kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
www.motosvet.cz/testy/621-nembo-32-motorka-s-motorem-vzhuru-nohama.html
E: už se ani neumim trefit do správnýho smajlíka
Naposledy editováno 30.01.2019 21:42:16
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ja jsem ten jejich text pochopil tak, ze klika je moc dlouha a kdybys ji dal dolu, tak budes skrtat kartery v zatackach. Kdyz das sirsi cast motoru nahoru, tak muzes cely motor popustit niz.
S další takovouhle "převratnou" novinkou si vždycky vzpomenu na motogp, proč se to teda nepoužívá tam, když je to taková revoluce? Asi tam zaměstnávaj samý blbce jako onehdá když tu byl článek o přední vidlici, která dokáže v každý zatáčce ukrojit sekundu. A ty blbci v motoGP jezděj pořád klasiku
Kubák píše: assassin> Jestli jsou to ti z Milovic,tak ty neznam a galerii maj asi na fcb,takze nevidim
Jestli je to normalni rotacka,tak si radsi hraj chvilku nekde bokem,at si na devitkach nespalis lak
Do tech bych se i pustil,za sobotu je to komplet a vysledek by moh bejt paradni,pokud na to nikdo nesahal,tak po tech letech...
nee to ne, je rotacni ale to je tak na naky detaily (ja to mam na rc modely apod) na duc bych tim nesahnul
Naposledy editováno 30.01.2019 23:48:47
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kokonhead: jj 630 eddy seel replica, mokrej sen vsech fanousku SM... zupin to v te dobe vrtal snad na 700
ja az budu menit tak za tohle:
jak pisou kluci vedel ve vlakne , made in italy, radost nebo slzy, nic mezi tim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Todle vypadá jako dobrý porno... Jen ty čísla vypadaj moc dobře na to aby to byla pravda se mi zdá... Co myslíte
www.motosvet.cz/testy/621-nembo-32-motorka-s-motorem-vzhuru-nohama.html
no ta váha, to bych chtěl otěžkat ... fakt.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Co říkáte na tohle?
Na to nemáš motor...
Honzatuu píše: Co říkáte na tohle?
Leggero je pekny.. to by sis objednal od neho? Jestli sis dotahnul Monstra, zkusim nahodit fotku z insta, udelal peknej predek..
Ted mi docvaklo, zes psal, ze mas 750 SS.. tak nic..
Naposledy editováno 31.01.2019 06:19:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Na to nemáš motor...
I se 750 to jde postavit.
FiZzeR píše: Todle vypadá jako dobrý porno... Jen ty čísla vypadaj moc dobře na to aby to byla pravda se mi zdá... Co myslíte
www.motosvet.cz/testy/621-nembo-32-motorka-s-motorem-vzhuru-nohama.html
Aneb jak se za každou cenu odlišit Ta nádrž je široká jak prase, já nevím, ty výhody tam úplně nevidím, kdyby dali motor normálně, mají hmotnost stejnou ... ale to by bylo moc konvenční.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: S další takovouhle "převratnou" novinkou si vždycky vzpomenu na motogp, proč se to teda nepoužívá tam, když je to taková revoluce? Asi tam zaměstnávaj samý blbce jako onehdá když tu byl článek o přední vidlici, která dokáže v každý zatáčce ukrojit sekundu. A ty blbci v motoGP jezděj pořád klasiku
MotoGP jsou taky trochu svázaný regulema woe.Objem,podvozek,min hmotnost,řídící jednotka atdatd. Dřív se ve svěťáku občas nějaký finty našly,dneska už na to nemaj pomalu ani velký továrny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: MotoGP jsou taky trochu svázaný regulema woe.Objem,podvozek,min hmotnost,řídící jednotka atdatd. Dřív se ve svěťáku občas nějaký finty našly,dneska už na to nemaj pomalu ani velký továrny
myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Naposledy editováno 31.01.2019 09:32:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Evidentně má tenhle motor výhodu jen při takhle velkym objemu a těžko by z něj vykřesali srovnatelnej výkon,kdyby to byl taky litr.
Přední kyvka ala Bimota Tesi se chová při jízdě skvěle,ale když s tim flákneš do kačera,tak se asi hůř nastavuje potom.A že se válej furt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Evidentně má tenhle motor výhodu jen při takhle velkym objemu a těžko by z něj vykřesali srovnatelnej výkon,kdyby to byl taky litr.
Přední kyvka ala Bimota Tesi se chová při jízdě skvěle,ale když s tim flákneš do kačera,tak se asi hůř nastavuje potom.A že se válej furt
nevim no, přijde mi trochu divný, že s revolučním řešením přijde vždycky nějakej malej a do tý doby neznámej výrobce, aby na sebe nějak upozornil. a do toho plno keců o tom, jak to má hrozně moc výhod oproti konfekci. a velcí výrobci, kteří do vývoje posílaj tisíckrát tolik, na to nepřijdou fakt mi uniká výhoda motoru, kterej má těžiště posunutý nahoru a i válce pálej směrem vzhůru...