na několik tisíc km dvě mouchy.
Naposledy editováno 26.04.2019 10:45:13
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Prosím o radu.
Kamarát má MotoGuzzi V11 Balabio r.v. 2005.
Po havárce shání náhradu za palivové čerpadlo. Originál stojí nekřesťanský peníze. Nevíte někdo o nějaké druhovýrobě..náhradě co by pasovala do nádrže na týhle motorce?
Předem děkuji.
Tomik
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |