kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: to bylo rejpnuti do me, to jsem tvrdil ja, libor a spol mi oponovali, ze poznaj.
a rekl bych ze i tam je trochu nepochopeni... i kdybych zaznamenal zmenu 2-3kliknuti, jak poznam, ze se to zmenilo k lepsimu?
tohle ma totiz strasne velkej psychologickej efekt, klidne nekomu na trati pritvrdim podvozek o par kliknuti a on se vrati, ze super, ted ze je to lip kontrolovatelny takhle tvrdsi... jen ja mu rekl, ze mu to pritahuju a povolil jsem to... atd....
OK, tak tu první část jsem pomotal. S tou druhou, jednak je dle mého třeba si uvědomit, co ta která změna vlastně může znamenat, jak se to může (a má) projevit, tj. vědět co dělá damping, co rebound a ještě rozdíl low a high speed a taky propojení mezi nimi. Když tohle pochopíš, alespoň základně, tak tyhle situace co popisuješ jsou jen úsmměvné a důkazem, že ten dotyčný to nechápe - ono přitvrdit to vlastně vůbec není, že (teda pokud nemluvíme o předpětí). No a druhak, nejsme tady profi závodníci, kteří to umí "dokázat" ve finálne nějakým časem a rychlostí. Mě třeba plně dostačuje ten pocit, že: se to nevlní, nebo neodskakuje, nebo nepotápí, že mi to v zatáčce nemění stopu díky malé vlnce, že mě to nekope atd atd, těch situací je mnoho. Na tom poznám změnu k lepšímu či horšímu a zároveň si vždycky zkouším uvědovomat co přesně mi vlastně vadí a co bych měl zkusit změnit - protože měnit 2 věci najendou je kokotina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: nepoznáš...to už se tady taky probíralo … je to jen placebo a tvá víra...
(v reakci na )
DrDNA01 píše: Poznam jen totalne vycvachtanej tlumic od zrepasovanyho..:))
t_freedom píše: … ale myslím si, že jsem poměrně jasně poznal zrepasovanej podvozek... na čež se tu zase sneslo plno relativizace, placeba atd.,..
... ale neříkám nic, čekám balíček
Naposledy editováno 25.01.2019 13:00:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... ale neříkám nic, čekám balíček
fizzer: presedni si, to prvni byla ironie, rypnuti do me...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: fizzer: presedni si, to prvni byla ironie, rypnuti do me...
Aha, ta ironie z toho nebyla poznat. No dobře, tak protentokrát
Pište pomalu a nahlas, nestíhám to mít tak rychle u prdele, nutěji mě pracovat
Naposledy editováno 25.01.2019 13:05:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Aha, ta ironie z toho nebyla poznat. No dobře, tak protentokrát
Pište pomalu a nahlas, nestíhám to mít tak rychle u prdele, musím pracovat
twl, navrhni interpunkci na zvýrazňování "meziřádkovýchvýznamů"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: fizzer: presedni si, to prvni byla ironie, rypnuti do me...
nejen do tebe... tenkrát tě bránil ještě Žmulda… jenže ten každej podvozek stejně hned rozsedne...takže tam to neberu relevantně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Ten pocit, jakej jseš krutostřelec, když se to pod tebou kroutí, smykuje zadek do zatáčky a máš furt heft nadoraz To ti dokonalej bajk nedá, protože je až moc dokonalej a má limity mnohem dál než rozpočtovka. Ve zkratce víc zábavy v menší rychlosti a za míň peněz (teda, většinou )
no, ale fpodstate je to tak:) Muj sen je taky K5 bez niceho:). Ja to teda vic beru v potaz kvuli tomu druhymu bodu - ze je tam min veci, co se muzou posrat. Ale samozrejme me bavi i ta prvni cast - vic zabavy, v mensi rychlosti a pocit ovladnuti bajku. Ale je to relativni, nekoho by timhle pohledem mohla prave uspokojovat treba ta jawa. Me by prave bavila ta litrova k5:) Ikdyz si furt myslim, ze stejne nejvetsi prdel byla na simsonu a nejvetsi adrenalin, dyz si rozpindourenej v plavkach pred krizovatkou zjistil, ze to moc nebrzdi:D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.01.2019 13:27:22
assassin píše: btw jeste k tem driftum zadnim kolem na drsnym dvouvalci... zatim u vsech u kterejch jsem tyhle historky slysel a pak za nima jel, tak to bylo obvykle asi 0,5m sklouznuti + krec. Asi jedinej ducatista co tahal regulerne kolo za sebou byl PetrS a ten vyjizdku zahajil tim, ze rekl pojedem volnou, nemuzu takhle drahou motorku rozbit
jojo, lidi se dost casto prsej tim, jak malujou na vyjezdech cary s pocitem ze driftovali, pritom staci mit jenom lepivy gumy a v lete malujes jak prd, ani to nemusis moc hnat:)
...ale dycky je podstatny se s takovejma lidma svyzt. diiskuze o tom, jak kdo jezdi svizne sou zbytecny. Kazdej to vnima jinak.
Naposledy editováno 25.01.2019 13:39:49
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na druhou stranu už jsem na SD sám bokem jel, ale drift tomu neříkám, bylo to něco jak píše assasin, jen kousíček a pak rychle zaklapnout, páč to neumím a hlavně to nebylo úmyslem
Naposledy editováno 25.01.2019 13:47:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Retezovku mam +0/+4 a jeste by to neco sneslo.. -1vpredu uz mi ale dost “brousí” kyvku :(
Naposledy editováno 25.01.2019 14:38:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja myslel drift v najezdu, na výjezdu je to powerslide, jen abysme nedělali bordel v termitech
Retezovku mam +0/+4 a jeste by to neco sneslo.. -1vpredu uz mi ale dost “brousí” kyvku :(
Tak ještě +10 vzadu, on se ten řetěz trochu zvedne
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale takové né uplně "use friendly" Tuono I mně strašně moc bavilo po 4-řadovém japoncovi. Najednou mně při jízdě zajímalo něco jiného,než být někde rychle,nebo nejrychleji. Bral jsem to jako disciplínu,naučit se s tím pěkně plynule jezdit. A když jsem si myslel,že jsem se to naučil,tak přijel na Tuono kupec a posunul všechny moje limity úplně někam do nekonečna(čti doprdele),až mi bylo té motorky líto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: A když jsem si myslel,že jsem se to naučil,tak přijel na Tuono kupec a posunul všechny moje limity úplně někam do nekonečna(čti doprdele),až mi bylo té motorky líto
To rozveď.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> jezdil s ním jak s japonským 4válem...
no jo, tak to je jasny, byl zvyklej, ze motor neco vydrzi
assassin píše: Ja myslel drift v najezdu, na výjezdu je to powerslide, jen abysme nedělali bordel v termitech
Jj, akorát jsem to chtěl napsat, že to evidentně bylo myšleno jinak. Musim ale říct, že to tancování zadního kola byl super pocit. Samozřejmě až na podruhý, poprvý jsem si málem káknul, jak píšeš
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.tipmoto....tfighter-1098-s.html