Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky za info o nějakých tvrostech a podrobnostech.
Krouťák i výkon se vyhoupl celkem solidně
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
spike-cz píše: Ve svém minulém příspěvku mám odkaz na Seikose. Napsal krásný článek o Stelviu a 80000km. Dnes to mám najeto taky a moto je pořád bez velkých investic a bez poruch. Jen pravidelně měním náplně a filtry.
Pravdou je, že 80 a 130 je trochu rozdíl a já sám mám něco k 60tik km a také zatím v poho. Seikos má zkušenosti se Stelviem osobně a bude mít největší přehled, o čemž možná píše i ve článku, který Spike zmiňuje. Rozhodně by při takovém nájezdu měla být zajímavá cena. Ale u své moto s 60tkm si myslím, že mám novou, jeko že ten nájezd není znát. Záleží od koho, za kolik a jak se to servisovalo. Zkus toho Seikose, třeba ho bude znát osobně . Přeji správný výběr.mara.k píše: Ahoj borci, snad nebudu za dotaz bit Koukám po Stelviu NTX (je ve výběru a velký favorit), jedno co je v merku má natočeno 130k km (2011, s malou nádrží). Jak jsou na tom motory s životností?
To záleží na údržbě, jakou dostával
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
U motoru asi kardinální otázka, jestli má původní vačky nebo inovovaný rozvod s rolnama. Ostatní díly by mohly při troše péče být OK.
No a pak dále směrem dozadu - spojka původní? převodovka tichá na všechny kvalty? koncový převod?
Kotouče bez hran? Tlumiče tlumí? Elektrinstalace elektrifikuje?
Asi tady nebude moc motorkářů, co kdy velkou Guzzi s takovým nájezdem aspoň vidělo.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jak jsem zjistil, stačí, když se Stelvio myje vapkou. Pak jsou většinou ložiska v kyvce a krku řízení KO. Ale zadní tlumení bude pravděpodobně v nebi. To je třeba předpokládat. Takovej nájezd nikdo nedá okolo komína. Ale já měl rozebranej svůj kardan a je jak novej, nikde rez ap.
Takže to bude opravdu o přístupu a péči o konkrétní stroj.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Je to koupeno v CZ, 1. majitel, rolny dělaný.
Dotaz jsem nahodil hlavně proto, že v inzerátech je minimum 1200 s nájezdem přes 100k, takže se obrázek o životnosti blbě dělá.
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
mara.k píše: spike-cz> Článek od Seikose jsem pročetl už nějakej čas zpět, hlavně ze zvědavosti jestli to drží nebo ne.
Je to koupeno v CZ, 1. majitel, rolny dělaný.
Dotaz jsem nahodil hlavně proto, že v inzerátech je minimum 1200 s nájezdem přes 100k, takže se obrázek o životnosti blbě dělá.
tak ono je to taky tím že ČR je malá prdelní dírka uprostřed velký prdele zvané Evropa a Stelvií tady moc nejezdí.
Ale na Advrideru je ohromné vlákno, které má už skoro 60tis příspěvků a nájezd 130 tis tam není nic neobvyklého. Pokud je o motorku staráno jak má, tak to pro ten vzduchovej motor není nic neobvyklého.
A ano, ložiska na kyvce jsou obvykle KO, ale to je taková kosmetika. Ložiska řízení můžou být zcela v poho, pokud se s tím nejezdilo pořád v offroadu.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 03.03.2019 11:49:19
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koneční dolazení ještě bude probíhat, projel jsem se na tom jen pár km, ale pocitově spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
po zimě se asi do křemíkového nebe odebrala baterie mého steliva, proto otázka na baterku...
Můžete doporučit nějaký konkrétní typ?
Třeba tyhle dvě?
varta č.1
varta č. 2
Naposledy editováno 25.03.2019 18:07:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 25.03.2019 19:04:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 25.03.2019 19:52:26
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Na fajfku jsem koukal, ta už je obalená izolačkou. Zkusím ji ještě rozbalit a znovu přeizolovat. Jinak to vynechává jak v nízkých tak vyšších otáčkách, cca 80% OK / 20% špatný.
Dík za rychlou reakci.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |