1) dá se zkontrolovat, jestli je rozvodový retez ok ? nerachtá, motorka jede vše se zdá ok, spíš preventivně zkontrolovat např jak u aut sundat napínák a proměřit?
2) při brždění (přední brzdou) z vyšší rychlosti se mi rozvibruje páčka brzdy i celá motorka, typuju na zkřivené přední kotouče, má někdo zkušenost se stáčením nebo rovnou nový ? (našel jsem za 6000/kč ks + destičky cca 13 tis se mi zdá hodně u motorky s hodnotou max 40tis, prakticky celou minulou sezonu jsem to brzdil vše přes zadek, předek minimálně nedá se to, stačí mi něco obyč, nejsu žádný letec
díky za případné rady.
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
Edit: A ještě chytřejší je brzdit jen zadní brzdou. To ti poradil někdo, kdo tě nemá moc rád, že?
Naposledy editováno 05.03.2019 19:25:58
Tema 2) Nemas krive kotouce, ale jsou nepravidelne probrzdene. Kotouce ti hazi uz v serii, aby rozhazovali desky. Tolerance je cca 0,3mm,ale sirka kotouce je v radech setin milimetru. Posli kotouce na opravu do motokotouce.cz
1/ Môže sa stať, že pri nasúvaní napínaku to nejak ináč napne reťaz a preskočí a poláme váhadla na ventiloch. Buď by som tu rozvodovku vymenil, alebo nechal tak /je zbytočné len tak zo srandy otvárať motor, či časti/.
2/ Keď tak pozri čínske Arashi, recenzie, keď nechceš za ne dávať veľa.
Naposledy editováno 05.03.2019 20:05:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
vybouřená_mrkev píše: Jo jo, úplně souhlasím, u motorky s hodnotou max.40 litrů stačí brzdové kotouče z tržnice za 300,- /ks. To je chytré, šetřit na brzdách, to mě nenapadlo...
Edit: A ještě chytřejší je brzdit jen zadní brzdou. To ti poradil někdo, kdo tě nemá moc rád, že?
Nečekám kotouče za 300 z tržnice, ale chtěl jsem poradit, nějakou levnější variantu, a vím, že brzdit jen zadní brzdou, je napikačů, proto chci opravit ty přední ty chytrolíne
Ostatním zatím díky za odpovědi.
e:jinak s tou firmou motokotouce má někdo zkusenost za kolik to opravujou cca? Občas jsem slyšel chválu občas ne, ale bylo to tak 3 roky zpátky, možná jsou dnes jinde už
Naposledy editováno 05.03.2019 20:28:27
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
A k brzdám, koukni na autokelly na feroda za kolik vyjdou, a jestli máš známého který tam bere na slevy tak by to nemuselo vycházet špatně cenově. Koukni ještě za kolik je má Rutan.
A už to tu StiefTomas psal, zkoukni kolik mají přední kotouče vůli v nýtech. A pak zkus změřit tloušťku kotoučů. Nejlepší by bylo kotouče sundat a změřit na úchylkoměru.
A zadní brzda tě opravdu od krizovky nezachrání!!!
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
Uni33 píše: K rozvodům, jak ti radil StiefTomas, koukni kolik zubů je vytažený řetěz, ale nedělej s toho vědu, pokud nebude palec na doraz tak je to v pohodě, protože na B12 nový řetěz je vyšponovaný asi 4 zoubky od konce na napínáku. A až vyndáš napínák řetězu, tak si nesmíš zatočit motorem, a až ho budeš dávat zpět, tak ho vyšponuj, a pak do něj stále tlač a pomalu otáčej motorem, a pak máš jistotu, že je řetěz správně napnutý.
A k brzdám, koukni na autokelly na feroda za kolik vyjdou, a jestli máš známého který tam bere na slevy tak by to nemuselo vycházet špatně cenově. Koukni ještě za kolik je má Rutan.
A už to tu StiefTomas psal, zkoukni kolik mají přední kotouče vůli v nýtech. A pak zkus změřit tloušťku kotoučů. Nejlepší by bylo kotouče sundat a změřit na úchylkoměru.
A zadní brzda tě opravdu od krizovky nezachrání!!!
Ty woe kolikrát mi zadní brzda už zachránila kejhák :) v krizovce jak když jí najdeš :) a co se týče brzd... že bude mít vyšlehané nýty, to je celkem tutovka... u suzuki úplně normální věc. Na racing brzdách jsou tak velké vůle, že kouče jen cinkají, ale během závodu se ti vymezí vůle.. ale tenhle problém je v šířce kotouče jako takovém... tohle změříš maximálně nějakým mikrometrem a najít to místo bývá celkem libovka...
Jinak arashi od Rutana kupodivu na čínu celkem fungují... kámoš je má na šestkové ninje...
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
_Žaky_ píše: vůle prakticky žádná, tlouska 4.5mm. autokelly 6.6k brembo, ostatní nejsou skladem a jsou za podobnou cenu. Rutan jsem našel za 2300kč/ks, ale nemá ten střed, je to jen holý kotouč
U bremba se dokážu dostat na cenu 5.000 za kus, ale v tvojim případě je fakt nejlepší poslat kotouče na repas. Vyjde tě to i s deskama cca na 6.000 pokud budeš mít ještě dostatečnou šířku venců..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
_Žaky_ píše: Nečekám kotouče za 300 z tržnice, ale chtěl jsem poradit, nějakou levnější variantu, a vím, že brzdit jen zadní brzdou, je napikačů, proto chci opravit ty přední ty chytrolíne
Ostatním zatím díky za odpovědi.
e:jinak s tou firmou motokotouce má někdo zkusenost za kolik to opravujou cca? Občas jsem slyšel chválu občas ne, ale bylo to tak 3 roky zpátky, možná jsou dnes jinde už
Poslal jsem už Toníkovi Zelovi do motokotouce uz x desitek sad kotoucu a vzdy maximalni spokojenost a zajimave ceny.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
StiefTomas píše: Poslal jsem už Toníkovi Zelovi do motokotouce uz x desitek sad kotoucu a vzdy maximalni spokojenost a zajimave ceny.
No tak jestli ten repas stojí 5000kč tak nevyplatí se koupit ty čínský arashi ? našel jsem oba za necelých 6 tisíc
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
_Žaky_ píše: No tak jestli ten repas stojí 5000kč tak nevyplatí se koupit ty čínský arashi ? našel jsem oba za necelých 6 tisíc
Hele delej jak myslis. Ja osobne bych na svoji motce proste cinske kotouce nechtel. Navic si ke kotoucum jeste pricti cenu za nove desky. Pripadne pokud jsou stare o.k.tak alespon srovnat na frezce.
Pokud mám motorku, a asi je jedno jaký je to rok výroby, tak se chci na ní prostě spelehnout, a chci si naní užít zábavu a jízdu.
To musí každý sám si rozhodnout.
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
1) Neresil bych ani tak retez jako spis ventilove vule. A pri jejich kontrole koukl na napinak jak hodne je vyjety.
2) Vycistit a uvolnit nyty v kotouci sroubovou metodou a kdyz to nepomuze tak novy a rovnou udelat i trmeny. Prestoze to bude 1/3 ceny moto. Co neubrzdis to neukecas. Na staceni zapomen. Neni to avia nebo S120.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
V_i_c_i píše: Necetl jsem cele vlakno tak sprry jestli nekoho opakuji.
1) Neresil bych ani tak retez jako spis ventilove vule. A pri jejich kontrole koukl na napinak jak hodne je vyjety.
2) Vycistit a uvolnit nyty v kotouci sroubovou metodou a kdyz to nepomuze tak novy a rovnou udelat i trmeny. Prestoze to bude 1/3 ceny moto. Co neubrzdis to neukecas. Na staceni zapomen. Neni to avia nebo S120.
Vycistit a uvolnit nýty? můžeš být prosím přesnější poprípadě video ?
Vsem ostatním díky za odpovědi
_Žaky_ píše: Nečekám kotouče za 300 z tržnice, ale chtěl jsem poradit, nějakou levnější variantu, a vím, že brzdit jen zadní brzdou, je napikačů, proto chci opravit ty přední ty chytrolíne
Ostatním zatím díky za odpovědi.
e:jinak s tou firmou motokotouce má někdo zkusenost za kolik to opravujou cca? Občas jsem slyšel chválu občas ne, ale bylo to tak 3 roky zpátky, možná jsou dnes jinde už
Za prenytovani kotoučů na B-Kinga chtěl 2000/ks, ale protože už kotouče byly na hraně, tak jsem nechal udělat nový. Nanytuje novej kotouč na původní unašeč a to za 3700/ks za kulatej tvar. Teprve jsem je namontovat a ještě nebyl čas vyzkoušet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
_Žaky_ píše: Vycistit a uvolnit nýty? můžeš být prosím přesnější poprípadě video ?
Vsem ostatním díky za odpovědi
Skrz nyt prostrcis sroub a z druhe strany das matici a pritahnes tak aby ti ten nyt sevrela. Zajistis proti povoleni kontramatici. Nastrikas tam neco jako WD a otacis sroubem aby jsi ho protocil i s nytem. Pokud se protoci jen sroub v nytu tak ho pritahnes a postup opakujes dokud se nyt neuvolni. Pritom ho proplachujes tim WD. A takhle to udelaa u vsech. Pokud je nejaky zarostly, zasrany tak se to pak chova jako krive kotouce. Snad je to pochopitelne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bandit 600 rozvod, brzdy
V_i_c_i píše: Skrz nyt prostrcis sroub a z druhe strany das matici a pritahnes tak aby ti ten nyt sevrela. Zajistis proti povoleni kontramatici. Nastrikas tam neco jako WD a otacis sroubem aby jsi ho protocil i s nytem. Pokud se protoci jen sroub v nytu tak ho pritahnes a postup opakujes dokud se nyt neuvolni. Pritom ho proplachujes tim WD. A takhle to udelaa u vsech. Pokud je nejaky zarostly, zasrany tak se to pak chova jako krive kotouce. Snad je to pochopitelne.
skvělý návod, díky, jako byly zarostlý prakticky všechny, zatím jsem udělal jednu stranu, s tou ted docela hezky hýbu a všechny nýty protočím v ruce, druhá strana stojí a s žadnym nýtnem nezatočím
gugo píše: V_i_c_i> este mu radsi porad ze si ma predtim sundat trmeny a ty kotouce nakonec odmastit...aby ti pak nepsal ze spitalu, "uvolnil jsem ty nejty jak si me radil a jel to vyzkouset, fakt to necukalo , ale ani nebrzdilo"
To je mi samozřejmě jasné :D dávám tam toho wd jen kapku, ale i tak to radši pak vše odmastím a vyčistím
spíš mě zajímá, jestli je nějaká šance že ty vibrace zmizí
Naposledy editováno 06.03.2019 15:02:50
1 reakcí na tento příspěvek bandit 600 rozvod, brzdy
Každopádně zatuhlý nýty uměj slušně kopat
_Žaky_ píše: skvělý návod, díky, jako byly zarostlý prakticky všechny, zatím jsem udělal jednu stranu, s tou ted docela hezky hýbu a všechny nýty protočím v ruce, druhá strana stojí a s žadnym nýtnem nezatočím
Napíš jak to dopadlo a jestli se problém vyřešil....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |