Tak jsem byl opět na srazu všech motorek . Nedávno jsem prodal tu svoji a šel si vybrat novou . Dnes frčí endura , to víme , taky jsem ho měl a tudíž už jsem měl vybráno a že ho na tom salonu nějak vyzkouším . A ejhle vono chyba lávky. Na jedny výstavní ploše mi řekli že ty dva modely před výstavou prodali a že na jiný se čekájí , no na tej druhej že si na něj sednout nemůžu a jen se dívat .Já jako blbec jedu do Prahy vybrat tu svou vyvolenou a tam mi řeknou že ji tady nemaj První byla KTM a druhá Suzuki. Jo a jsou to modely kterých se dělá tisíce . Jsem z toho dost rozladěný a moc nas.......I ten Harlej tam měl na omak všechno a to je o tom . Nesáhneš nesedneš nic nevíš -nekoupíš . Takže jak jsem Zapřisáhlý odpůrce BMV , tam jsem si mohl vybrat a opravdu přístup perfektní . Asi budu muset předělat priority To je můj názor .Zdeněk
dave-lister píše: t_freedom> Já byl v pátek a toto jsem tedy nikde neviděl. Zřejmě prasata dorazila až v sobotu. :D
Ale je pravda že lidi neumí na motorky nastupovat. Já jsem poměrně dost malej, takže na všechno lezu přes stupačku, což většina lidí nedělá nebo neumí.
dave-lister píše: t_freedom> Já byl v pátek a toto jsem tedy nikde neviděl. Zřejmě prasata dorazila až v sobotu. :D
Ale je pravda že lidi neumí na motorky nastupovat. Já jsem poměrně dost malej, takže na všechno lezu přes stupačku, což většina lidí nedělá nebo neumí.
Já byl ve čtvrtek ve dvě a spousta mašin už za ty dvě hodiny poškrábaná byla. Vrchol byl týpek co na goldwingu otevřel kaslík a zkoušel jak tam drží víčko, jestli ho vylomí nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon 2019 Praha
jinak pěkná akce.U hodně motorek jsem měl pocit, že jsou čím dál tím menší, tak jsem rád za cestovní endura.
2 reakcí na tento příspěvek Motosalon 2019 Praha
Je to ale o každém zvlášť - já se snažil co nejrychleji zjistit co jsem potřeboval - a rychle z motorky dolů. Ale občas si někteří dospěláci na motorce vytvářeli debatní kroužky............v sedle motorky nadšeně hýkali se svými okolostojícími o tom, jak to asi bylo vyrobeno přímo pro ně a jak už se vidí na GG.
Překvapily stroje z Číny......je vidět stoupající tendence v kvalitě zpracování.........a překvapily některé renomované značky, které se k Číně přibližují rychleji, než ona k nim.
V celku ale spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
Petr5potštejn píše: Brejlovec> Čau.Victory bohužel zanikla koupil ji Indian.
Ne . Obě značky koupil koncern Polaris a Victory dostala cernyho Petra.Nechteli mit v koncernu dve si navzajem konkurujici znacky.
Naposledy editováno 03.03.2019 23:37:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
opravdu bohatý ale v případě masovek co se prodávají jako rohlíky, bych se nad nářky vystavovatelů jen podivil, to ať se na mě nezlobeji....
dave-lister píše: t_freedom> Já byl v pátek a toto jsem tedy nikde neviděl. Zřejmě prasata dorazila až v sobotu. :D
Ale je pravda že lidi neumí na motorky nastupovat. Já jsem poměrně dost malej, takže na všechno lezu přes stupačku, což většina lidí nedělá nebo neumí.
Protože tam každej mamYnka cpe tříletý fakany, aby jim udělal fotku na insta nebo fb.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
Yura píše: WildOne> stál jsem u nějakých choperů nebo spíš takových jakoby klasiků, typ nevím.... Vůbec se mi to nelíbilo, je to takový hranatý, zubatý, těžko popsat. Celá ta expozice mi připadala jakoby z říše sci-fi, technika určitě absolutní špička, to je bez debat, ale vzhled modelů 19 je veskrze zvláštní. A kvanta černé.... Já jsem spíš na ty barvy a lesklé kovy, a trochu uhlazenější styl.
No pochopil jsem, že tím myslíš moji krásnou "rozevlátou holčičku" (mimochodem tento obrat není z mé hlavy, ale z katalogu Motohouse 2019). Faktem je, že u každé motorky řeším soustavu 3 rovnic o 3 neznámých: délka = zatočím? ; váha = nebudu s tím zápasit? ; a geometrie = nebudu se nutit do nepřirozené polohy či jinak trápit?
No a řešení jsou také 3: Ducati Scrambler, Leoncino a XSR. Z nichž tu nejlepší mám v garáži (= pocit k nezaplacení).
Ale souhlasím s tebou v tom, že ty celočerné motorky jsou děs. Holt výrobci ve své patologické snaze zlevnit výrobu, i kdyby fotr z truhly koukal, šetří už i na laku ... a tak se řekne, že je to "móda".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
WildOne píše: Yura> To má být nástupce Viraga no ...
To už jen podle typovyho označení. Jinak je to snad už pátá generace vývoje po virglu. Virgl už bude brzo veterán, resp. vyhynulý druh prehistorického druhů motocyklů a bude vzbuzovat soucit na srazech veteránů (to ještě zažijeme, jako starý dědci)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon 2019 Praha
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon 2019 Praha
kawapavel píše: Taky jsme byly v neděli , s tím že motorky kufry jim lidi vokopou poškrábou musejí počítat hlavně že nabízej doplňkové ochranné fólie a sami je nepoužijí to je jejich problém. Další co mně mrzelo to že tam nebyly žádné motorky 50/125 na dojíždění do práce za rozumnou přijatelnou cenu , nic pro manuálně pracující třídu která jezdí několik km.za prací kde jim motorky postávaj venku . Jinak výstava stála za LEJNO jako každý rok.
Jako dělnická třída si musíš stěžovat na úv ksč, aby trochu poupravili normy na počet malých motocyklů na ploše.
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon 2019 Praha
Jinak jako verim ze pokud se tam clovek podival v tydnu, mohlo to byt lepsi, ja za sebe si davam poznamku: o vikendu uz ne.
1 reakcí na tento příspěvek Motosalon 2019 Praha
A pokukoval jsem po strojích z kategorie cestovní enduro.
Yamaha - velké zklamání - supertenere neumožní pohyb jezdce........za lýtky jsou tak vystouplé boční podsedláky, že je to nemožné. S touto motorkou přejedu odvodňovací žlábek na šotolinové cestě stejně ladně, jako na třeba na "glajdě". Tenere 700.......dojem vysokého těžiště - ale to bez svezení lze jen těžko posoudit - a nějak se mě ani moc nelíbila.
BMW - na GSu se mě ve stupačkách dotýká levá noha hlavního stojanu podrážkou boty, v sedě při pohybu v sedle kontakt pravého kolena s válcem.
KTM - jsem větší, takže až "nadlitr"..........ovládací prvky na řidítkách jsou snad zakoupeny v čínském hračkářství - prostě výsměch - hnus k poblití. Na rámu prskance od svařování neobroušeny - pouze přebarveny na oranžovo...........kdejaký číňan na tom byl lépe. Ergonomie - luxus. Pohyb bez omezení všemi směry, stroj lze dobře sevřít v kolenou.
Honda.......afrika jen ta šedivá. Na krajních tlačící nezakrytý rám podsedláku do vnitřku lýtek...........takže dobrý posez jen na velké šedivé - myslím model Adventure.
Guzzi V85.....klouzavé vnitřky kolen po nalakované nádrži, při přenosu váhy na zadek držáky zadních stupaček roztahují nohy na stupačkách.
Po stránce zpracování.....nejlepší Guzzi.....nejhorší KTM.
Jen pár poznatků, aby řeč nestála - samozřejmě jen o kategorii pro mě zajímavých strojů Každý to ale může cítit jinak, co je pro mě zásadní je pro druhého banalita a nad čím mávnu rukou je pro jiného to hlavní. Krásných strojů bylo ale k vidění dost - jak designem, tak i technikou.