Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale jak je to ted je uplne super... kdyz jedu 55km/h tak na trojku tocim myslim kolem 3tis. Coz mi motor pobira uplne v poho bez sebemensiho zacukani.
Ale mam origo lauf i filtr....
Az tak pod 2500ot zacina kopat...
Navic maximalka je taky cajk, 230-240km/h neni problem, myslim, ze tam par otacek jeste byla rezerva, ale uz sem nemel koule....
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
rogyze píše: krAlik33> kamarat to bol pozret je to prelakovane tak amatersky cize chcelo by to novy lak a celkovo vyzera to porobene tak cigansky hovoril ze asi to bolo padnute a trebalo by sa stym pohrat aby to vyzeralo tak jak by malo.
no mne ani neodpovedali, ale tak nejak mi stacilo videt na fotkach, ze na vyfukoch chybaju pruzinky atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ozzy_ píše: Proč ? Podezřelej je akorát nájezd 34kkm za 15 let. A to je bohužel standard, né vyjímka. Ale cena za 15 let starej italskej střep mi přijde akorát. Uvidí se až to uvidíš, uslyšíš a projedeš ne ?
panove ja vam nevim, ale co chodim na fora a do RSV/tuono skupin na fejsu, tak je vcelku normalne, ze lude prodavaju Mille, Tuono aj s 12-15t. mil najezdenyma. Ano ja vim, iny kraj iny mrav, ide vesmes o UK, USA a ine krajiny, ale len sem chcel podotknut, ze to zas tak prekvapive neni ani ve svete.
Btw. ak si dobre pamatam, u Gen1 take byva alebo byval problem s neplanovanym vyresetovanim sa budiku pri nizkem napati, je to tak? Takze aj toto kludne moze byt duvod malo najetych km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: To je pravda, hodiny se resetují ale najeté km zůstávají.
U prvních ročníků druhé generace se resetuje ODO (celková ujetá vzdálenost)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: FiZzeR> Hm, jednička na hovno..OK dík, od tebe informaci beru..když rozkliknu nějakou stránku na motorkářích tak na mě vyskočí tvůj nick, co ty jseš zač?:D A to jsem s tebou málem sdílel garáž na Dědině:)
To je takovy mistni hejtr.... ale vyzna se... uz pise i recenze pro novinare....
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
pospit píše: Zdravím kolegové, kde kupujete těsnění pod víka ventilů? Přesněji je to na Tuono Factory 2. generace. Dnes jsem byl na výstavě v Praze, tak jsem se stavoval do Vrbovky a A-spirit už je úplná tragédie nebo spíš už ani není A v K2 moto, co je místo nich čekačka cca měsíc.
No můžeš poděkovat Faber moto, kteří si vydupali zastoupení aprilia a celkově zničili Aspirit a s tím jejich sklad ND plus díly z IT do 14 dnů...
Ale zkus Yshop, jestli je ještě nemají. To jediné zbylo z Aspiriru. A mám dojem, že mají i zbylé díly že skladu aspiritu
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Mám dva dotazy. Nevíte jaky varianty zadního prepakovani a k jakému tlumiči patří na rsv2? Skladám toho svého tehdejšího Amanna, kde byl původně ohlins. Předchozí majitel tam dal po nehodě sachse ale motorka ležela jak prase, ten tlumič je o dost kratší. Teď je to rozebraný a skladam to zpátky, mám jen toho sachse a budu to muset nějak zvednout.
Druhá věc, nemá někdo doma plonkový lamináty?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Hmm, tak proč to teda tak leželo? Tenkrát to mastili u dewilla, to brko nasponovali co to šlo aby to bylo víš a stejně to bylo na prdeli úplně lehlý...
Kulatá mille (ME) měla jiný kosti a trojúhelník přepáčka než špičatá (RP). Když se mění centrál, musí se měnit i ty kosti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |