kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chápu že starý Edny už můžou jít do ceny, v hezkým stavu... Ale tohle je u motorky s 15 rokama a vyrobenejma tisícema kusů trochu zvláštní snaha prodejce.
Krom toho, ty budíky z monstera? SS mělo vždy krásnej 'závodní' dashboard... Tohle mě fakt nebere. Asi je to moc 'mladý'
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Krom toho, nejsi to ty na druhé fotce?
www.motorkari.cz/motorka/
Naposledy editováno 13.02.2019 08:51:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: honzabiker> když mě to zase přijde na 'tuctovou' Ducati z r. 2003 a ještě k tomu NESTOČENOU , poměrně balík.
Chápu že starý Edny už můžou jít do ceny, v hezkým stavu... Ale tohle je u motorky s 15 rokama a vyrobenejma tisícema kusů trochu zvláštní snaha prodejce.
Krom toho, ty budíky z monstera? SS mělo vždy krásnej 'závodní' dashboard... Tohle mě fakt nebere. Asi je to moc 'mladý'
Myslim, ze zavodni budiky ala 916 meli 750ssie a 900ssie, ale 800 ssie a 1000DS ssie mela v origo ten monstri budik. Clovek si musi vybrat bud peknou kyvku, nebo zavodni budik. Jinak teda kazdej jsme jinej, ale me celokapota ssie prijde jako jedna z nejhezcich motorek. Jediny, co neni uplne OK je zapracovani predniho svetla do kapoty. To maji jiny stroje udelany lip.
A pro kokonheada: Nejdriv se nas tom projed, nez z toho budes nadsenej. Ta nadrz dost tlaci do pupku a je to fakt nepohodlny.
Edit: Suty byl rychlejsi..
Naposledy editováno 13.02.2019 08:55:38
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: t_freedom> SS s motorem 1000 DS už měly tyto "digitální" budíky. I malá 800 SS je už měla.
Krom toho, nejsi to ty na druhé fotce?
www.motorkari.cz/motorka/
lachtani na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pupek, tak jako tak musim shodit...
Ale nejdriv musi jit z domu moje prisera...:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šuty píše: t_freedom> SS s motorem 1000 DS už měly tyto "digitální" budíky. I malá 800 SS je už měla.
Krom toho, nejsi to ty na druhé fotce?
www.motorkari.cz/motorka/
Vsak to Freedom napsal dobre..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...-z-milana-14802.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...byly to doby objevování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...ale já jsem nikdy nechtěl tvrdit nic o mým vytříbeným stylu jízdy na okruhu... někdy v r.2013 tam s námi Attim začal jezdit a za 2roky mě pražil jak dítě, na Kryplu… mě to baví, ale už s mejma kiksama bych pro lepší časy riskoval "rozmontování" S4RSa...a to by mě sralo... 7kol odjedeš vpohodě a pak ti nezacvakne kvalt, nebo se ti rozeskáče kolo a jsi dlouhej… čím víc tlačíš na pilu tím míň času pak je ty věci ustát ...a s mou frekvencí ježdění na okruhu ty chyby dělám neustále... ...ale lachtana už nejezdím
Naposledy editováno 13.02.2019 10:54:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: honzabiker> když mě to zase přijde na 'tuctovou' Ducati z r. 2003 a ještě k tomu NESTOČENOU , poměrně balík.
Chápu že starý Edny už můžou jít do ceny, v hezkým stavu... Ale tohle je u motorky s 15 rokama a vyrobenejma tisícema kusů trochu zvláštní snaha prodejce.
Krom toho, ty budíky z monstera? SS mělo vždy krásnej 'závodní' dashboard... Tohle mě fakt nebere. Asi je to moc 'mladý'
Jako balík to je, to v každým případě. Za ty peníze můžeš pomalu mít pěknou 749ku. Já jsem jen měl na mysli to, že když budeš chtít standardní 900 SS i.e. v ceně 60k dovybavit, tak na tom budeš s penězma stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: DrDNA01> jasne s tim pocitam...svezu se na vsech, ktery bych potencionalne kupoval...
Pupek, tak jako tak musim shodit...
Ale nejdriv musi jit z domu moje prisera...:)
Je to tvrdý, dlouhý, hodně váhy na rukách. 900ss i.e. začínala fungovat ve 120kmh, takže i potenciálně zdraví škodlivý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
oproti třeba tý lešenářský trubce na sportce aj. retro