Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Take sa mi lubia OZ kola, to vypada take luxusne.
btw. kamos tam pise, ze motorka byla kupovana v cz nova, proc je tam teda zadek z Mille?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
https://www.facebook...30991139&app=fbl
https://www.facebook...01794201081/?app=fbl
Btw sorry za OT
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Aky olej pouzivate, myslim znacku, v rsv/tuono gen1? Kedysi som v rsv pouzival motul 5100 ale motul sa za tie roky trosku nielen podla mna zopsul. Od kamosa, servisaka aj race masin mam dobre referencie pre Ipone ale aj Elf!
Moja otazka je, mate tieto oleje vo v990 niekto vyskusane alebo sa obetujem a vyskusam sam?diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Třeba tady...
Naposledy editováno 21.02.2019 18:18:03
Nasel sem totiz aj KNko dlhe tez s rozmerom 95 mm coz je celkem zajimave.
Mimochodem tez sa nazory aj v pouzitej specifikacii lisia, nekde vidim ze je lepsi 10w50 niekde 15w50.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: DRN.> já teď podobné prodal za 50, horší lak a motor sice kouslý na klice... ale k tomu druhý motor s dobrou klikou, ale špatnou hlavou... týpek si z toho postaví jeden OK motor, hodí nový lak a Tuono jak cumel
a kamos ma v risi dalsiho gdva amanna kteryho provozoval v tuonu na silnici...chce za nej na ebay 1650 eurodolaru ale prej by cenu upravil abych se dostal na svou cenovou hladinu...rikal jsem kolik staly moje aprilky a kolik byl muj aman gjedna od jindreje...tak kdybyste mel nekdo zajem...dejte vedet... 😇
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
https://www.autobaza...-rsv-id11821875.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
DRN. píše: Cena je docela podezřelá, co?
Proč ? Podezřelej je akorát nájezd 34kkm za 15 let. A to je bohužel standard, né vyjímka. Ale cena za 15 let starej italskej střep mi přijde akorát. Uvidí se až to uvidíš, uslyšíš a projedeš ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dakarista píše: SPIJKER> se tu nějak roztrhl pytel s těma Amannama
davam to sem protoze vim ze po amannovi brecela spousta lidi ...kazdej druhej to chtel...ale nakonec na me pockal v klidu celej rok a bylo... ale...kdyby to nekoho mrzelo..ze uz jsou rozebrany..tak tu je dalsi moznost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: Zdar osazenstvo, dotaz pro ty co maj na Tuonu 2004 přední ozubené kolečko s 15z...O kolik to točí víc řekněme na dvoku v padesátce oproti 17z?
Tyvole si to naklikej v gearing commanderu a budes to vedet presne a hned.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |