Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
pokial viem, tak RSV/Tuono mali asi tri verzia zadneho plastu-prdele.... Tak ma napada, je mozne ich vzajomne prehodit? Napr. z tuona hodit na RSV ten zadny plast cely. Mille tusim okolo 2000-2002 mala tu prdel vcelku velku a macatu, to mi moc neveze.....
Take sem zistil, nevim co je na tem pravdy, ale ze tuono Gen1 non Factory ma asi do 120 koni, aspon co som cital. Prve Mille mali pokaial si pamatam 128. Cize cisto teoreticky, prerobena Mille na Téčko by mala byt lepsia. Otazka je, ci je to naozaj tak a co prevodovka, aka je, ci tam su rozdiely v prevodoch ci nie.
Vedel by niekto z vas fundovanych to potvrdit ci doplnit?
vdaka vopred
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Uplne naj by bylo asi naj videt ofiko tabulku z aprilie. Nevite asi o nejakej nekdo co?
podle me udaje do tpbbyly zapisovany rucne, a tak se na to nejde spolehnout. Nvim zda nejaky orvot i limitky typu sp99 nebo jak se to jmenovalo meli krom vybavy i vykon navic. Ale erka a factorky zda se meli jen vybavu ale vykon stejmej. Narozdil od R modelubu ducati kzery meli 996/998/999R 150k ale vymenu oleje predepsanou po 1500 km..
kazdej ti rekne ze prnlvni modely byly slabsi 87kw a 01-03 92kw cili 125k ale obcas se nekde objevibi tech.datech 128k ...nevim odkud...vsechny tabulky jsou psany rucne... takze nelze moc verit.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne si fakt pamatam, ze u mojej bylo pisane 128k. A zda sa mi, ze o R-ku alebo factorke sem nekde cital dokonca 135, ale co je na tem pravdy nevim....
Take sem mal pred par rokama moznost na par kol otestovat malu panigale na okruhu. Pocul sem mechanika rikat takovu vcelku zajimavu vec. Iny chalan, co si tam dosel zajezdit sa ho pytal ci to ma quickshift, on ze ano, ale ze radsi nech ho nepouziva, kvuli prevodovke! Ta hlaska ma teda vcelku dostala. Kdo vi, mozna to byl problem konkretnych kusu...
Za to na RSV4RR, na kterej sem chvilu pred par dokama jezdil, fungoval aj v premavke uplne perfektne!
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
https://www.motorkar...o-1000r-1362899.html
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Inak byl tam aj jeden na tunaka. Prave sem ho chcel kupit a uz odtat zmyzel
Edit: nemate nekdo doma nepotrebny kryt zadneho sedadla na tunaka gen1?
Naposledy editováno 06.02.2019 20:58:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
https://www.motorkar...t-sedla-1362544.html
Len si treba dat pozor ci to bude sedet na ten tvuj. Mille gen1 mali tusim tri zadky za tych par roku
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
btw. tento tunak je k nakousnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |