kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Tak zrovna s kooperativou mám špatný zkušenosti. Proč mi teda vychází ručení drahý u pěti pojištoven, hmm?
Kdyz jsem naposled pojistoval auto,kalkulace na pobocce vychazela asi na 24k/rocne.Zacal jsem se zvedat a uz ctvrtej rok platim necelejch jedenact..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Máš Streeta, chceš kupovat stroj pro ženu a šetříš na ořezání povinného ručení? Sorry, ale tohle nepochopím Vždyť to pětikilo projezdíš za půl dne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.02.2019 11:00:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Mám otázečku. Dejme tomu, že příští víkend naložím moto na vozejk,sjedu níže a pojedu se projet. Povinné ručení mám zaplacené na celý rok mimo prosince, ledna a února. Když mě zastaví kontrola, můžou zjistit, že v únoru nemám zaplacenou pojistku i když mám zelenou kartu na celý rok? Není to na ní uvedené. Ale nevím jestli se můžou dostat do databáze pojišťoven nebo do kanceláře pojistitelů a tam zjistit, že placeno mám od 1.3. Jak to je?
Pojištění platí furt, ale v těch měsících pro který "neplatí" máš spoluúčast blížící se 100%. Z pohledu zákona ale povko platí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Vidím že se vyznáš, prosím, když mám ty brzdy v limitované sérii, "Tomac" (jsou červené) tak mám HS??..?
To ani ne, ale 15 let jsem ty brzdy jezdil, tak jsem něco pochytil. Jestli si to dobře pamatuji, tak Tomac měl stejnou páku jako Raceline (fluo) a to byly HS33. HS11, 22 a 33 měly (a snad pořád mají) stejné třmeny, lišilo se to jen pákou. Čím větší číslo, tím lepší páka. Někdy od 2005 se to předělalo na radiální páku (Tomac by měl být ještě klasika), ale ty dost odcházely (sám jsem dvě zlomil), tak jsem přešel na RB (to dělali kdysi kluci na Slovensku) a ta i když není radiální, tak funguje nejlíp. Máš to na normálním kole nebo na trialu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.02.2019 12:50:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Smlouvy mne dělá kámoška. Teď jsme dělal pojistku na 750ccm (ale jen 40kW) v ceně 200.000 a včetně pojištění je to 7.500,-
Kdyby jsi nikoho neměl, tak to na ni pošlu mail a můžeš ji poptat.