potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky
Kohlstein píše: assassin> Tak ceny jsou jasné, s číslama souhlasím. Ještě mi řekni, sonda je vyhřívaná jak? A pak ji máš zašroubovanou do té odsavačky, kde proudí plyny skrz osovou díru kolem sondy a ven druhou dírou kolmo k ose, kde se odsají ejektorovým účinkem?
sonda ma vlastni vyhrivani - ridi ho ten kontroler. odsavacka funguje presne jak rikas.
Hitak: 2t jde merit taky, ale sonda jak rikas moc nema rada ten olej - zivotnost je tuudiz uplne nekde jinde. resi se to i jinou konstrukci te odsavacky a bude jina i metodika mereni - to by ti asi spis rekl Kohlstein. Ja jsem 2t podle toho nikdy neladil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
mischa638 píše: petr.machy> Dle mě je to postupnou změnou komprese na jednotlivých válcích. Když seřizuješ klapky ať to děláš jakýmkoli testrem tak to seřizuješ na základě podtlaku v sání. A ten je dán tlakem ve válci. Jak se ti opotřebením mění v každém válci tlak, tím se mění i podtlak v sání.
Tak to snad ne ...
Karburátor se skládá z několika samostatných systémů, které mají společný začátek někde v nádrži a společný konec v difuzoru. Samotný karburátor se mechanicky opotřebovává například na škrticí klapce, na šoupátku, nebo i na jehle. Zanesení jednoho systému různými úsadami nebo nečistotami se může kompenzovat jinde, to ale bude fungovat jen v některých režimech.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Mě napadlo jen zaklepání ventilu do sedla, kdoví jak dlouho se ventilové vůle nekontrolovaly...
Z 16-ti ventilů jsou v toleranci DVA...!!!
kuzmič píše: Tak teď mi ještě vysvětlete, jak dojde ke zmenšení ventilových vůlí..?
Mě napadlo jen zaklepání ventilu do sedla, kdoví jak dlouho se ventilové vůle nekontrolovaly...
Z 16-ti ventilů jsou v toleranci DVA...!!!
jo to je nejbeznejsi jev, ze se ventily zaklepavaji.
Ja jsem ji mel provozovanou na karburatory z 600, namisto aby tam byly origo 750. Proc to dotycny prede mnou udelal to nevim. Ale rikam si, jestli tim padem chudsi smes a nazledne vyssi teplota horeni mi nezpusobila ono zaklepani ventilu. Pry tento jev nastava napriklad u aut pri provozu na LPG, nebo pri pouzivani paliva E85 bez pridane ridici jednotky na prodlouzeni casu vstriku paliva.
Jak to presne bylo, to uz se asi nedozvim. Videl jsem hlavy tohoto modelu i s 60 000 km a ventily v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Kohlstein píše: Tak to snad ne ...
Karburátor se skládá z několika samostatných systémů, které mají společný začátek někde v nádrži a společný konec v difuzoru. Samotný karburátor se mechanicky opotřebovává například na škrticí klapce, na šoupátku, nebo i na jehle. Zanesení jednoho systému různými úsadami nebo nečistotami se může kompenzovat jinde, to ale bude fungovat jen v některých režimech.
Samozřejmě že je to dané i opotřebením např. škrtící klapky jak píšeš, ale i komprese má na to taky vliv. Zkus třeba u motorky s podtlakovým čerpadlem vytáhnout svíčky. Odpoj čerpadlo od karburátorů a startuj, jestli z něho poteče benzín?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Cituji:
Fabulovat. Pokud fabuluji, tak si vymýšlím děj, příběh, fantazijní událost , které jsou spojené s přesvědčením, že se skutečně staly.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki zx6r Kawasaki ZX-6R Ninja | kut | 4 | 1.10.2024 v 18:59 Pixik09 |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 13 | 28.9.2024 v 12:21 Kohlstein |
ZX-6R 1999 žere olej Kawasaki ZX-6R Ninja | Farabrim | 4 | 25.9.2024 v 16:27 nevo7 |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |