kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.02.2019 20:33:41
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.02.2019 20:53:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: sejrac>to je otázka , vždyť je to vydechlej vzducháč
no ono to vyjde skoro stejne jestli vydechlej vzduchac nebo vodnik vzdycky mi tele prislo jako vydechly na jare az tak po mesici jezdeni, dneska hned prvni den bud potrebuju nakej ten 180+hp strojek a nebo nelezt na silnici
Naposledy editováno 19.02.2019 21:00:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.02.2019 21:22:19
assassin píše: no ono to vyjde skoro stejne jestli vydechlej vzduchac nebo vodnik vzdycky mi tele prislo jako vydechly na jare az tak po mesici jezdeni, dneska hned prvni den bud potrebuju nakej ten 180+hp strojek a nebo nelezt na silnici
Anebo jedno,dvě sezení né
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ivos> Ahaa,tak to sem nepochopil Proč si tam nenechal ty brzdy?Si mel M4?
Tak proto jsem to rozepsal ať víme A ty jediný ses nestyděl něco napsat
Měl,mám a mám ty třmeny v inzerci Sundal jsem je protože se mi to uchycení znelíbilo No a ta změna přišla vhod
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: jinak jaky mate zkusenosti s Motosport Soukup?
Tyvole, von uz se sere i do motorek, jo?:D To je fprdeli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak proto jsem to rozepsal ať víme A ty jediný ses nestyděl něco napsat
Měl,mám a mám ty třmeny v inzerci Sundal jsem je protože se mi to uchycení znelíbilo No a ta změna přišla vhod
Jak jsi je tam měl uchycený? Nebo jsi předělával spodek vidlic? Kdyby to šlo nějak rozumně tak bych je asi vzal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.02.2019 09:37:36
Johnny83 píše: FiZzeR> jak to víš? na Agáty se zlato nedává ne? nebo myslíš ještě RSV?
Těch rozdílů je tam docela dost, no... 15 HP+ počínaje, přes DLC povlakování vnitřku motoru, kluzáku vidle, jinej motor management, jiný kola (asi lehčí?), no a pak nějaký to pozlátko, hezčí barvičky, zlatá vidle a tak. Prostě socka vypadá jako chudej příbuznej
A u RSV mě to sralo taky, akorát u ZX10R jsem byl v klidu, bo žádná "lepší" verze nebyla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: strakon> to jsem myslel že je jen silnější motor a trochu jiný barvy, což málokdo pozná... navíc tu někdo psal (Petta?), že s tou 140ti koňovou 800, co se dává i do F3, jsou nějaký problémy
Padaj ventily. Je to otáčkama, proto na to "podladěný" verze tolik netrpí. Ale hlavy jsou stejný.
Naposledy editováno 20.02.2019 09:44:03