kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: JollyJoker> Tohle možná pomůže
Přesně takhle jsem to dělal včera taky,ale po znovu zapnutí el. Skříňky tam nápis pořád je
Edit: Motorka se prý musí rozjet,pak nápis zmizne,tak snad to bude OK.
Naposledy editováno 06.03.2019 08:10:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Myslím že ta Varta bude po roce v háji, asi se prostě něco uvnitř rozložilo(jen se těším na reklamaci a výsledek) . Stane se, měl jsem už asi 7 motobaterek a ještě se mi to nestalo. Přehodím do Lavy baterku z Monstera a uvidíme. Tu co je v ní pak nechám změřit na zátěžáku.
Ta LTH se dá nabíjet udržovačkou? Standardní?
Naposledy editováno 06.03.2019 07:18:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale ikonku máš konečně tak jak má být
assassin píše: No, lithiovka ten proud da az skoro do smrti vybitim ;)
Ja jen ze mi to prislo funny, jak se to tu ve vlákne zaklina top spec komponentama italských krásek a pak tam nacpu spotrebak z elitu
jenom blbě kecáš .tak když tomu tak rozumíš máš nás obyčejný bateriový blbce navést tím správným směrem.
napíšu kupte tu a tu proto a proto a ne že co si kdo koupí kritizovat ,když řeknu Á tak taky řeknu Bé woe
Naposledy editováno 06.03.2019 08:17:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> no já tý LTH uvažuji pro Lavu. Je tam sotva místo pro tuhle (standardní co je v Ducati) a i ta točí fakt sotva ikdyž je nabitá. Což asi taky není pro životnost tý baterky nic moc, musí tam bejt odběr jak kráva ?.
Myslím že ta Varta bude po roce v háji, asi se prostě něco uvnitř rozložilo(jen se těším na reklamaci a výsledek) . Stane se, měl jsem už asi 7 motobaterek a ještě se mi to nestalo. Přehodím do Lavy baterku z Monstera a uvidíme. Tu co je v ní pak nechám změřit na zátěžáku.
Ta LTH se dá nabíjet udržovačkou? Standardní?
Už tak 3-4 rok mám LTH ve všech motorkách, včetně GT1000 a startování pecka, ten rozdíl "vidíte i cítíte" samovibijení v podstatě nulové a na radu Assassina, roky dobíjím (hlavně ostré enduro, kde aku devastuju neustálým startováním+vrčící ventilátor...) lídlovkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Už tak 3-4 rok mám LTH ve všech motorkách, včetně GT1000 a startování pecka, ten rozdíl "vidíte i cítíte" samovibijení v podstatě nulové a na radu Assassina, roky dobíjím (hlavně ostré enduro, kde aku devastuju neustálým startováním+vrčící ventilátor...) lídlovkou
což mě jen utvrzuje že pro Lavu to bude asi nej.
Pokusím se vyreklamovat tuhle Vartu, pokud je to opravdu její chybou a destrukcí po 15měsících a podle toho jak to dopadne pořeším tu LTH.
ASSASSINÉÉÉÉÉÉÉ... nasměruj mě ty lithiový guru !
dón wonna hear ya sayin' any bollocks ya prick… !
Naposledy editováno 06.03.2019 09:10:55
Freedom: jo nabijet jako olovo - jen nepoužívat vselijaky ty chytrý “desulfatacni” režimy. A davat pozor abys ji hodne nevybil, nabijet radeji driv nez později. Pokud nema motorka klidovej odber a startuje ok neni potreba nabijet vubec. Pokud ma motork odber je lepsi ji odpojovat, treba immo na 999 (2mA) ji vybije za 2-3mesice do smrti.
Pokud ji vybijes hodne - skoro do smrti (uz cejtis ze nechce točit) tak je dobry ji nabit menším proudem (režim motorka na tech chytrých nabijeckach) a treba jen par hodin, nechat pres noc odpojenou a pak donabit.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Libore a ta Laverda má tak vysokou kompresi,blbě udělanej startér,nebo jenom málo místa na pořádnou baterku?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě tedy po svezení na TKM vévodovi nadešel adept na novej velkodvouvál...kdyby... ale srdce mě táhne k Thruxtonu R (náhražka za Nortona 961 o víc jak kilo jinde)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jakože púroti černý nic nemám, tohle je fakt divný...
Naposledy editováno 06.03.2019 11:37:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Šuty> hele já to teď dělal ...tedy trochu po-dělal...tímhle si zachytíš reakci na hubu...ale jak si pak chytíš koš, až bude hub dole a ty budeš povolovat ty lepený šrouby?
Ty vogo Už nevím jak jsem to přesně dělal ale dělal a sám.Dával jsem rychlost a sám ještě stál nohou na zadní brzdě A povedlo se