kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: tomasd.> Přesně o to by mi šlo - jen trochu posunout dozadu. Že bych škrtal v žádném případě u mě nehrozí, jen jsem z 848ky zvyklý na nohy trošičku více dozadu a je mi to příjemnější. Chtěl jsem jen předběžné info, kdyby ještě byla zima dlouhá a já měl roupy .
Tak to te roupy prejdou.. rozdil v nejnizsi poloze a origo je u me tak 6 cm. Az nekde na ebay narazis na ty z f3 za 100e, tak to vezmi. Zbavis se zadni stupacek a budes trochu vejs..
Fizzere, a uz to vyfotis? Krabice pekna, ale..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2019 14:07:26
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše:
a to vyjimecne ani nerejpu, znam nekolik pripadu kdy vyskocil cep z radialni packy brembo - protoze ten jistici plisek tam moc nedrzi. od te doby to vsichni okruhari sychruji drc paskou...
pripady s praskajicimi plastovymi pistky + jejich svolavacka jsou taky zhruba na urovni ciny za 15dolaru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Homologovaný mám chrastítko, na tomhle se mi líbí ten minimalistickej design, a hlavně má odhadem tak kilo a půl i s mezisvodem.
Když to bude moc velký peklo, tak ho zkusím poslat dál a koupím to cos mi vyfouk nebo QD. Což jsem měl hlavně udělat rovnou (ale to jsem ještě nevěděl, jak moc bohatý budou prémie ).
Naposledy editováno 06.02.2019 15:40:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Teď jsi chytrej, ale když jsem ho tu řešil, tak jsi na něj nejvíc prskal
Homologovaný mám chrastítko, na tomhle se mi líbí ten minimalistickej design, a hlavně má odhadem tak kilo a půl i s mezisvodem.
Když to bude moc velký peklo, tak ho zkusím poslat dál a koupím to cos mi vyfouk nebo QD. Což jsem měl hlavně udělat rovnou (ale to jsem ještě nevěděl, jak moc bohatý budou prémie ).
Tak jestli ti nevadi nehomo, tak to beru zpet..
Ten muj neni zadny zazrak, to fakt radsi QD.. Ale panacek je ve vate.. Tak to vidim na nejakej komplet titan!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Homo nehomo je mi vcelku fuk, na technickou budu mít originál, spíš jsem jen nechtěl aby to bylo úplně asociální (jo, budu do toho muset vyrobit/sehnat killer), a na druhou stranu za nehomo se mi takovej ranec fakt dát nechtělo, když je s vzrůstajícím dopravně buzeračním fašismem jen otázka času než to budu moct leda tak hodit do kanálu.
U toho tvýho se mi líbí ty koncovky, ale váhově nic moc a výkonově prej taky žádná hitparáda. U QD mi vadí ta konzerva a to divný rozšíření před koncovkama, u termignoni celkově ten tvar, hodně se mi líbíl od HP ten evo extreme, ale nakonec jsem vybral to co jsem vybral. Prostě když už mám za něco vysypat zlaťáky, tak ať to něco technicky přinese Tady váha hodně dolů a slibujou +8 HP, narozdíl u toho conic, kde to taky výkon spíš ukradne... (a je závislej na stupačkách, další dvě kila k dobru )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...uro-750-1359157.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Byl ve hře taky, ale shodli jsme se, že ten cenovej rozdíl radši proženu nádrží Navíc už ho tu kdosi má, no to by mi mohlo, mít nějakou tuctovku
Homo nehomo je mi vcelku fuk, na technickou budu mít originál, spíš jsem jen nechtěl aby to bylo úplně asociální (jo, budu do toho muset vyrobit/sehnat killer), a na druhou stranu za nehomo se mi takovej ranec fakt dát nechtělo, když je s vzrůstajícím dopravně buzeračním fašismem jen otázka času než to budu moct leda tak hodit do kanálu.
U toho tvýho se mi líbí ty koncovky, ale váhově nic moc a výkonově prej taky žádná hitparáda. U QD mi vadí ta konzerva a to divný rozšíření před koncovkama, u termignoni celkově ten tvar, hodně se mi líbíl od HP ten evo extreme, ale nakonec jsem vybral to co jsem vybral. Prostě když už mám za něco vysypat zlaťáky, tak ať to něco technicky přinese Tady váha hodně dolů a slibujou +8 HP, narozdíl u toho conic, kde to taky výkon spíš ukradne... (a je závislej na stupačkách, další dvě kila k dobru )
evoextreme by se mi libil na Stradale, uz na to cumim dost dlouho. Na Brutale se nekdy snad dokopu ke customu od RP. Chci tri trubky, ale na konci zuzeny.. Tento rok to jeste resit nebudu..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A když už bych si koupil nějakýho motarda tak bych se aspoň vyblbnul....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: assassin> housku taky ne tak co? XT jsou prej vydechliny?
husky az od te doby co je to pod KTM... na ty predchozi generace je problem s dilama... jako pokud to budes mit rok tak asi ok, ale stejne se to pak blbe prodava...
oni ty jednovalce jedou vsechny mizerne, to si moc nevyberes. jestli to chce na vyblbnuti tak asi ktm, ale jak uz jsem tu psal mockrat, SM v provozu me nebavi, jedine na trat a tim padem muzes mit bez tp...