kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Kolik to přidá koní?
žádnej-ale jde to nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> takže vlastně všechny
Vlastně jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> twl, stejně dobrej tuning, co přidá najednou cca 160HP co ?
jj
E: nenapsal bych přidá ,ale uvede do života
Naposledy editováno 05.03.2019 17:43:41
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Olovo je prezitek
Máš levnější variantu?
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jj
E: nenapsal bych přidá ,ale uvede do života
Jinak, mám tu samou baterku v Laverdě, Vartu. Nevím jestli je to vadnej kus nebo co se stalo ale od podzimu s tím nechce otočit.
Buď je někde zrada v elektro, povolenej kontakt s velkým přechodem, nebo odešel článek v baterce, nebo už fakt nevím. Musím zjistit jak na tom ta baterka je na zátěžáku.
Lehce s tím otočí a nic moc dál, občas cítím ozón...proto mě napadá ten kontakt, nebo start relé
Naposledy editováno 05.03.2019 19:20:17
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: Jinak něco tady http://www.skutrfor...t282587.html#p282587
Naposledy editováno 05.03.2019 19:30:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: Z te Varty taky nejsem nadseny. V S4R po kratke odstavce taky neotocila motorem. Resp., otocila, ale nedostatecne. Do 999 jsem koupil YUASU a ta se mne zda lepsi.
Dobrej typ, přehodím ji z Monstera do Laverdy a uvidíme...
Už vidím jak mi krásně zamítnou reklamaci, klasila ČR
JOOOO pane, to jste špatně nabíjel
Naposledy editováno 05.03.2019 19:48:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě vydržela cca sezónu a půl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Máš levnější variantu?
Tak tohle kritérium pri vyberu jsem v tomhle vlákne necekal ...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tak tohle kritérium pri vyberu jsem v tomhle vlákne necekal ...
Za kolik bych něco sehnal pro Laverdu? Tam fakt potřebuju výkon... A rozměr toho co má TIFONE