kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše:
jestli to bude vypadat takhle nebo podobně, začínám šetřit [/quote]
Blesk, to jsem sem dával už tak před půl rokem, ale opakování matka moudrosti a pokud to takhle vypadat nebude, myslim že neni nic těžkýho vzít Pani, sundat kapoty a dát rovný řídítka a masku se současnýho SF resp těžkýho ne, jen drahýho, ale tak když by někdo uvažoval nad SF V4, asi je mu to trochu u prdele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
petrolicious - TT classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.01.2019 21:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.01.2019 06:18:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Blesk, to jsem sem dával už tak před půl rokem, ale opakování matka moudrosti a pokud to takhle vypadat nebude, myslim že neni nic těžkýho vzít Pani, sundat kapoty a dát rovný řídítka a masku se současnýho SF resp těžkýho ne, jen drahýho, ale tak když by někdo uvažoval nad SF V4, asi je mu to trochu u prdele
Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
JollyJoker píše: Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
tak to je jasny. Von SF byl tak trochu proti proudu uz ve svy dobe, kdy uz byl zvyk delat motorky vic userfriendly. Ale porad to nebyl tak radikalni krok, jako kdyby to vzniklo dneska. To je utopie. Bude to neco jako prave tuono V4 bych tipoval. ¨Davalo by to smysl. A vono kdo dneska udela bajk pro par srdcaru. to neni moc chytrej firemni tah...
Dřív když ses odhodlal koupit něco jako 916, SF, nebo Tuono … kupoval jsi to s tím, že je to "nekompromisní"a budeš se to muset naučit... dnes je základní lákadlo škála těch cinkrdlátek a elektonickejch asistentů... a nepíšu to nijak zapškle ale ta změna marketingu a trhu je zjevná zejména na vývoji Ducati za posledních 10let
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Hele a když je SF 1098 tak supr skvělá motorka s duší a surová a jánevímco, proč ji ti nikdo nemá ? Nebo třeba jen 1 člověk ?
twl, nojo...a nejlepší muzika je ta, kterou poslouchá nejvíc lidí, že jo ? Třeba to byla Britney, nebo ten chuj s růžovejma ádama na 848 ne? ...nevíc a nejlepší motorka je vždy ta co nejvíc frčí... takže Honda
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Taky moc nerozumím tomu, co vás přitahuje na nefunkční technice, ať už tomu říkáte jakkoliv.
Jen at tomu rozumim. Kroutak a vykony to ma plus minus stejny. Nefunkcnosti tedy nazyvas svoji neschopnost krotit zapesti, berzdit na hrane a umet pridavat z vinglu bez elektroniky?...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jen at tomu rozumim. Kroutak a vykony to ma plus minus stejny. Nefunkcnosti tedy nazyvas svoji neschopnost krotit zapesti, berzdit na hrane a umet pridavat z vinglu bez elektroniky?...
to je celej on
pokud u jedne motorky piseste ze zataci, jede kam ma, zrychluje
a druha pocukava, kmita riditkama, taha kola smykem a pilot kterej na te prvni normalne jezdi se na tehle druhe musi "naucit" ....
tak je evidentne mezi tema motorkama rozdil, kterej Petr s nadsazkou pojmenoval.
Naposledy editováno 25.01.2019 11:13:36
assassin píše: to je celej on
pokud u jedne motorky piseste ze zataci, jede kam ma, zrychluje
a druha pocukava, kmita riditkama, taha kola smykem a pilot kterej na te prvni normalne jezdi se na tehle druhe musi "naucit" ....
tak je evidentne mezi tema motorkama rozdil, kterej Petr s nadsazkou pojmenoval.
No, někdo tomu říká nefungující technika a někdo charakter
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jen at tomu rozumim. Kroutak a vykony to ma plus minus stejny. Nefunkcnosti tedy nazyvas svoji neschopnost krotit zapesti, berzdit na hrane a umet pridavat z vinglu bez elektroniky?...
Tak vy (nemyslím konkrétně tebe) tu "brečíte", že se na tom nedá normálně jezdit, že tomu před každou zatáčkou poskakuje zadní kolo, že se na tom musí opatrně, aby tě to hned v druhém vinglu nezahodilo. Pokud to tak opravdu je, tak je to pro mě nefunkční technika a nechápu, jak si to na tom můžete užívat.
PetrS píše: Tak vy (nemyslím konkrétně tebe) tu "brečíte", že se na tom nedá normálně jezdit, že tomu před každou zatáčkou poskakuje zadní kolo, že se na tom musí opatrně, aby tě to hned v druhém vinglu nezahodilo. Pokud to tak opravdu je, tak je to pro mě nefunkční technika a nechápu, jak si to na tom můžete užívat.
já jsem nikoho ohledně těhle věcí brečet neviděl... myslím, že na tom jezdíme protože nás to baví... a možná šimrá po egu, že ty " bestie" umíme krotit